Strony

wtorek, 16 września 2014

Metro redux najdoskonalszym dowodem na niezmierzoną prowizore.




Ciekawy przypadek , tytuł wydany dwukrotnie ,  dwukrotnie pokazuje jakim kiepskim interesem jest peecee. Tabelki miażdżą :)

Wiemy jak biednie sprawa z grami wykorzystującymi sprzęt na PC.  W 2010 , pomimo  5-cio letnich już  konsol  i pecetów które były w tym czasie średnio dwa razy zmienione , na pececie dalej panowała zatrważająca bieda. kiedy konsolwcy wymieniali, unchartedy, gearsy, red dead , gran turismo i inne wypasy , zdesperowany fanboj pecetowy z urokiem świadka jechowy przywoływał wtedy  metro 2033. Owszem technicznie gra miała imponujące elementy ale kulała w innych ,

Tak czy inaczej na tle wersji na xbox 360 nie było to znowu jakieś wybitne osiągniecie i propozycja świadka jechowy słaba:>





Popatrzmy jak sprawowało się to "cudo" na  sprzęcie który miał " możliwości następnej generacji" ( przynajmniej na papierze. ) i kosztował jak kilka konsol. oczywiście w rozdzielczości fullhd w której żuczki pecetowe grały w 1999 hurrdurr;) 

karty grafiki xboxa360 nie ma:>


Gdyby cokolwiek z bełkotliwych obietnic w świecie pecetowym przekładało się na rzeczywistość, to takie metro powinno być wciągnięte nosem przez geforca 8800.   Na pudełku mojego przecież było napisane "DESIGNED FOR FULLHD gaming , next gen grapic hurr durr" LOL.


Jeszce lepiej sprawowała się najnowsza generacja directx która miała sprawić że będzie UWAGA:
SPRAWNIEJ




Mineły 4 lata, bieda dalej trwa. Start nowych konsol które na szybko już w kilka miesięcy ośmieszyły peceta. Ogłoszono remake dwóch części metro z odrestaurowaną i zoptymalizowaną, grafiką, lepszymi teksturami i modelami. usprawnieniami w gameplayu, wszystko w 1080p i zablokowanych 60fps. Obstawiam że świadek jechowy zawył , aż z nerwów zapomniał ile wydał w 2010 na pecata:D.

Popatrzmy na testy wersji redux


Cudownych pecetów od 2010 nie ma już na, pewnie sa od lat gotowe na next gen z 10fps;)


Wersje konsolowe oferują niemalże najwyższe detale w 1080p i stałych 60fps a mają "tabletowe" cpu(LOL) i kartę grafiki porównywalna z 7770 lub 7850 (xbone i ps4).

Tymczasem pecet w teście wyposażony w procesor za 3tys zł i pełną game kart grafiki.

Widzimy ze sporo mocniejsz karty w peecee radzą sobie gorzej niż konsole,  Przykładowo radeon 280 rockmana wyciąga na min 10 fps mniej niz ps4 ( w praktyce gorzej bo rockman ma gorszy procesor) Różni krzykacze sie już pałętali tutaj ,   ten miał 660 ten miał 770. wszystkie miały wystarczyć na całą generacje lepiej niż konsola a tu taki lol.

Jakby tego było mało,widzimy titany i inne bezużyteczne grzałeczki  które pomimo 3 krotnej papierowej wydajności dają tylko 30% więcej niż konsole.  Pecetowa dzicz w najczystszej  postaci. Chcecie jeszcze śmieszniej zajrzyjcie do mocnego pc. mindblown.

Przyznam że jestem zawiedziony, myślałem że ostre dymanie oficjalnie zacznie sie w przyszłym roczku, jak wyjdą następne serie, coś , ale widzę że branża pecetowa już bawi sie na całego XD. jakbym był pecetowym masochistą to czułbym sie tak;



zaraz zaraz jest światełko w tunelu , dead rising 3 po patchu crash uje częściej niż przed a patch dla metro wniósł nute renesansu dla niepełnosprytnych . Żeby pecetowcom nie było smutno , wstawili w 3 miejscach w grze takie oto"realistyczne" światełka , które wyrzucili wcześniej bo były kiepskie i zasobożerne.


pc exxlusive - świecące schody

Chyba jest okej , zwykle takie ochłapy sprawiają że chłopcy pecetowcy czują się dowartościowani;)

Widziliście jakieś LOL reakcje w tej sprawie?:














70 komentarzy:

