Strony

piątek, 6 czerwca 2014

Kontrola jakości gier na steamie osiągnęła dno a nad steam machines zbierają sie czarne chmury




Popatrzcie tylko na to , symulator kozy to dzieło przy tym







Takie rzeczy są bezkarnie dopuszczane do sprzedaży na gabenowym DRM ,  który ma być zbawcą peceta. Nie jest to też odosobniony przypadek, ostatnio kolejna zgraja oszustów zebrała,  2mln na grze towns , po czym ogłosiła że zaprzestaje prac.  Volvo w strachu przed roszczeniami wprowadziło nowa klauzule " uważajcie bo niektórzy mogą nie skończyć" . Cóż jak to skomentował Zoltar:

widać ktoś w Valve nie chce brać odpowiedzialności za niedorobione projekty.Ale kasę to biorą :D

Co bardziej oderwani od rzeczywistości pecetowi fanboje ( ale i tak lepsi od szympansów beztrosko kradnących po inwestycjach w grzałki a potem płaczących na wyimaginowany zastój) twierdzą że volvo to ich wybawienie , boska kontrola jakości gamingu  i  w ogóle matka teresa. Jakby ktoś miał wątpliwości to widać zwyczajnie chodzi o pieniążki.

Przezorny gaben nie zamierza nic z tym zrobić, co więcej planują umyć rączki jeszcze bardziej. Niebawem każdy developer będzie mógł zrobić własną "strone główną " na steamie i robić co się podoba według własnych zasad.

Coraz więcej słychać narzekań developerów indie.  Płaczą że valve dopuszcza w ilościach zatrważających, dowolny chłam pośród którego mogą ginąć perełki. Dokładnie takie podejście atari  było przyczyną wielkiego upadku branży w latach 80-tych. To samo valve chce być alternatywą do konsol.







Tymczasem w kwestii steam machines narzekają sami ich producenci. extremtech donosi że kręcą nosem na bardzo mały zarobek, bark standaryzacji .  Wszakże korzystać na tym będzie valve a nie oni .  kłopotliwe jest złożenie  maszynki w cenie konsoli która nie będzie po pół roku żartem.  Te niszowe pecety w małych pudełkach produkowane były od niepamiętnych czasów i ich producenci żądali wysokich kwot za to. Teraz maja niby sprzedawać je po kosztach żeby  skorzystało volvo, nie trzyma sie to kupy.:)

Jakby tego było mało, wątpliwości mają nawet ludzie w samym valve. Rich Geldreich , jeden z ważniejszych ludzi w volvo od bibliotek open GL, na których opierać ma się steamOS, napisał na swym blogu gorzkiego posta opisującego masę wad  opengl. Gigantyczna ilość archaicznego kodu, kiepskie sterowniki , rozdrobnienie i tysiące rozszerzeń, typowa prowizora  a nieliczne jej zalety zostały zniwelowane przez mantle i dx12 . Po chwili musiał zmienić prace , ktoś sie poczuł dotknięty:>?  Miał być kolejny renesans a mamy kontynuacje prowizorki.


Po kilku dniach volvo ogłosili że przesuwają start kontrolera i steam machines na przyszły rok...

Władziu ma rade do gabena:  chcąc robić podróbę konsol musisz mieć masę wysokiej jakości tytułów a nie chłamu,   a jak historia pokazała sprzęt staruje się blisko konkurencji a nie dwa lata później bo nie ma szans nabrać wiatrów w żagle i żadne specyfikacje nawet nie pomogą:>





33 komentarze:

  1. Samouczek zrobiony w MS Paint, to się nazywa kontakt z graczem.

    OdpowiedzUsuń
  2. air control w full hd , schowajcie sie konsole XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pecetowiec z radomia6 czerwca 2014 18:02

      mieliśmy crysisa mamy air control, wasze konsolole też to czeka. gadkę o rozdzielczościach i fpsach podchwyciliście jak gimbusy csa.

