Strony

poniedziałek, 23 czerwca 2014

LOL dnia - Ile wersji directx potrzeba do oszukania pececiarza?


Pora na podsumowanie "standardów":>  które zapewnił





Na początek, dla tych którzy nie bardzo wiedzą (lub maja w pompie) co to właściwie jest ten directx. Otóż , mówiąc najprościej jest to pewnego rodzaju tłumacz, zestaw uniwersalnych instrukcji dostosowujący program do działania na rożnych sprzętach. Każda kolejna wersja wprowadza nowe możliwości w renderowaniu. Co kilka generacji grzałkom stawia się pieczątką" kompatybilny z wersją xy"  Brzmi nieźle nie? w praktyce jeden z głównych szkodników robiących prowizore. jest mnóstwo rzeczy które są dostepene w sprzęcie ale jesli nie są zdefiniowane w directX , nie ma szans na ich użycie. Na szczęście konsole nie potrzebują takich protez i odsłaniają programiście wszysko co siedzi w sprzęcie.

directX 9

Żeby rozważania były zabawniejsze cofnijmy się do premiery poprzednich konsol.  W ich okolicach słyszałem  szympansią śpiewkę : "teraz konsole podobne sa do pecetów, układy grafiki są te same, oparte o dx9 (facepalm) to co będzie działać na tym będzie działać na podobnym komputerze. " . Brzmi znajomo nie ;) ? o tym dalej. Jednak "magia" branży pecetowej zadecydowała inaczej i bardzo szybko wyszły ograniczenia , a po dwóch latach na kartach tego typu nawet nie można było powiedzieć "da sie grać"

directX10

Bardzo szybko zapowiedziano kolejna wersje , directx10. Wprowadzała liczne usprawniania , które na papierze wyglądały bardzo imponująco i miały wnieść poziom z zupełnie nowej epoki. shader model 4 , geometry shadery, usprawnienia. Pojawiło sie techdemo crysisa


                                                           crysis przed dałngrejdem

Władziu myśli : no kurde może rzeczywiste będą z tego jakieś solidne rzeczy, wszakże poprzednia wersja dx rzeczywiście mocno podniosła poziom i sypnęło solidnym tytułami na PC w 2003-2005,  kupie peceta w 2007.

hajpu nie było końca, miało być sprawniej pięknie i nie dla konsol. ( wyobrażacie sobie dziś gdyby wścieklizna pecetowa miała choć jeden taki tytuł? xD).

Nadeszła premiera i crysis na max  wyglądał tak, jeden z największych dałngrejdów w historii


zadziwiające czyż nie? :>  Do tego obiecywano ze na sprzęcie  kompatybilnym z dx10 będzie działać lepiej i ładniej a okazało sie ze działa wolniej a prawie wszystkie efekty  można było odblokować w trybie dx9...

Szympansowie broniący prowizory rzekli, czego oczekujecie to pierwsze wejście nowej technologi, będzie lepiej...... ale ale obiecywano kup 8800 i poczuj następna generacje dzięki directx10.


Tymczasem w świecie konsolowym tak mocno przyciśnięto technologie że directx10 zamiast "pokazywać następna generacje" został użyty do nadrabiania prowizory i największym jego zastosowaniem była możliwość uruchomienia antyaliasing który osiągalny był na konsolach(dx9 lol)  a na pc nie w unreal engine3.  "shader model 4  - następna generacja " moja dupo ....:D

direcX 11

Mijają 4 lata od premiery xbox360 a , nowej generacji dzięki postępowi dx10 dalej brak ,  mamy za to zapowiedź .... directx11.
Znowu ta sama śpiewka " będzie super sprawnie, mega szczegółowe model dzięki tessalacji , super efekty ". Nawet pececiarze zakręcili nosem.... więc dla uspokojenia producenci sprzętu wcisnęli im kit że "jeśli masz karte z dx10 to zobaczysz prawie wszystkie efekty z dx11.( LOL wisi w powietrzu).

Mijają kolejne lata i znowu nie bardzo widać te cuda. raz na jakiś czas niektórzy developerzy dokooptowują jakieś zamulacze które rewolucji nie robią a trzeba wyłączyć aby dało sie grać,  a przed chwilą obiecano ze będą standardem dla wszystkich dzięki wspaniałej sprawności dx11.

Podobnie jak w przypadku wersji 10 tutaj również pecetowa branża miała trudności z pokazaniem tych możliwości.  wielkim hitem tamtych lat były "dodatki dx11" w crysis 2 czyli niewidoczna tessalacja  betonowych płyt i wody podziemnej( z której nawet sam crytek miał beke) , naturalnie kładąca na kolana najnowsze  grzałki które miały być .... khmem zapewniać ten standard LOL.