  1. Wład zrzuca bomby prawdy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wersja pc ma teselacje, lepszy motion blur, lepszy AA, dodatkowe światła, lepsze oswietlenie, wyzsza rozdzielczosc cieni. do tego na xbox one te metro dziala w 912p, a na ps4 jest ograniczona paleta kolorow. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-metro-redux-face-off
      jak sie wylaczy te dodatkowe efekty to mozna grac na 7850 w 1080p 60 fps

      Usuń
    2. @znubionek
      Piszesz o tym artykule: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-metro-redux-face-off ?
      Rzeczywiście arcyciekawy, szczególnie podsumowanie:
      "...Metro Redux - the Digital Foundry verdict
      Both PlayStation 4 and Xbox One versions of Metro Redux successfully manage to transplant the most crucial elements of the high-end PC experience onto significantly cheaper hardware, in the process offering an enormously improved experience compared to the existing last-gen console versions of the game. There are clearly some areas where the Metro titles remain rooted in the last generation (character animation especially) but what's surprising is just how well these games hold up compared to modern day next-gen releases. Combine the upgrades with the enticing price-point and it's a compelling proposition for both newcomers and console double-dippers...."
      Czyli podsumowanie jasne - na obie konsole z sukcesem przeniesiono najbardziej DECYDUJĄCE/WRAŻLIWE ELEMENTY Z HIGH ENDOWEGO PCta. Jeśli mój angielski jest zły proszę o poprawkę.
      Po raz kolejny "zacofane konsole" ośmieszają mocne PC.
      To raz.

      A dwa: "...jak sie wylaczy te dodatkowe efekty to mozna grac na 7850 w 1080p 60 fps..."
      No kur...a SUPER, mając dwa razy mocniejsza kartę grafiki w PC niz układ graficzny w PS4 MUSISZ wyłączyć wszystkie bajery dające ci przewage grafiki PC nad konsolą żeby dostać TO SAMO co na konsoli.
      MEGA LOL:
      http://4.bp.blogspot.com/-3wBC3RS9BXk/T6VUfOr5whI/AAAAAAAABG8/EGULByvyshE/s1600/jumping-out-of-window.gif

      Usuń
    3. "Czyli podsumowanie jasne - na obie konsole z sukcesem przeniesiono najbardziej DECYDUJĄCE/WRAŻLIWE ELEMENTY Z HIGH ENDOWEGO PCta"

      "No kur...a SUPER, mając dwa razy mocniejsza kartę grafiki w PC niz układ graficzny w PS4 MUSISZ wyłączyć wszystkie bajery dające ci przewage grafiki PC nad konsolą żeby dostać TO SAMO co na konsoli."

      jak niby 7850 jest dwa razy mocniejsze od gpu w ps4? jest prawie takie same. majac 2x mocniejsze gpu od tego w ps4 to mozesz wlasnie te bajery wlaczyc albo zamiast tego grac w 120 fps.

      Usuń
    4. Przepraszam, zaiste mój błąd!

      Mimo wszystko drogi użytkowniku zubionek - gdzie to zacofanie konsoli?

      Usuń
    5. "wersja pc ma"

      Cokolwiek pomaga tobie spać w nocy
      https://www.youtube.com/watch?v=4ZP8GkGPWYw

      Nie widac róznic to po co frajerzyc ( 2 x) :>

      kolejny przypadek niewidocznej tessalacji, tekstur placebo , dokładnie tych samych cieni, i oświetlenia. a i jeszcze mozg pececiarza ograniczony to nagrywania w 0-265 rgb.

      "tego w ps4 to mozesz wlasnie te bajery wlaczyc albo zamiast tego grac w 120 fps."

      link prosze:P a właściwie nie, bo to bzdura:)

      LOL dlaczego zatem 7970 nie moze z tymi efektami utrzymać 60?:Pprzeciez taki mocny

      Usuń
    6. "Mimo wszystko drogi użytkowniku zubionek - gdzie to zacofanie konsoli?"
      ja nie jestem z tych co mowia ze konsole sa zupelnie do niczego. ci co tak mowia jeszcze sie zdziwia jakie gry zobaczymy na xbox one i ps4.
      "kolejny przypadek niewidocznej tessalacji, tekstur placebo , dokładnie tych samych cieni, i oświetlenia. a i jeszcze mozg pececiarza ograniczony to nagrywania w 0-265 rgb."
      http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-metro-redux-face-off
      tu masz porownanie dokladne screenow z opisem roznic. jak ktos na pc uwaza ze te dodaktowe efekty nie sa warte to moze je wylaczyc i miec wiecej fps albo grac w wyzszej rozdzielczosci. na pc mozna wybierac.
      ""tego w ps4 to mozesz wlasnie te bajery wlaczyc albo zamiast tego grac w 120 fps."

      link prosze:P a właściwie nie, bo to bzdura:)

      LOL dlaczego zatem 7970 nie moze z tymi efektami utrzymać 60?:Pprzeciez taki mocny"

      bo 7970 nie jest 2x mocniejszy od 7850. masz w tym wykresie ze 7850 ma average 34 fps, a 7970 53 fpsy. jakby byl 2x mocniejszy to by mial srednio ponad 60 fps.