      Usuń
    2. 1080p i 60 klatek to mieliśmy już na PS3 jak byś nie zauważył. W tym czasie PC'towcy kupowali nowe grzałki bo im Crysis w DX10 walił spadki do 20 FPS :)... w 1024x768. A jak 1080p zadomowiło się na PC to końcu wyszło Metro 2033 i w DX11 też było "stałe" 60 FPS. Co tu dużo pisać 1080p to faktycznie powinien być standard ale na konsolach już 60 FPS w każdej gdzie niekoniecznie. Jednak trzeba być realistą i jak PC pociągnie The Order 1886 biorąc z gniazdka 150 wat to wtedy pogadamy. A tymczasem ja gram na PS3 Slim biorąc z gniazdka 90 Wat tyle co PC bierze wyświetlając pulpit :) Gdyby konsola miała wyglądać jak pufa, brzmieć jak odkurzacz, robić za kaloryfer i pobierać z gniazdka 350 Wat za jedyne 3.999 to pewnie standardem dzisiaj na PC byłoby 4K i PC'towcy machaliby taką szabelką :)

      Usuń
    3. hejże keniger świetny punkt:D

      wszakże jakby zliczyć waty to z użytkowania peceta wyjdzie co roku nawet kilkaset zł wiecej:D

      Swietny post; najlepsze jest to ze pc eyglada jak pufa brzmi jak i odkurzacz a kiepsko widać to:D

      Usuń
    4. ej ty z radomia

      Co fakt to racja gadka o rozdzilczosciach jest do porzygu. W czasach ps2 rozdziloczosci byly randomowo rozpieprzone często 320;220 gdzie tv byl w 640-480 i z przeplotem i nikt nawet o tym nie wspominał:D W czasach ustawien placebo i pecetowej miernoty ta gangrena niesty przedostała sie tutaj:D kiedy róznice są whatever i czesto nie wiadomo dopóki pod lupa sie nie sprawdzi:D

      a do wyczynów z peceta konsolom daleko. konsole kupuje sie zeby grac w dobre gry a nie w to co spadnie łaskawie i "da sie grac" i 90% casualstwa w przeglądarce:) konsole HBO , peecee tvp:P

      Usuń
  3. Eeee... ale ja ciebie nie rozumiem. The Vanishing of Ethan Carter to gra na PS4, Xbox One i PC. Wiedźmin tak samo. Crytek od czasu Crysisa 2 robi gry najpierw na konsole później port na PC. Dead Rising 3 sponsorował Microsoft a ten jak wiadomo musi czymś ratować DirectX i PC, dlatego nie będzie tej gry na PS4. O The Vanishing of Ethan Carter nic poza grafiką otoczenia nie wiadomo. Wiedźmin ma być grą ogromną i nagle się okaże że karty na PC mają za mało pamięci :) Także ja nie rozumiem czym ty się podniecasz. Przyjdzie E3 zobaczymy exclusivy na PC i na konsole i wtedy będziesz piał z zachwytu. Po za tym ideą tego bloga jest ośmieszanie PC'towej prowizory względem jej możliwości i frustracji fanbojów którzy jedyne co mogą zaoferować to kupno nowej grzałki co jakiś czas w zamian za wyższą rozdzielczość i AA, HBAO+ i inne super ficzery "wpływające" na grywalność. A ja się pytam gdzie gry na tym PC masz którymi możesz się pochwalić. Coś na wzór Uncharted, The Last of Us, Heavy Rain, God of War... z grafiką wykorzystującą możliwości... choćby GTX 480 który ma moc Xbox One... nie ma? O to przepraszam wracaj grać w Diablo III na GTX 780. Gdzie gra podobna do GTA która nie zabija wymaganiami a wygląda jak 3DMark? Gdzie na PC jest coś czego nie zobaczę nigdzie indziej i jednocześnie powiem "O k... idę do sklepu po GTX 780"? I stąd się biorą dylematy graczy PC którzy patrzą na konsolowe exclusivy łapią się za głowy i pytają czemu czegoś takiego nikt nie robi na PC. Na PC nie ma żadnej gry dla której ktoś by sobie rwał włosy żeby je sprzedać aby kupić pod nią podzespoły. Gdyby The Order 1886 i Quantum Break zostały zapowiedziane jako exclusivy na PC wykorzystujące GTX 780 Ti to powiedziałbym że to Renesans. Kiedy jednak czytam że Watch Dogs to PC'towy exclusiv a na PS4 wyszedł port z PC bo Nvidia podpisała program partnerski na wykorzystanie swoich "ficzerów" graficznych na PC w tej grze to chce mi się płakać ze śmiechu. To są argumenty PC'towca (fanboja) aby grać na PC zamiast na PS4, litości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wykasowałem bo az głowa boli:d