Ale największy LOL tej epoki dopiero nadszedł. Na początku obiecywano że większość technologi z dx11 będzie dostępna w dx10.  Na początku 2013 nadeszła jedna jedyna gra która troche bardziej wykorzystała możliwości nowych bibliotek - crysis 3 , okazało sie że na kartach z dx10 ( w dodatku wielokrotnie potężniejszych niż konsole) w ogóle sie nie uruchamia a żeby było śmiesznie uruchamia sie na konsolach klasyfikowanych przez  niepełno sprytną myśl szympansią jako dx9







Historia niczego niektórych nie nauczyła i rok temu szympansowie śpiewali " konsole oparte o sprzęt z dx 11 będzie tak samo i bezproblemowo"  Władzio juz wtedy donosił że nie , ale jeszcze kilka miesięcy mogli żyć w urojeniach.  Tymczasem po narzekaniach developerów na gigantyczny wyciek mocy procesora fundowany przez directx 11, pojawiły się alternatywy w postaci mantle i reakcje na to w postaci directx12.


 directx12


 Głównym zadaniem jednego i drugiego jest ograniczenie tego, wsiąkania mocy procesora w sterownikach zamiast w grze . Jak wyjdzie nie wiadomo( w dx11 też obiecywali taki ficzer pod nazwą mulithreded rendering). Ponownie pojawiają sie zapewnienia że sprzęt z dx11 będzie kompatybilny z wersją dwunastą ( czytaj " w bf 6 nie zagrasz:P)

Nawet jeśli uda się ograniczyć to dzięki konsolowej elegancji widać na horyzoncie już następne  problemy do rozwiązania, brak zunifkowanej pamięci, wolna komunikacja miedzy cpu a gpu i inne

Tym razem przebudowali API w taki sposób że to co było w gestii dostawców sterowników ( a jest to praca na bardzo tęgie głowy) , developer gry będzie musiał zrobić sobie sam, jak zrobi coś źle to nawet zwiesi system. Wyczuwacie potencjał do loli?:D. W świece współczesnej pecetowej amatorki przepowiadam niejednokrotne  epic faile.  Jakby tego było mało , zaprzeczając tym zapewnieniom o kompatybilności obecnego sprzętu,  nvidia już kombinuje jakie ficzery dx12 only wcisnąć. wszysko aby było większe pole do dymania, tylko czekać na hasła " kup geforca 960, bo nie będziesz miał antyaliasingu"



ahhh ta pecetowa prowizora






benny hill jako branża pc


dziwicie się ze pecetowcom można tyle wcisnąć?



68 komentarzy:

  1. A GTA V wkrótce na PC, już się nie mogę doczekać beki z Master Race jak dostaną prowizore podobną do GTA IV w tedy to im nawet TITAN Z nie pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  2. co chcesz znowu pajacu xbox tez korzysta z directx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wyczuwasz dymanie?:P

      directxpecetowy i directx konsolowy są podobne z nazwy żeby ładnie wygladała strategia "spójnosci" dla menadzerów w MS:p.

      Usuń
    2. Rozumiem że to wszystko to kłamstwa są:

      When Microsoft later set out to develop a gaming console, the X was used as the basis of the name Xbox to indicate that the console was based on DirectX technology.[1] The X initial has been carried forward in the naming of APIs designed for the Xbox such as XInput and the Cross-platform Audio Creation Tool (XACT), while the DirectX pattern has been continued for Windows APIs such as Direct2D and DirectWrite.

      Direct3D (the 3D graphics API within DirectX) is widely used in the development of video games for Microsoft Windows, Microsoft Xbox, Microsoft Xbox 360, and Microsoft Xbox One.

      Wład zaczyna już zapadać się w swój wyimaginowany świat... :) Widać to nawet w artukule który jest niespójny i miejscami to już zwykły fanbojski bełkot.

      Usuń
    3. this isn't even my final form

      czytaj ze zrozumieniem . są podobieństwa i cześć jest wspólna ale directx xboxowy zawsze jest sprawniejszy:)

      - nie wymaganoby directa 10/11 do gier z konsoli z czasów direct9
      - sami twórcy api twierdzą że wiekszośc ficzerów z 12 już jest w xbox one

      Lepiej pokaż mi gdzie jest niespójny:D . najprawdziwsze fakty ośmieszające niespójne postrzeganie rzeczywistości przez branże peecee :p

      Usuń
  3. Kur*a, i teraz nie wiem czy kupować gtx770 za cenę nowej konsoli czy czekać na "990" oficjalnie podpisaną dx12 XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy w życiu nie kupię tego syfu pc master race:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Władziu jak skomentujesz sytuację problemy finansowe cryteka ??
    Na portalach pctowych piszą ynteligneci, że powodem jest pójście w konsole. Ryse ponoć był bardzo kosztowny, ale nie wierzę że microsoft nie sypnął porządnie w ramach wyłączności.
    Moim zdanie absolutnie przeciwnie - najpierw cały czas romansowali z pctowym betonem ( crysis 1), który ich wydymał w postaci słabej sprzedaży ( wymęczone 3 mln po paru latach ), potem odwrót w konsole ( crysis 2 i 3 ), ale to i tak za poźno, a i same gry mówiąc delikatnie były średnie.
    A w ost miesiącach widzimy już jakąś desperacje - moba cryteka Arena of Fate.
    I na koniec ich świetny, aczkolwiek nieprzystępny silnik, którego nikt nie chce kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LOL
      alez oczywiscie że zapewne microsoft w wiekszości to zfinansował