      Usuń
    7. 7970 jest 2x mocniejsze od 7850
      3,789 GFLOPS vs 1,761 GFLOPS
      More shading units 2,048 vs 1,024
      More texture mapping units 128 vs 64
      More compute units 32 vs 16

      Usuń
    8. sorki ropy ta sama ilość

      Usuń
    9. „u masz porownanie dokladne screenow z opisem roznic. jak ktos na pc uwaza ze te dodaktowe efekty nie”

      Wole moje video , scrreny każdej gry wyglądają pokracznie.
      Patrzę i pękam ze śmiechu z kolejnej lol implementacji tessalacji. Milardy poligonów w dyspozycji a kubek kanciaty. Nawet na wyzoomowanych screnach (lol) Ale ok jak byk widzimy Widzimy ze wersja konsolowa to very high bez metionblura i z ciut mniejsza tessalacja

      Nie wiem czy widziałeś ale No właśnie nie za możesz dostosować bo wszystko oprócz motionblur zakopane jest razem w ustawiniu „quality”

      „bo 7970 nie jest 2x mocniejszy od 7850. masz w tym wykresie ze 7850 ma average 34 fps, a 7970 53 fpsy. jakby byl 2x mocniejszy to by mial srednio ponad 60 fps.”

      Ale co mnie obchodzi ile wyciąga, tymbardziej potwierdza to co mamy w artykule, wykorzystanie PC SSIE . r7970ma 2x shaderow,2.5x tflops, 2 texture units, ROP, 100GB więcej przepustowości . Powinien wciągać to nosem .

      Usuń
    10. w dodatku wyłączenie motionblura na pc nie zasypie różnicy ponad 30fps żeby dobić do mnimum
      60fps oferowanych przez konsole. Minimum 60 , czyli gra renderuje gdzieś średnio 75 żeby w razie draki ciągle było min 60 :)

      Usuń
    11. "Patrzę i pękam ze śmiechu z kolejnej lol implementacji tessalacji. Milardy poligonów w dyspozycji a kubek kanciaty. Nawet na wyzoomowanych screnach"

      to nie jest gra AAA tylko jakas ruska gra.

      "Ale ok jak byk widzimy Widzimy ze wersja konsolowa to very high bez metionblura i z ciut mniejsza tessalacja"

      no nie wiem nie moglem nigdzie znalezc porownania miedzy ustawieniami low, medium, high i very high. skoro 7850 na very high ma 34 fps to pewnie konsole maja mniej niz very high zeby trzymac 60 fps. pisalem juz ze konsole maja gorsze cienie, oswietlenie, aa, mniej zrodel swiatla.

      "Nie wiem czy widziałeś ale No właśnie nie za możesz dostosować bo wszystko oprócz motionblur zakopane jest razem w ustawiniu „quality” "

      teselacje mozesz tez osobno wylaczyc. do tego zmiana z very high na high wylaczy mniej potrzebne efekty zeby zyskac fpsy.

      "Ale co mnie obchodzi ile wyciąga, tymbardziej potwierdza to co mamy w artykule, wykorzystanie PC SSIE . r7970ma 2x shaderow,2.5x tflops, 2 texture units, ROP, 100GB więcej przepustowości . Powinien wciągać to nosem ."

      za to czestostliwosc pamieci i rdzenia maja prawie takie sama.

      "w dodatku wyłączenie motionblura na pc nie zasypie różnicy ponad 30fps żeby dobić do mnimum
      60fps oferowanych przez konsole. Minimum 60 , czyli gra renderuje gdzieś średnio 75 żeby w razie draki ciągle było min 60 :)"

      motion blur to nie jedyna roznica

      Usuń
    12. http://www.eurogamer.pl/articles/2014-08-27-szczera-rozmowa-o-xbox-one-i-ps4-z-dyrektorem-technicznym-metro-redux

      Wydaliśmy solidną produkcję w 60 FPS, z jakością dokładnie między ustawieniami wysokimi i bardzo wysokimi z PC.

      Usuń
    13. „to nie jest gra AAA tylko jakas ruska gra.”