      ciekawe skad ta frustracja czy to przez wiedźmina konsolowego , czy może przez wymaganiania minimalne dr3 wyższe niz xboxone JUŻ po poł roku a i tak bedzie mial dropy jak watchdogs :D? Pewnie kupił rok temu peceta który mial wystarczyć na cala generacje i pograł w tomb raidera i metro w 25 fps i juz czuje ciśnienie:>
      No i jeszcze jest fifa którą na pewno z czegoś wykastrują na peecee bo w to graja masochiści w europie wschodniej z mocnymi rydwanami z 1GBvram:D

      współczuje we wtorek:D

      Usuń
    2. władziu co fakt to prawda , ja już widziałem ból tyłka z powodu utraty statusu W3 jako pecetowej gry. Mitomańska zawiść już sie wylewa z niektórych. A bez konsol mieliby karcianke, gotica 3 lub w1:D. Co sądzisz o zwiastunie?

      Usuń
    3. Nowy trailer Wiedźmina 3 wygląda prawie jak CGI. Grafika niesamowita. Trzeba być dumnym z polaków. Ale będzie śmiechu jak konsolowcy dostaną wszystko na low, w 30 klatkach i 900p . A tak będzie, nie oszukujmy się.

      Usuń
    4. Tego samego nie można powiedzieć o twojej twarzy

      Usuń
    5. Już kupiłeś te 2 Titany do SLI? Wygląda, że tak, bo podejrzewam, że na najpopularniejszych grafach za normalne pieniądze na PC to pewnie będzie z 15 fps.

      Usuń
    6. @Rockman Rossi Musimy oddać cześć Polakom też za ich uczciwość że prosto z mostu przyznali że aby pograć w wiedźmina 3 "lepiej" niż na konsolach to będzie trzeba otworzyć portfel i wejść na debet w banku... a przecież "PC jest już nextgenem od dwóch lat" rok temu :) A dokładniej to od premiery GTX 480 w 2010r. (marzec 1,38TFLops tyle co XO). Ja mogę w Wiedźmina 3 zagrać w 720p, 30 FPS na low i nie będę płakał bo będę cieszył się grą. :) Gry mi nie służą do testowania nowej karty graficznej czy procesora. Nie muszę sobie mierzyć FPS'a aby nadrabiać kompleksy.

      Usuń
    7. @Anonymous Nawet gdybym był milionerem to bym nie kupił 2 Titanów, najwyżwej 2x 780ti bo cena Titana to śmiech na sali i żenada. Po drugie nie przesadzaj z tymi wymaganiami. 15 fps na grafach za normalne pieniądze? Założę się, że na średnich kartach będzie to hulać jak na konsoli czyli ani specjalnie dobrze ani specjalnie źle.

      @TheKeniger Może i coś tam racji masz, nie każdy przywiązuje wagę do szczegółów ale zawsze lepiej grać w ładniejszej grafice, to zwiększa imersje. Nie szkoda ci jednak, że na konsoli nie pograsz w modyfikacje? Na pewno będzie multum nowych przygód, itemów, potworów, lochów, lokacji, historii itd. To wydłuży czas przygody z Wiesławem:) Może po prostu nie jesteś takim wielkim fanem Wiedźmina i prozy Sapkowskiego jak ja. Ale ja będę chciał maksymalnie długo nie odkładać Wiedźmaka na półkę a modyfikacje mi w tym pomogą.

      Usuń
    8. co władzi sadzi o zwiastunie? juz mówie

      gra bardzo dobrze sie zanosi ale skoro rockman juz odpłynął z CG to trza pare reczy wyprostować.

      trailer bardzo sprytnie zmontowany, szybkie cięcia, zoomy na to co chcą aby zwrocic uwage głównie na postacie . te oczywiscie mocno zupgredowane w stosunku do wiedzmina 2 ale miejscami jest nierówno, wystarczy patrzac na zblizenie na twarz triss to wcale az tyle lepeij nie jest. otoczenie wyglada jak z w2 tyle ze w otwartym swiecie.

      Ogólnie widać że silnik ma korzenie gdzies 2 lata temu, Ostatnio modnych fizycznych modeli oswietlania i materiałów raczej nie ma. Poszli zatem w jaskrawe kolory.
      Zeby było uczciwie porównujac z inna zapowiedziana juz grą z duzym otwartym swiatem , porównajcie zwiastun z zeszłorocznym zwiastunem MGSV i zwrocie uwage na modele postaci i jak sa oswiatlone lepsze niz te wiedzminowe. Mysle ze assasins creed unity tez ostro da w czambo:) W wiedzmina na pewno zagram a nie zagram w dragon age która mnie desigenm jak z generatora odrzuca.