      Problemem jest sam crytek, urośli z 100-800 ludzi w ciągu kilku lat nie robiąc żadnego hitu. w zarządzaniu kompletny chaos:
      "robimy najlepzsze tytuly aaa", "robimy tylko free to play", "nie jednak robimy homefront, ryse", "robimy ryse na kincta", "nie robimy jednak trdycjna na xbone"robimy mobe, fatalne wsparcie co do silnika i znowu niewypał, chcesz użyć więcej niz 200 dźwięków kup licencje". kupujemy i otwieramy kilka studiów- zabieramy sie i kasujemy kilkadziesiąt projektów" kompletne adhd

      wystarczy poczytać opinie o firmie byłych pracowników


      http://www.glassdoor.com/Reviews/Employee-Review-Crytek-RVW4334486.htm



      Usuń
    2. I w każdym far cry do dzis w creditsach jest " na podstawie far cry od ceavat yearli ".

      przy sprzedaży marki pewnie arogant zażyczył sobie takiej klauzuli. W międzyczasie far cry stał sie cenioną ogromną marką a crysis programikiem do testowania grzałek za 5$ lub z zatoczki.
      Trzeba było od początku dbać o konsolowców a nie odprawiać ten taniec:)

      Usuń
  6. Władziu

    W necie znalazłem prognozę rynku gier na najbliższe lata ( z tego samego źródła były przytaczane na wielu portalach dane dotyczące Polski ) :
    http://www.newzoo.com/wp-content/uploads/Newzoo_Global_Games_Market_2012-2016_V1_tn1.png
    http://www.newzoo.com/press-releases/global-games-market-grows-to-86-1bn-in-2016/
    http://i.imgur.com/yFzqABB.png

    To realne, że gry AAA na pc mają przychód na poziomie 6 mld ??
    Czy po po prostu jakieś błędne zakalsyfikowanie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6? mld bAAArdzo watpliwe, pewnie wrzucili tam "aaa" crosfire, doty, moby. 2-3 mld tak które nie pasowały do sekcji mmo

      Usuń
    2. Ależ oczywiście, że mają 6 miliardów z tytułów AAA - z tym, że tych AAA klasyfikowanych na PC, z czego większość to dojne krowy w postaci Free2Play i masy indie nieskończonych gier na których marża to 100% ceny, bo koszt wyprodukowania nie istnieje.
      Już kiedyś była o tym dyskusja, wyszło, że te 6 miliardów nie pochodzą z dużych tytułów.

      Usuń
    3. 3 czy 6 , słabiutko patrząc na to ilu krzykaczy i komitetów obrony peecee widzimy:)

      Usuń
  7. Po latach zmieniania kart zdecydowałem, ze już nie będę zmieniał PC na nowego (bo niestety teraz bym musiał wszystko wymienić), tylko kupiłem PS4 za 1749zł. Jedyny minus, że brakuje większego wyboru gier na tę chwilę no ale są takie tytuły jak Infamous, którego muszę ograć.

    Żeby grać w takiej grafice jak mam na PS4 musiał bym dać min 3000zł za PC a i tak za rok już ten PC by nie zapewnił tego samego co PS4.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Max co 4 lata trzeba zmienić całego kompa, żeby doścignąć jakość konsol, co jest żałosne gdy ktoś się zastanowi - czemu komp, który kiedyś kosztował 3 konsole nagle przestał móc wyświetlać nawet to, co konsole wyświetlają na tym samym, 3 krotnie tańszym sprzęcie.

      Usuń
    2. trzeba wymieniać i zysk z tego mizerniutki podczas gdy specyfikacje sugerują skok niemalże jak z jednej generacji na drugą. Mozna zrobić na odpieprz zamulacz a fecetowy fanboj jeszce bedzie sie cieszył ze kiepsko działa LOL

      "czemu komp, który kiedyś kosztował 3 konsole nagle przestał móc wyświetlać nawet to, co konsole wyświetlają na tym samym"

      Ponieważ muszą sprzedawać nowe, a że o naturalnie wymuszające postęp gry na pc trudno , to wychodzą kombinacje:D

      Usuń
    3. Ja swojego czasu wywalałem 1000 zł co 2 lata na grafy. A jak się okazało nawet na takich kartach w Guild Wars 2 porządnie chrupie animacja w miastach. I to wcale nie przy dużej ilości graczy na ekranie, wystarcza duża ilość budynków :/ A grafika w GW2 jest ładna, ale na pewno nie genialna.
      Po przejściu The Last of Us i Uncharted na PS3 jestem cały czas pełen podziwu jak taka stara maszynka może wyświetlić płynnie taką śliczną grafę.