      Przeciez przez ostatnie 4 latato był jeden z ostatnich bastionów grafiki na pc, wykorzystujący troszkeeee bardziej niż reszta AAA :D Nagle gupia ruska gra?:D
      ……………………………………..
      „no nie wiem nie moglem nigdzie znalezc porownania miedzy ustawieniami low, medium, high i very high. skoro 7850 na very high ma 34 fps to pewnie konsole maja mniej niz very high zeby trzymac 60 fps. pisalem juz ze konsole maja gorsze cienie, oswietlenie, aa, mniej zrodel swiatla.”

      Powyżej masz wypowiedz architeksta silnika. Popatrzmy teraz jeszcze raz na twoje screeny : vhigh tekstury te same, shadery, te same, oświetlenie to samo, chyba ze masz na myśli te świecące schody:D, modele te same plus większa Lol tesalacja na pc, . Jedyna istotna róznica to motionblur.
      Widać że dokładnie very high z tymi właśnie różnicami stad określenie pomiędzy.
      (BTW o tessalacji będzie osbny art jak zbierze się trochę kontentu wokół tematu, w najbliższych latach będzie to naczelny buzzword - zamulacz wnoszący malutko, ale jednym przycikiem developera zgrabnie zamulający geforca i umysły:D”)
      ………………………………………..
      Wrócmy do nieszczęsnego peceta;
      „za to czestostliwosc pamieci i rdzenia maja prawie takie sama.”

      Wut? Chcesz powiedzieć że ciężarówka jadąca 80kmh nie przewiedzie wieje niż bus jadący tyle samo?:D kaman?:P.
      Słabiutko r7970 i pokrewne to powinny śmigać na maks detalach w 100fps w fullhd i 60 w 2.5k,nawet gdyby dodali jeszcze realne upgrady. Róznica w shaderach flopsach,wydajności renderowania piskeli i wolnej przepstowosci pamieci jest ogromna.
      Nie ma żadnego usprawiedliwiania na to . proponuje uświadamiać kolegów, może pojawia się tytuły w których nie trzeba bronić prowizory.

      Usuń
    14. pecetowiec z radomia18 września 2014 19:54

      znubionek. Władziu i reszta mają pełna racje. motion blur i jakieś pierdoły to nie powód do 30-40fps mniej , na 7850 który w konsoli dodatkowo dzieli się pamięcią z procesorem. mniej maks 5.

      Usuń
  2. Ależ władziu taki komputer z 770 na pokładzie wystarczy na cala generacje raczej, jednak pod koniec jej to z ta karta juz bedzie sie jechalo na nisko-średnich, ktore de facto beda wygladaly gorzej od konsol, a przeciez zawsze tak o ten wyglad pecetowcom chodzi, zapominaja jdnak ze (na wiekszosci) ich kompach ta sprawa tak sie nie przeklada, lub nie bedzie przekladac jak za 2 lata nie wymienia grafiki ponownie. Ponownie placac za nowa tyle ile by dali za konsole pare lat temu, majac swiety spokoj na 5 lat minimum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby miał tak chociaz z 6 to moooże by tak było. ale tak nie ma szans będzie wyglądać za dwa lata jak geforce6600128MB w modern warfare:D.

      Wiele lat temu bylo takie forum pcvsconsole, znam jeszcze paru starych betoniarzy z tamtych czasów i nawet oni mają beke z tego jakie dymanie na tym ramie jest teraz.

      Usuń
    2. Opowiedz coś więcej o forum pcvsconsole, brzmi ciekawie :P, który to był rok? Chyba nie było popularne, bo pierwsze słyszę.

      Usuń
    3. 2005:D pcvsconsoles.com , konsolowcy smarowali tam twarze pecetowców konsolowa sprzedażą a pecetowcy konsolowców geforcami i trailerami hal lifea i feara. także tak protoplasta chartz o ile dobrze pamiętam. az tak popularne nie bylo. teraz wszedłem i widze ze nadal istnieje ale zupełnie sie zmieniło i z nazwa niewiele wspólnego :> Cóż wojna przegrana nawet tamtejsza stara gwardia pecetowa odpusciła , dzisiaj gimby znajO tylko rozdzielczość i fpsy.

      Usuń
    4. No faktycznie moze troche zbyt pozytywnie popatrzylem na to ;) ale na low jeszcze pochodzi mysle. No chyba ze bedzie znow taka dluga generacja konsol jak poprzednia, no to nie wystarczy nawet 770. Co jest śmieszne :D.

      Usuń
    5. Owszem im dłuzej na rynku to coraz bardziej będa majstrowac , żeby wymusić upgrade:D. Nie ma powodu dlaczego w kartach za 1000zl nie powinno byc conajmniej 8GB skoro sony moze w konsoli. vram to pierwsza metoda a zaraz okaże sie ze do pelnego dx12 bedzie potrzebny nowy sprzet:D ide o zakład.