      Usuń
    9. rockman

      Najbardziej immersyjnym szczegółem jest to że raz kupiony sprzet na którym obiecywali złote góry a które nigdy sie nie spełniły , zamiast tego nieliczne porty z last genów lekko poprawione. tymczasem kiedy nadchodzi nowa generacja ten sam sprzet juz ledwo zipie i wyamagają nastepnego.

      Ta sam historia bedzie już za chwile jak tylko wyjdzie nowa seria, obecne beda ukradkiem wyparowywac z testów a pececiarze powiedzą " mój wysłuzony (LOL w czym?) ....... tu wpisac nazwe , juz nie bardzo daje rade, musze wymienić na nowego którego pelnych mozliwosci oczywiscie nie poznam.

      Tak cudownie miało byc z watchdogs i co? żenada a to dopiero przystawka. Ale spoko nie przejmuj sie dla tych którzy duzo gadaja a maja słaby sprzet cdprojekt na pewno zafunduje prawdziwe ustawienia low :>

      jeszce zapytam gdzie te mody dajace tyle przygód do w2? wstawili dawno temu modkit i cos cisza. amatorzy zaraz nie zrobia super qustów, inna sprawa ze witcher, pomimo hajpu wcale nie ma aż tak dużej fanbazy

      Usuń
    10. @Rockman Rossi Imersję to ja miałem w 640p na PS3 w Red Dead Redemption. Czy zamieniłbym tę imersję na jakąś grę z PC. Nie, nieważne czy będzie w 4K i 120fps na 120HZ monitorze 32 cale. Modyfikacje stosowałem... dziwnym trafem w większości są to modyfikacje... poprawiające grafikę na PC :) Resident Evil 4 - Poprawione textury, zripowane filmy w HD z Gamecube (sam nawet zrobiłem ripy i wypuściłem do neta z polskimi napisami w mniejszym rozmiarze :), nowe textury broni, ulepszenie oświetlenia. Zajebista konwersja :) filmy w SD z PS2 :) W takich grach widzę sens modyfikacji ale wynikają one z tego że port został olany na PC i tyle w temacie. Jak coś jest dobre i działa dobrze to modyfikacji nie wymaga. W Stalkerze nie ważne jakie mody graficzne dałeś imersji to lepszej nie dało bo gra była biedna a NPC to jakiś żart. Wszyscy robili mody graficzne a o jakichś przygodach i questach z losowymi NPC to można było pomarzyć. Jakieś nowe Questy w Crysis? Jasne :)

      Usuń
    11. Zgadzam się z Władziem - nowy Wiesiek wygląda bardzo ładnie, ale ta zbiorowa histeria na neogafie to trochę przesada. Owszem, jest bardzo dobrze - otoczenie,środowisko poprawione względem w2, ale żeby powodować opad szczęki to daleko do tego. Modele potworów genialne, postaci dobre - ale nie rewelacyjne. + za otwarty świat, no i Tywin - aż chce się zagrać w ang wersje :). Gra na pewno 9/10 ale kamień milowy w grafice to na pewno nie jest, za chwilę na e3 AC unity i pewnie przeskoczy wieśka.

      Usuń
    12. @Wład, nie ma za dużo modów do W2 bo to rpg że tak powiem korytarzowy, silnik nie był stworzony do generowania rozległego świata po którym można by było się w każdej płaszczyźnie poruszać, zresztą W2 w ogóle nie był jakoś rozbudowany i nie był odpowiednim materiałem do moddowania, za to W3 to już co innego, tu aż się prosi o ulepszanie i wzbogacanie otwartego świata.

      A co do W_D - gra nie chodzi super nie dlatego, że komputery są słabe tylko dlatego, że programiści Ubi to debile. Proste. Mimo wszystko ja np nie narzekam na płynność. Do widzenia panu.

      Usuń
    13. Przed chwilą pisałem na stronie CD-Action i na dwie moje kwestie odnośnie słabości danych gier na PC jak zwykle, jak niezmiennie dostaje odpowiedź... skopali optymalizację, skopali konwersję. Ja się pytam czego na PC nie skopano odnośnie gier? :) Sprzedaż leży, optymalizacja leży, grafika leży (no chyba że ktoś przez grafikę rozumie rozdzielczość, AA i HBAO+ no to wtedy PC jest MasterRace nikt mu nie podskoczy). Pytanie co na PC stoi na poziomie jakim sobie założyli twórcy.