      Usuń
  8. wladzio jesteś pewien, że nie pomyliłeś 4.5 Vramu z samym ramem ? (Infamus)

    http://67.227.255.239/forum/showthread.php?t=795542

    https://farm3.staticflickr.com/2904/13993423819_10f8d0b027_o.png

    Fajne ss z wd nić dziwnego efekt przy wyciąganiu smartfona oglądamy filmik:
    https://www.youtube.com/watch?v=9EuReW5NLGY

    I nie jest to uruchamiane na titanie za 4 tysiaące
    Niby taki myślący a podajesz najgorszą kartę w tej cenie juz tanszy jest 780ti albo radek 290

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. eeee?. ale o co chodzi tak własciwie ?

      Panie na konsoli ze zUNIFIKOWANA pamiecią. Cały ram jest vram-em . Ile developer chce to sobie przydziela. Tymczasem na prowizorycznej architekturze pc która sama sobie nie dociągnie zasobów muszą być ich dwie kopie w ram i vram (w watchdogs nawet dwie w vram) :D

      screen crysisa i killozna z facebookowa kompresja? ale o cho choociiii? i w crysis drzewa tekturowe trawa poszarpana i w dodatku wyglądająca gorzej i mniej interaktywnie niż z metal gear solid 3 z ps2. Przed premierą shadowafll najwięksi fanboje (ale tez faktycznie oritntujacy sie) cryengine zapowiedzieli na gafie ze zrobią szczegółowe technologi porównanie z killoznem, nadeszła premiera i szybo sie z tego wycofali:D Tam ponownie było ponad 4 Gb zasobów na ekranie a w crysis tylko ~2.4 a crysisa zawstydził juz ryse na słabszej plafromie i nowszej wersji silnika.

      fil z watchdogs
      Ja rozumiem że pecetowe monitory nie mają takich wypasionych opcji co do gradacji kolorów ale żeby az tak niszczyć wynalazkami typu sweetfx? Działa na mocniejszej karcie niz ps4 i widzimy gorsze tekstury, obrzydliwy stuttering w samochodzie, poząbkowane cienie no ten pseudo dof.... gdzie te komputery w cenie konsoli które już po pól roku niedomagają?

      titan czy 780 nie ważne, obydwa są doskonałym przykładem na "nową generacje dymania "wprowadzoną od czasów keplera, czyli sprzedawania średniej karty w cenie highndowej, oraz wstrzymywania tej najmocniejszej i sprzdawania jej za 2x tyle :>

      http://restinpc.blogspot.com/2013/10/recepta-na-renesans-podwyzszmy.html

      Gdyby tak sytuacja była na w podobnym okresie poprzedniej generacji to nvidia sprzedawałaby ci geforca 7800 za 600$ w lipcu 2007 LOL pc is dead

      Tu odpisałem grzecznie ale reszte pokasuje bo spam i hałas, lepeij napisz jak wygladała twoja przygoda z obietnicami directx :D

      Usuń
  9. Proponuję nie podawać linków do "dyskusji" z PC'towcami na forach typowo PC'towych. Równie dobrze można przekonywać Alkaidę do przejścia na katolicyzm. Tam dyskusja toczy się już tylko i wyłącznie o jakość rozgrywki a nie o jej poziom. PC'towcom nie pozostaje nic innego jak walczyć tym co im pozostało... niskimi cenami gier, potężnymi grzałkami, rozdzielczościami, modyfikacjami obudowy komputerowej, modami. Oni już zapomnieli do czego służy komputer. Dla nich on sam w sobie stał się rozrywką. Jego modyfikowanie, "zapach nowej karty graficznej wyjętej z pudełka"... przykre ale prawdziwe oni już zapomnieli co to znaczy cieszyć się grą, teraz wiedzą co to jest bechmark, FRAPS itp. "stałe 60 FPS", 4K, Humble Buble :) itp. Jak kupuje i mam dostęp do neta to czegoś takiego co dzieje się teraz nie widziałem. A w kompach siedzę od 1995r. Wiedziałem o nich więcej od innych nawet ich nie mając ;) Czytałem Secret Service od deski do deski, artykuły o VooDoo, TNT i pierwszych Geforcach nawet ich na oczy nie widząc :) Aż w końcu przyszedł "wymarzony" PC. Duron 800, 256DDR, Geforce MX400 :) Problem PC'ciarzy jest taki że oni konsol nie mają ale "zasłyszeli" od "znajomych" z for internetowych i skoro oni tak mówią to tak musi być i jeden po drugim powtarza do bólu (a próg jego mają wysoki) te same głupoty które były wciskane dobrych 10 lat temu jakby nic się nie zmieniło. Także skupmy się na faktach i blogu Władzia. Nie zniżajmy się do poziomu PC'towców wciskając że białe jest czarne a czarne jest białe a jak kończą się argumenty to wszystko jest kolorowe :). Przestańmy sobie ubliżać a debilne komenty po prostu omijajmy. Nie szukajmy wojenki na siłę. Po co jest to nam potrzebne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spam pokasowałem. To sie dzieje kiedy master race jest zmarginalizowana:D Im mniej rzeczy do zachwytu tym wiecej hejtu i argumentów z dupy ot co. . Zapach nowej karty graficznej i port z 9 letniej konsoli w 4k. absurd. :D