      Usuń
  3. hahaha beka z rockmana:D. Miał 760 z 2GB , sprzedał bo pewnie watchdogs niedomagał z teksturami . Kupił 280 3GB z mocą jak 1.7 ps4 i ma 10fps mniej w metro jak to określił "pseudonextgen" XD. Gorzej jakby kupić xboxa i mieć 10fps mniej niż na ps4 XD ale na pc to norma jeszcze się cieszą.

    Myśle ze ten delikwent nie zniknie i dalej będzie się ośmieszać, pamiętasz Władziu gwynbelida który przylazł tu za koniem i xorem straszyć konsolową rasę zwycięzców 660-tką , która miał zniszczyć konsole na wieki?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rockman pisał, że to upgrade gotowy na nowego wiedźmina :D. Ta karta zawyje na wieśku, będzie medium w 40 fps, na najwyższych 30 fps nie osiągnie. Jak już chce się babrać to mógł poczekać do lutego i brać 970 po niższej cenie. Nowe numerki wychodzą więc stare muszą przejść na emeryturę ;)

      Usuń
    2. Nowe numerki wychodzą więc stare muszą przejść na emeryturę ;)


      Pamietacie jak w okolicach wiedzmina 2 , bf3 , niektórzy pececiarze sprawili sobie topowe radeony typu 6970 i twierdzili ze sa ustawini do ps5 ?:D . Popatrzmy do tabelek i widzimy topowe seri 6 sprawujace się gorzej niż średniaki z 7

      LOL

      tak samo będzie z obecnymi za rok czy dwa:)

      Usuń
    3. @anonymous miałem gtx 770 ale wymieniłem na tańszego ale równego wydajnościowo z większym vramem r9 280x (bo nvidia w h**a wali tymi cenami i przesiadam się na radki) I tu nie ma upgrade'a. I KUŹWA nie mam 280 tylko 280 X!. Mówiąc o upgradzie miałem na myśli procka, wcześniej 2500k a teraz 2600, bo w next genach najpewniej przyda się więcej wątków.

      "Rockman pisał, że to upgrade gotowy na nowego wiedźmina :D. Ta karta zawyje na wieśku, będzie medium w 40 fps, na najwyższych 30 fps nie osiągnie"

      Pewien koleś pytał redów o wymagania:

      "Problem mogą stanowić jednak wymagania. Zapytałem przed pokazem Tadeusza Zielińskiego, czy Wiedźmin 3 ruszy na wysokich ustawieniach na karcie graficznej kupionej dziś za 1000 złotych (a więc, dajmy na to Radeon R9 280x). Odpowiedź nie była jednoznaczna. Usłyszałem bowiem, że "powinien, ale lepiej poczekać". Trzeba jednak pamiętać, że już na średnich ustawieniach gra powinna wyglądać podobnie do konsolowych wersji, a na wysokich - już nieco lepiej. Cała nadzieja w optymalizacji."

      Czyli ja się nie boję, jeśli mają utalentowanych programistów to będę sobie hulał na wysokich settingach średnio w 50 fpsach zapewne a wy na średnio-niskich w 30 fpsach:). ( + rwanie obrazu co widać po konsolowych gameplayach:) )

      Prawda jest taka, że gry na konsole chodzą lepiej tam gdzie developerowi gier Microsoft czy Sony specjalnie "posmaruje" i posmyra pod stołem. A wy się cieszycie z nieuczciwości i kupujecie drogie gry Jeśli deweloper jest uczciwy i dopracowuje grę w równym stopniu na wszystkie platformy to konsolki nie mają żadnych zakichanych szans. I to się objawi np Wiedźminie. Ludzie już kręcą nosem jak oglądają te konsolowe gameplaye że taka trochę bieda w porównaniu do pecetowych trailerów:) haha

      PS: Far Cry 4 jest robiony najpierw na PC. Poszli po rozum do głowy. Do widzenia panom.

      Usuń
    4. @Rockman

      Pierwsze - pozwolisz że zacytowaną przez ciebie wypowiedź pana z CDPR pogrubię w niektórych monentach:
      "Problem mogą stanowić jednak wymagania. Zapytałem przed pokazem Tadeusza Zielińskiego, czy Wiedźmin 3 ruszy NA WYSOKICH USTAWIENIACH na karcie graficznej kupionej dziś za 1000 złotych (a więc, dajmy na to Radeon R9 280x). ODPOWIEDŹ NIE BYŁ JEDNOZNACZNA. Usłyszałem bowiem, że "POWINIEN, ale lepiej poczekać". Trzeba jednak pamiętać, że już na średnich ustawieniach GRA POWINNA WYGLĄDAĆ PODOBNIE do konsolowych wersji, a na wysokich - już NIECO LEPIEJj. Cała nadzieja w optymalizacji."
      Poczekamy zobaczymy - jak wyglądać będzie owo POWINNO w W3. Zaiste jestem ciekaw.