      Usuń
    14. Programiście ubi to nie debile, tylko pc jest... że tak powiem najmniej ważny dla ubi.
      http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=Assassin%27s+Creed+IV%3A+Black+Flag&publisher=&platform=&genre=&minSales=0&results=200

      Jakby sprzedaż było blisko tych konsolowych, to zaczeliby dbać o optymalizację.
      A może nawet osobną wersję pc by dostał..

      Usuń
    15. LOL z rockmana, pisze o immersji a 90% immersyjnych gier omija blache.

      Usuń
    16. @rockman

      Mowiłes " multum przygód , itemów, potworów ird" jakos nawet skyrim który jest 10 krotnie bardziej popularny niz wiedzmin nie doczekał sie takich reczy. Oby nie skonczyło sie na paru wiejskich tunningach po kilku latach i wymahajacych nowego sprzetu:> To nie 2003, zrobienie dobrego moda, mission packa przerasta w dzisijszych czasach możliwości grupki zapaleńców.

      "gra nie chodzi super nie dlatego, że komputery są słabe tylko dlatego, że programiści Ubi to debile"

      LOL . ale ale ale przecież pecetowcy powiedzieli mi ze konsole mają tOM samOM architektuÓre i bedzie bezproblemowo XD . pecetowa prowizora i ograniczenia wychodzi.

      BTW
      w ubi montreal jest kilku wysokiej rangi programistów którzy odeszli z cdprojektu, bartwronski, michaldrobot :>

      Usuń
    17. Wlad@ "Mowiłes " multum przygód , itemów, potworów ird" jakos nawet skyrim który jest 10 krotnie bardziej popularny niz wiedzmin nie doczekał sie takich reczy."

      Nie doczekał się takich rzeczy? ahahahhhaha Widzę, że nie jesteś w temacie.... No tak, lepiej się wypowiedzieć niż sprawdzić...Skyrim More Monsters and Creatures albo Monster Mod przecież nie istnieje no nie? Nie dodaje kilkuset przeciwników? https://www.youtube.com/watch?v=SCPZTtx6Mnk A immersive weapons, immersive armors nie dodają kilkudziesięciu broni...i pancerzy? https://www.youtube.com/watch?v=37s2CO2_aC0 https://www.youtube.com/watch?v=VP9Nd4CrnxU To tylko pierwsze z brzegu mody. W sumie jeśli odpali się odpowiednie mody można zyskać setki itemów...
      Nie ma przygód? No tak: Falskaar, Wyrmstooth, Helgen Reborn, Civil war Overhaul, The Dark Brotherhood Ressuraction, Undeath, The Cyrodiil Frontier - Fight Against the Thalmor,, Moonpath to Elsweyr , Into the Depths - to wszystko przecież nie istnieje no nie? Do tego nowe systemy levelowania, nowe miejsca , budynki, modele postaci, zarządzanie własnym zamkiem,nowi npc itd mógłbym wymieniać w nieskończonośc bo siedzę w tym od 2 lat. Do tego jeszcze wyjdzie Skywind na którego czeka ogromna ilość osób. Nie będę już wspominał o ENB który mocno ulepsza grafikę, czy porno mody:)
      Skyrim to najbardziej zmodowana gra w historii.

      Usuń
    18. Władziu, wspomniałeś o Drobocie - wywiad z nimw gamezilli i w tytule wywiadu :
      "Michał Drobot: Jeśli ktoś twierdzi, że Sony stworzyło peceta, to jest w błędzie"
      "Wielu twierdzi, że Sony zrobiło peceta i że gry na ten sprzęt robi się bardzo łatwo. Czy to prawda?

      Jeżeli chodzi o proces tworzenia gier - jeżeli ktoś uważa, że do jakiegoś sprzętu można usiąść i od razu coś fajnego stworzyć, to znaczy, że nigdy nie miał do czynienia z robieniem gier na konsole.

      Nie zmienia to faktu, że dla początkującego twórcy kontakt z PlayStation 4 faktycznie będzie znacznie przyjemniejszy niż w przypadku "trójki". Osiągnięcie dobrych wyników - nie mówię o rewelacyjnych, ale dobrych - będzie wymagać mniej pracy niż przy PS3. Natomiast jeżeli ktoś chce wycisnąć z konsoli naprawdę dużo... to nie jest tak na pececie. Sam pracowałem nad grami pecetowymi. Masz tam wiele różnych kart graficznych i wiele podzespołów. Jeśli ktoś twierdzi, że Sony stworzyło peceta, to jest w błędzie. Sam fakt, że architektura jest podobna do PC, jeszcze niczego nie oznacza.