      Spotkałem ostatnio zatwardziałego pececiarza sprzed lat , kupował co dwa lata pecety za kilka tysiecy, dziś mówi " LOL nie wiem po co , same ustawienia ładniejsze ale nie ładniejsze i porty konsolowe" , przechodzimy obok sklepu z elektroniką a tam jedyny destktop to i3 , bez karty grafiki za 2000:D i same laptopy i tablety . dzisiec lat temu w tym samym miejscu mozna było pograc w far cry doom 3 , ogladac zpowiedzi stalkera i na serio imponujace jak na swoje czasy 3d marki. :D

      Usuń
  10. Gdzie idzie moc a dlaczego wd na ps 4 nie wygląda 7-10 razy lepiej od x boxa 360? no bo taka mocna jest?

    No pewnie posty gdzie zrobiłeś z siebie debila to spam to lepiej skasuj od razu całego bloga

    taa 4 giga kilzone szkoda ,że tego nie widać gdzie ta moc poszła?


    http://forums.gametrailers.com/viewtopic.php?f=23&t=1346775

    2x v ram na pc toś chyba na piracie grał, że ci kompa tak zmuliło bo kopałeś, teksturu ultra uruchamiasz na karcie która ma 2 gb bez problemu lol nawet chujowy porty daje rade

    Co do ramu w infamus
    http://67.227.255.239/forum/showthread.php?t=795542

    Tu piszą że gra zabiera 4.5 ramu w całości, a nie, że chodzi tu o sam Vram. teraz dociera?

    gdzie ta moc ps4 ?

    https://www.youtube.com/watch?v=gkt5Q2iWobc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonymous25 czerwca 2014 00:59

      2GB i ultra w W_D? hahahahahahah beka z ciebie biedaku, sam mam karte 3GB i widze jakie jest wykrozystanie pamieci przy rozdzielczosci 1080p i ultra teksturach - ok. 2,5-2,8 GB. Takze schowaj sie ze swoimi marzeniami, widac ze caly twoj post to gniot skoro takie pierdoły gadasz. Reszty nie czytałem nawet.

      Władziu, prosze usuwaj takie komentarze jak ten debil napisał, bo to perfidnie podchodzi o naciaganie faktów, co jest niedozwolone na tym blogu.

      Usuń
  11. i własnie dzieki takim leszcom jak ty , można odstwiac takie wałki na pc:D

    watchdogs ma 7 x wiecej zasobów na ekranie niz na starych konsolach a ciebie wydymali bo na takim pececie nie dasz rady bidulu:D Wcisneli ci 2GB nie? za rok 4 a za dwa nawet to nie wystaczy :D

    Masz jak byk napisane jakie zasoby tam wchodza i nie wazne jak to nazwali ram jest vramem , wszyskie one na biednym pececie znajduja się w vram ( i frajersko skopiowane w głównym). Ale pecetowe leszcze nie mają pojecia o tym , mozna na kazdym kroku wydymać i jeszce sie cieszą:>

    A teraz popacz sobie na 100000poly modele które na słabych konsolach osmieszyły rozpikselowanego psycho z bidacry 3 6/10

    http://restinpc.blogspot.com/2013/10/pecetowy-fanboj-na-widok-next-gena.html
    http://restinpc.blogspot.com/2013/08/crysis-vs-reszta-swiata.html
    http://restinpc.blogspot.com/2013/10/modele-postaci-jeszce-przed-premiera.html

    a za pre dla dalszy ciag dymania i postacie z 1mln polygons

    http://www.gamersyde.com/news_the_dark_sorcerer_full_demo-14342_en.html


    a teraz zwrot do symulatora kozy i czakja na nastepne dymanie w far cry którego zoptymalizują pod konsole a u ciebie " da sie grac"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pc-towa inteligencja nie wiec co siedzi w PS4 "GDDR5" czyli vram dla całej konsoli. pc-twa bida jakby dostała takiego Infamousa to by go nie ruszyła na potężnych rydwanach :) może ruszyli by go na low da się grać.