      Drugie - rozumiem że jesteś w posiadaniu informacji jakoby pewne osoby z Sony i MS korumpowały deweloperów i wydawców celem uzyskania lepszych warunków dla siebie.
      W takim razie prosiłbym o informacje:
      - kto konkretnie z Sony i MS płacił - bardzo prosił bym o imię, nazwisko oraz zajmowana w korporacji funkcję
      - komu konkretnie - imię, nazwisko, firma, funkcja
      - jakie były to kwoty
      - kiedy i w jaki sposób przekazywane

      Usuń
    5. @Hanys przecież to jasne, można się domyślić, po prostu nie ma dowodów ale to tzw. tajemnica poliszynela. Taka jest prawda.

      Usuń
    6. Buahahah rockman ku pokrzepianiu serduszka zacytował spekulacje redaktora gimby o konsolach medium podczas gdy od dawna oficjalnie wiadomo ze sa to detale HIGH :D a jedyne co bedzie wyzej to zamulacze nvidi.


      http://www.eurogamer.net/articles/2014-06-18-witcher-3-e3-gameplay-demo-combat-was-deliberately-easy-cd-projekt-says


      uważasz ze będziesz miał na średniej karcie amd 50fps i sarym niepodkreconym procesorze? :D

      klekaj przed konsolowa rasa zwyciezców. bo dropujace i czkające filmy widzieliśmy własnie w wersji piecii, ty szcegolnie masz duze szanse na hypertreding i niskim zegarze:D
      jedyna wersja xboxowa reszta dropów to piciee

      http://www.gamersyde.com/hqstream_the_witcher_3_wild_hunt_e3_demo-32500_en.html

      wersja pieciee dripy , tearing i lagi:)
      http://www.youtube.com/watch?v=4zsQrIKieYg

      Usuń
    7. buahahaha rockman . Pewnie producenci konsol stworzyli tez directx12 i mantle żeby mieć namiastkę konsolowych możliwości optymalizacji LOL

      w 2010 pewne sony zapłaciło żeby metro na pc chodziło jak kupa :D

      I przez takich frajerów jak ty pecet jest w ciemnej pupie;/

      Usuń
    8. po co sony i ms mają smarować, skoro sprzedaż jest tak śmieszna, że optymalizacja się nie opłaca? :DD

      boże, ja wam wszystkim zwracam honor, bo przy takiej masterrasie to aż trzeba trollować.

      Usuń
    9. z@Rockman
      "By comparison, the graphics of the console versions are equivalent to high settings on PC."
      "Witcher 3 on PC ultra settings adds better tessellation, more physics, more post-processing and more realistic fur, Mamais said."
      Jest tak jak Władziu piszę, a Ty piszesz bajki Tadka z hypera. On chyba u redów zajmuję się PRem, jak widać dobrze mu idze jeśli ta historyjka to prawda :)

      Radeony w sandboxach spisują się gorzej od kart nvidii ( dużo większy narzut na proc z tytułu sterów ), do tego dodajmy że redzi wolą zielonych..Na domiar złego i7 2600 to nie haswelle ( widać już w watch dogs jak odstają od 4770 ), jeszcze nie kręcony. Rockman, chyba nie zaznasz pctowego "spokoju" w wiedźminie hehe

      O smarowaniu sony/microsoft szkoda komentować te wypociny

      Usuń
    10. @filas

      najśmieszniejsze jest to że podobno pececiarze tacy swiadomi technologicznie.
      ja sie czasmi zastanawiam czy oni tak na serio błaznują ku chwale zatoczki czy czachy zadymione przez lata marketingu. XD

      @up

      you are goddamright.gif

      Usuń
    11. Drogi Rockmanie, czyli dowodów brak ale przecież to jasne bo można sie domyślić i taka jast prawda.
      A Hitler w 45 uciekł Berlina do Argentyny - bo przecież to jasne, można się domyślić, co prawda dowodów brak ale taka jest prawda.
      Padłem.