      Największą zaletą PlayStation 4 na pewno jest 8GB RAM pamięci. To jest kosmos. Sam jestem zaskoczony, że Sony zdecydowało się na taki krok. Warto pamiętać, że RAM w pececie jest kilka razy wolniejszy od tego w PlayStation 4! Jeżeli ktoś ma 16GB RAM w swoim blaszaku, to on i tak nie zdąży wypełnić tego RAM-u. A o kolejnych fajnych rzeczach w tym sprzęcie głośno mówić nie mogę."

      Już na watch dogs ta wolna pamięć na pc wychodzi czkawką.
      Ale szympansy na pclabie, wieśmarku wiedzą lepiej.

      Usuń
    19. rockman

      sure . szkoda tylko że to wciąż drobnica w porównaniu z dawniejszymi modami warcrafta , bladurs , neverwinter, battlefilda. Ja tam pod koniec juz rzygałem skyrim a kiedy te soldiniejsze mody sie pojawiają mija szmat czasu, wole coś nowego i wysokiej jakości.

      Usuń
    20. @8 czerwca 2014 17:34

      ale ze takie reczy trzeba tłumaczyć w ogóle.... ja rozumiem ze od ostatniego przetasowania 7 lat i przybyło sporo gimbów co nie pamietajĄ ale żeby aż tak. popatrzmy na najbardziej podobną konsole do peceta w historii pierwszy xbox ... TO był dopiero średni pecet bez absolutnie żadnych róznic ( które dzis są) i niewiele zmienionym directx. Popatrzmy na rezultaty w halo i halo 2 :)

      Usuń
    21. @Rockman - mody? Ostatnią grą, w którą bawiłem się z modami był Oblivion. Do Skyrime nie zainstalowałem żadnej modyfikacji, bo po prostu same opisy mnie nudziły. Nie jarały mnie już kolejne bronie, jaskinie czy modele mobów. Zanim wyszły jakieś ciekawe modyfikacje, które może i warto byłoby zainstalować, to już miałem skończoną grę i kompletnie przestała mnie interesować. Ale tak poza Skyrime, ile gier obecnie nadaje się do modów? Większości nawet się nie da ruszyć a jak już ktoś jakąś ruszy, to doda jedną niedopracowaną rzecz najwyżej.

      A jeżeli o "skopaną optymalizację" chodzi - to jest ten problem, że wydawcy olewają ciepłym moczem rynek PC. Sam sprzęt ma moc, ale nikt nie dba o zagospodarowanie jej - winą PC jest brak standaryzacji i jednolitości, co komputer to inne parametry, inne sterowniki, inna wydajność - to sprawia, że optymalizacja jest czasochłonna i kosztowna, przez co nieopłacalna na PC. Szczególnie, że użytkownicy tej platformy dają się dymać i potem sobie mierzą sobie Fi dziury.
      Przy każdej premierze jest płacz, że coś źle działa i się zawiesza - no chujowa optymalizacja - ale nikt kompletnie nie zauważa, że ta sama gra w lekko niższej rozdzielczości i z ustawionym limiterem FPS-ów na słabych konsolach działa 100% lepiej niż na cudo-moc-blasze?
      A jeszcze śmieszniej się robi przy kontynuacjach. Czemu do tej pory nikt nie raczył zauważyć, że np. jedna część Assassins Creed-a działa na danym sprzęcie a następna już ma problem wymagający upgrade komputerów ze średniej półki? Przecież to był ten sam silnik stworzony na dokładnie ten sam konsolowy sprzęt - i tam działało - na PC natomiast masa smutków po internetach "Brotherhood działało płynnie, a Revelations się zacina, muszę dokupić ramu/wymienić procesor bo już nie wyrabia".

      Usuń
  4. Władzio z tym "air control" to ty tak się nie jaraj- pa na to :D
    https://www.youtube.com/watch?v=zrEz4Pw1z2w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myśle że to nie moze dorównać kunsztowi air control, możliwemu tylko dzieki otwartosci peceta:D

      Usuń
  5. Tree Simulator 2013 - kolejna wybitna produkcja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o boże sprzedaje konsole bo renesans nadszedł :> zatrzęsienie tych ambitnych tutułów

      Usuń
  6. A tak a propos promocji - z amerykańskiego PSN można zrypać za free Uncharted 3 na PS3.

    OdpowiedzUsuń