      Kolejny i pewnie nie ostatni ból dups..... na planecie prowizory
      http://pclab.pl/kom72586--0.html#c761323

      Nie miłosierny ból pc-towej gimbazy.

      Usuń
    2. Tam jest rezerwat zabytkowych graczy, którzy konsole widzieli chyba tylko na filmikach z E3. A że w kupie siła, to minusują każdy "niewygodny" post. Błazny.

      Usuń
    3. Fakt - siedzi tam pctowy beton najgorszej maści.
      Jak zaczniesz linkować faktami, statystykami, rzetelnymi liczbami to proszą redakcję o bany :)

      Usuń
    4. Przyłączyłem się do dyskusji a że musiałem dostosować się poziomem to napisałem coś takiego:

      "Rozwój gier blokuje Unia Europejska narzucając limity CO2. Jak wiadomo kombajny PC'towe zjadają dużo Watów. UE opłaca Sony i Microsoft aby te robiły konsole pobierające małą ilość energii. Sony i Microsoft opłaca z kolei producentów gier aby ci nie robili lepszych gier na PC. Z kolei AMD i nVidia nie opłaca nikogo bo mają stałych klientów. Na kolejne lata UE szykuje do wydania 960 miliardów ero na walkę z globalnym ociepleniem więc gry nadal mogą być w zastoju."

      Usuń
    5. @Keniger

      Opisują Tobie i łykają to jak pelikany, nie mogę ale BEKA:D LOL

      Usuń
    6. czekałem kiedy te bajeczki o divison dotrą do PLebsu. Na cenionych stronach ploteczka dawnno wyśmiana a tematy zamkniete ale widze ze tu pseudodzinnikarski plebs na smieciowkach dalaje bawi sie podpuszczanie plebsu z komputerem do nauki.

      Kompletne opowiesci z dupy jak z tym widzminem 720 low do ktrego rockman sie masturbował:D Pierwotnym źródłem jest to
      http://whatifgaming.com/the-division-developer-insider-we-already-downgraded-a-few-things

      hahaha już widze jak developer napisał jakiejś noname stronce a nie kotaku czy polygonowi mejla :d w dodatku takim igniranckim językiem który od razu zdradza ze nie jest devem:D

      100% bullshit

      Usuń
    7. "we write for the masses lifestyle entertainment."

      Racja władziu . BTW Pewnie dzisiejszy ból dupska dotyczy no man sky który wersja ps4 stała sie priorytetowa a peecee " nie wiemy czy zdarzymy" :D

      Usuń
    8. @snejki
      Jaki mit upada ? Jasne na konsolach Minecraft sprzedał się łącznie lepiej tylko nie zapominaj że to dotyczy tak naprawdę 3 różnych konsol X360, PS3 i Vity. Więc nadal na PC sprzedało się więcej sztuk.

      Usuń
    9. Błąd 2 konsol na Vite nie było jeszcze premiery :). Sorrki

      Usuń
    10. @Anonymous PC VS Xbox 360 - 15 VS 12 mln..... wersja na Xbox 360 pół roku po premierze PC :)

      Usuń
    11. A tak naprawdę to prawie półtora roku po premierze PC, bo już we wrześniu 2010 roku gra biła rekordy sprzedaży i było o niej głośno. Wydawałoby się, że każdy kto chciał zagrać, już zagrał i moda minęła, a tu proszę - świetna sprzedaż na konsolach mimo to.

      News z ostatnich dni: inny świetnie zapowiadający się indyk: No Man's Sky zapewne skończy jako konsolowy ex.

      Usuń
    12. 26 czerwca 2014 09:14

      ohohoho gimbusiarksa rozrywka i idiota z analnafiksacją robiacy z siebie pajaca zeby wiecej gimbusów przyciagnąć:D jak nisko upadł ten peeceegaming, kupiłem " mocny komputer i bawie się zabugowanymi pokrakami hurr durr

      ahh ten elitarny pc gejming:>
      http://restinpc.blogspot.com/2013/10/z-kamera-wsrod-graczy-pecetowych.html

      Usuń
    13. hehehe zbawaca pc ad 2011 pierwsza gra w milionach od dawien dawna , wspaniale pokazujacy potege peecee - mincraft. polowa z wersji peecce sprzedana w wersji beta ( "dzieki za testy" czy jak tam) i jeszcze niemalze przegoniona przez jedną konsole? renesans:D

      Usuń
    14. "ma przy tym bardzo dużo zabawy a chyba o to chodzi w grach a nie o podziwianie polygonów"

      Co sie stało z tymi potężnymi pecetami , które miały zapewniać takie wrażenia?:P Kup peceta mocniejszego od konsoli i "grafika sie nie liczy" ? Nie ośmiszajcie się

      Usuń
    15. Może Koza biega w Full HD i 60kl/s :D

      Usuń
  12. dzięki ze kasujesz posty, jednak masz trochę godności, już myślałem że będziesz się głupio tłumaczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne leszczu oszczedziłem ci dalszego osmieszania pc rasy . a tak chciałeś sobie patrolować hihihi lepiej zrób petycje o zunifikowaną inteligencje opisaną standardami directfrajer 14.obietnice to moze będziesz ciekawszy:> a tymczasem posty polecą , no chyba że rozrywkowe beda:)

      Usuń
  13. Patrzcie konsolowe biedaki:

    What an exclusive! How much do they want on kickstarter?