      Usuń
  4. LOL.. Przecież r7970 jest 2x mocniejsze od ps4 a 60 fps nie ma, nawet jeśli to są wyższe ustawienia niż to co hula na konsolach. Chyba że testowali z SSAA, ale wątpie. Dopiero na konsolach widać co ~r7850 potrafi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszczee jej nie widać:) siła jak 7850 ale ma jeszcze 64 kolejki gpgpu (7850 tylko 8) na peecee tylko r290 ma tyle :) Ps4 w metro ma prawie najwyzsze.

      z SSAA x2 jest sporo gorzej titan 45fps
      http://gamegpu.ru/images/remote/http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test_GPU-Action-Metro_Last_Light_Redux-test-mtero_r_1920_ssaa.jpg

      Usuń
    2. dawaliby SSAA x4 z FHD to byśmy wiedizeli co z 2160p. KRUCHO TO NA PEWNO :>

      Usuń
    3. 2160p ? 22-26fps na titan 6GB :D

      tak własnie wyglada ta kotwica , którą próbuja załozyć pecetowcom:D

      Usuń
  5. Na pclabie przy okazji testów metro była zbiorowa padaka umysłowa
    redaktorek z lepszych tekstur zrobił gorsze a przetłumaczył wypowiedz oleha z 4a " ... konsole zaoferują 2x większa wydajność z pominięciem bibliotek i niefefktywnych Api, ale potrzeba czasu" na " twórcom nie udało się wykorzystać pełni mocy konsol" żeby bólu dupy nie wywoływać. ale i tak pierwszy komentarz frajerka pecetowego " odczułem wzrost wymagań:( " . Ten sam pecetowy grajdołek jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku vladziu kiedy ty jeszcze znajdujesz czas na granie w konsolowe gówienka. To całe uświadamianie jak bardzo pc jest martwe musi być strasznie czasochłonne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O które gówienko robisz petycje teraz?:D lepiej opowiedz nam jakie grzałeczki już na smietnik od 2010 poszły? (damy fory i 2005 pominiemy "da sie grac" jeszce?:>

      Jak widzisz pieecee gwaratuje nieskończony strumień baboli że nawet wysilac sie nie trzeba. ktos ty wogole?


      Usuń
    2. 2011 i da się całkiem przyjemnie. No ale ja nie kupuję konsolowego szajsu. No i gratuluje formy, gify pierwsza klasa. Ale dziwi mnie trochę aktywność tutaj. Nie powinieneś szaleć w jakieś konsolowe kilery? Nie ma nic ciekawego? Niemożliwe. Poczekaj na jakieś edycje konsolowych hitów. Nie ma to jak płacić dwa razy za to samo:)

      Usuń
    3. Oooo nie powiesz wiedziałem , posmialibysmy sie z next gena z 2011:> No własnie bede miał dylemat co zrobić jak wyjdą moje hity:D prowiore załatwia na miazge nawet wyminioną teraz, grac czy bombardowac giafmi z theorder bloodborne i uncharted:p

      Usuń
    4. Bombardować władziu bombardować wystarczą gify z nadjeżdżającego DriveClub pazdziernik!

      http://cdn3.dualshockers.com/wp-content/uploads/2014/09/ixxuff.gif
      https://1f9f7cb900056acbb954bbda2a042f18ff4f9b8f-www.googledrive.com/host/0B4eMtE7Ljti1b0RyVmFUSzJlOWs/dc1.gif
      https://www.youtube.com/watch?v=jvUSyfO31vM
      http://giant.gfycat.com/RecentRecentGodwit.gif

      Co ja widzę normalnie pctową biedę do potęgi entej :)

      Usuń
    5. powolutku az do premiery driveclub materiałów władziu ma:D

      Usuń
    6. Zaraz się zlecą blacharze i powiedzą, że grafika nie jest ważna, tylko i wyłącznie model jazdy, więc oni czekają na Assetto Corsa (2015?), GTR 3 (premiera przekładana od 5 lat) i rFactor 2 (być może luty 2015). W takim razie na co im te Radeony i GeForcy :P

      Usuń
    7. a tajemnica poliszynela jest ze model fizyczny jtelemetri kół od wilu lat jest taki sam wszedzie. Juz w last genowych forza i gt dane telemetryczne pobierane są z wielokrotnoscią framrate samej gry. 600-1000hz wiecej niz potrzeba zeby zmierzyc dokładnie wszysko. Co developer zrobi z tym to juz jego sprawa. Kolejny bajeczka z lat 90 o symulatoryjności symulatorów które nawet grafiki nie potrafia symulowac:D

      Usuń
    8. ale władziu gify z the order to sobie odpuść, bo to jedyna prawdziwie filmowa gra, dlatego będize w 30fps :>>

      Usuń
    9. http://www.gamersyde.com/hqstream_the_order_1886_gamescom_trailer-32714_en.html

      na gifach nie słychac wspaniałych odgłosów broni:p

      Usuń
  7. AAA z orginalnosca to lubie, amazing:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gość od fallout new vegas jest odpowiedzialny za fabułę. zapowiada się dobrze i znów nie dla psa kiełbasa:OoO