    Takie to exy na PC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak kur.... kolejny przełomowy projekt może ujrzeć światło dzienne "Symulator Kamienia" kur jego wyje... mać only pc master race :)

      Usuń
    2. https://www.youtube.com/watch?v=Q4Nh03JnbqI

      płacze od tego renesansu :I

      http://2.bp.blogspot.com/-my4WTpskQTU/UmP0rzjtYmI/AAAAAAAAAuM/zvlbQ4kkY5o/s640/pga.gif

      Usuń
  14. Mnie też jest ich przykro mieli dostać grę jak na pokazie E3 2012 a dostali E3 2012 w nazwie moda :) Tego AC Unity tak samo nie wiem na jakim PC odpalili ale niby podobnym wydajnościowo podobnym do Xbox One. Czyli co? na sprzęcie z 2009r. :) Czyli co? Od 2009r. PC'towcy są dymani przez developerów i producentów kart graficznych :) Bo już wtedy mogli spokojnie grać w AC z grafiką na poziomie Unity :) Przykro mi.

    OdpowiedzUsuń
  15. https://www.youtube.com/watch?v=LCqNPcMJIR4

    "update may 27:"

    taki mi przykro :> czekamy do asasyna, pc z 5tys NPC zapewnie znowu "podbije" poprzeczke :D

    OdpowiedzUsuń
  16. the keniger

    Co fakt to racja, pomijając konsole

    2012:

    demo zrobione na pc co bylo powiedzione głosno i wyraźnie na i7 i 680 2Gb

    2014

    na 2 Gb nie ma szans odpalić na maks , pecetowcy skomla i żadne rozmywanie i woskowanie w modach placebo nadal nie przywraca tej jakosci

    Jak dymac to dymac na całego:>

    OdpowiedzUsuń
  17. co było a nie jest nie piszę się w rejestr

    OdpowiedzUsuń
  18. u pecetowej rasy "zwycięscóf" LOL to standard

    OdpowiedzUsuń
  19. Symulatory na PC - lata 90-te:

    - symulatory lotnicze (multum od koloru do wyboru)
    - symulatory łodzi podwodnych (Silent Hunter i inne)
    - symulatory okrętów (USS Ticonderoga, etc.)
    - przeróżne, dość zabawne, ale ambitne "menedżery" typu: Theme Park, Theme Hospital, etc.

    Lata 2010 - 2014:

    - Symulator Farmy
    - Symulator Szambiarki
    - Symulator Śmieciarki
    - Symulator Borsuka
    - Symulator Kozy
    - Symulator Kamienia

    Pecetowiec ma na co czekać, przy tej "jakości" tylko czekać na symulator gówna albo rzygów. Renesans trwa w najlepsze :). Ja jak widze ten "renesans" to mam ochotę wyjebać blachę pancerną za okno ;-). Na szczęście zmądrzałem już dawno temu i zamiast kolejnego upgrejdu "peeeceee" na jasień przeskoczę z past gena na PS4. Upgrejd blachy już dawno wybiłem sobie z głowy - ambitnych exów AAA BRAK, do multiplatform nie ma sensu, a w te "zajebiste symulatory" grać nie chce. R.I.P "peeceee" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonymous27 czerwca 2014 08:50

      Precisely. wyobrazasz sobie co by było gdyby nie łaski z konsolowego stołu?:D

      Usuń
  20. wlad jak zwykle jeszcze podaj testy bf4 beta z x miesięcy, biedne dziecko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale po co?
      Przecież wiadomo że w takie casualowe gówniane tytuły pokroju BF czy COD gra tylko konsolowy plebs.
      PC master rejs ekscytuje sie kolejnym modem graficznym do GTA4 po 6 latach od wydania gry, bo akurat singleplayerowych tytułów na PC ze święcą szukać, który podbija rozdziałke do 1440.
      PC master rejs ekscytuje sie mieczykami do DOTy2
      PC master rejs ekscytuje sie grządkami w Farmwillu.
      PC master rejs dokłada kolejne miliony baksów do Star Sitizena w oczekiwaniu ja efekt ŁĄŁ na PC.

      Usuń
    2. @anonymous

      wyniki tego testu nadal aktualne jeśli nie masz windows 8.1 lub karty obsługującej mantle :> a przeciez obiecaliscie sobie że jak chodził wam high w bf3 to jesteście gotowi na nextgen LOL

      sarkazm zoltara w formie:D BTW efektu łał nie będzie bo w takim tępię oprawa ( już bez opadu szceki) sie przeterminuje do premiery. za to zanosi sie na oblepienie płatnosciami:)

      Usuń
  21. https://www.youtube.com/watch?v=T3ny9zIckP0 a poco 60 klatek 30 styka na konsoli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiemy bo mamy:> i to bez ugrajdu przez wiele lat i sciem z direct dymanie:>

      Usuń
  22. PC Disaster Race: http://youtu.be/2MKYI-7peGQ?t=3m23s :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co chciałeś pokazać tym filmem ? Polecam sobie zobaczyć od 6:20 ... Nie tylko wśród graczy PCtowych zdarzają się debile.

      Usuń
  23. Bardzo bawi mnie fakt, że jedyni, którzy mają ciągle jakieś "problemy" to pecetowcy. Jakoś nie słyszałem, żeby konsolowcy narzekali na jakąś słabą grafikę, na framerate, na to, że coś jest multiplatformowe. A pecetowcom ciągle coś nie pasuje ze zrzucaniem winy za wszystko na konsole. Aż chciałoby się zapytać "ku**, czy wy kupujecie/piracicie te gry dla grania czy po to, żeby mieć o czym pisać na forach i narzekać?"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mowiac ile problemow komputery sprawiaja. Wejdz na benchmark.pl na ich forum, tam jest masa problemow z kartami graficznymi szczegolnie (a to najdroższa część w budach). To artefakty na stockowych taktowaniach, to zle sterowniki, to blue screeny, tyle problemow na mojej konsoli X360 nigdy nie mialem ile mialem z PCtem. Na PC ciagle z czyms mialem problem (na szczescie sie juz pozbylem ich, odpukac, ale ile nerwow i pieniedzy mnie to kosztowalo?). Gdyby nie moje studia informatyczne (specjalizacja grafika komputerowa) to nie potrzebowalbym takiego komputera jakiego teraz mam. Ale to prawda, grajac na pc ciagle sie o cos balem, ze bedzie blue screen jakis (takze mialem, z tylka), to że fpsy beda spadac (wlaczajac kazda gre odpalalem afterburnera i w OSD mialem pierdyliard statystyk, przez co 1/6 ekranu byla zaslonieta, ale musialem pilnowac czy karta sie nie przegrzewa, czy nie ma dropów, i wiecej patrzylem na nie niż na samą grę). Na xboxie fakt, zdarzaly sie pod koniec jakies spadki fps, ale niczym nie przypominajace stuteringu na moim kilka razy lepszym kompie. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Wiedziałem że mój komentarz zostanie usunięty. Ani tam nikogo nie obrażałem ani nie napadałem na konsolowców. Mówił prawdę o tej stronie i widzę że cię to zabolało. Kiedy PCtowiec napiszę coś głupiego to się na niego od razu najeżdża ale jak napiszę prawdę to od razu to usuwasz. BRAWO. I powodzenia w dalszym "rozwijaniu" tej strony, choć na początku sam byś się mógł rozwinąć bo zachowujesz się jak dziecko.
      Czekam na usunięcie i tego posta.

      Usuń
    3. 29 czerwca 2014 12:28

      ooo zgrywamy ofiare? pierwszy był z masą nonsensu, a jak ktos za bardzo błaznuje to dalej czytam tylko preview pierszej linijki. postaraj sie bardziej

      Usuń
    4. Masa nonsensu ? Widzę brak argumentów a nie masę nonsensu. Jesteś dzieciakiem który kiedy mu coś nie pasuje/nie umie się wybronić to po prostu kasuję posty brawo. I powtarzam nikogo tam nie atakowałem. "Twój post czeka na zatwierdzenie" wcześniej chyba tego nie było.

      Usuń
    5. @28 czerwca 2014 18:17

      ponieważ dziki codziennym problemom z płynnością i stałymi obawami "jak pójdzie" są uwarunkowani do głupawych stwierdzn i widza konsole jak peceta.

      Typowy przykład 30fps na konsoli jest bee 30 fps jest ok ale ze stutteringiem, lagiem czy to dropami do 20 juz nie:) wiec pecetowiec usłyszy 30fps i mysli ze okolicznosci te same,

      Usuń
    6. Anonymous29 czerwca 2014 12:39

      chcesz powiedzieć ze twoim argumentem była wciaganie do bezsensownej dyskusji gdzie twoimi argumentami były linki do artykułow "podpuch" , bólu dupy w rezerwacie pecetowym, tudziez wyjatkowych sytuacje w tytule startowym który i tak osmiesza oprawą wszysko co na peecee? goodl luck with that , obawiam sie ze wiecej bedzie czekac na zatwierdzenie

      Usuń