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaślepieni gracze PC zawsze będą się pocieszać. Nie ważne jak dobre gry będą na konsolach oni i tak do czegoś się przyczepia żeby tylko ukryć swoja złość i zazdrość. A jesli ktos im poda dobre argumenty i udowodni ,że są w błędzie to zminusuja cie i zakopią twój komentarz na samym dnie.
    P.S panie Vlad jak zwykle udany wpis na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwisz się? wyobraź sobie kupienie w 2010 super sprzetu jak 4 xboxy360 jedna jedyna ciut ładniejsza gra chodzi jak kupa, 4 lat później na kolejnym tez chodzi kiepsko a na konsolach z takim samym o wilel lepiej.:D

      Usuń
    2. to raczej powód do płakania nad losem graczy pecetowych aniżeli nabijania się z optymalizacji.
      żartuję, kto twierdzi, ze rynek pecetowy jest na dobrej drodze, ten powinien tonąć w gnoju.

      gdyby te teraflopy wyciągnąć to PS4 i XOne mogłyby spokojnie wracać do domu :)) szczególnie ten drugi

      Usuń
    3. yep i to dwa lata temu. Jednak ogrniczenia sprzedazy, budzetów ,systemu i ilosci uzytkownków z odpowidnim sprzetem skutecznie to uniemozliwiają.

      Usuń
    4. Na konsolach nie ma dobrych gier. No DS jest dobre, ale wyszło na PC wiec się nie liczy.
      Ps vladziu ale słyszałeś, że większość tych konsolowych kilerów, na pokazach i tak odpalają na PC:)
      Gry na PC zawsze będą wyglądały lepiej, kwestia ceny. Ale, przynajmniej dla mnie, nie o wygląd chodzi. Gry konsolowe z ostatnich 6-7 lat są ( z małymi wyjątkami) tak nudne, tępe, wtórne i robione pod totalnych debili, że mi się po prostu odechciewa.

      Usuń
    5. "Na konsolach nie ma dobrych gier..."
      Super rozumiem zatem że Unchartedy, TLoU, God of War, Valkiria Chronicles i inne to gry "nudne, tępe, wtórne i robione pod totalnych debili", że eksy z XBoxa pominę.
      Natomiast LOLe, DOTy, WOTyi SIMSy to juz szczyt dewelopingu robiony dla ambitnych inteligentnych graczy nie będące wcale wtórnymi i tępymi.
      "...przynajmniej dla mnie...", czyli : https://www.youtube.com/watch?v=jmMm2GEFx2w
      problem jest tej natury, że jakoś growa branża bardziej docenia tytuły konsolowe niz PCtowe.

      "...Gry na PC zawsze będą wyglądały lepiej, kwestia ceny..."
      Eeeeeee - Błąd Logiczny - albo ZAWSZE wyglądają lepiej, albo to KWESTIA CENY.
      Nowy komp za 1600 zeta - z wszystkimi na pokładzie w tym Winda, klawa, mysz i głośniki - czyli w cenie nowej PS4 raczej nie wygeneruje grafiki w grach na poziomie PS4. Sam wspomniany przez Zubionka Radek HD 7850 to wydatek rzędu 600-650 zeta, a gdzie reszta?

      Usuń
    6. "Na konsolach nie ma dobrych gier." W takim razie na PC też nie, bowiem większość tytułów na PC to teraz porty z konsoli. Do tego najczęściej schrzanione. Za to stricte na PC mamy kupę nic nie wartych "symulatorów" i badziewia będące wiecznymi alphami/betami.

      Usuń
    7. "Gry na PC zawsze będą wyglądały lepiej, kwestia ceny"

      Jakbym zobaczył inamousa ,the order , ryse i drive club na pc w 2012 na to tak. Jeśli masz na myśli żałosne przypudrowane porty konsolowe , bo to najciekawsze rzeczy w grafice na które dzieaja się na platformie z zawsze lepsza grafika to żal:D

      Hanys już ci wymienił , wtórne cyniczne , obleśne gierecki których jedynym zadanim jest zarabiać. Ja jeszcze dołożę najlepiej zarabiającą gre na pc czyli crossfire czyli call of duty dla biedoty:D
      Nie no Przesiadam się na peceta :>

      Usuń
    8. W dodatku te pecetowe hity sa raczej brzydsze od konsolowych:)

      Usuń
  10. jak zwykle artykuł z serii 'nie macie optymalizacji'. dzięki, jako grzałkowiec dopiero teraz mi to uświadomiłeś :DD

    poważnie, te 'bomby prawdy' to rzecz, którą widzi każdy grzałkowiec, który nie jest totalnym zjebem.

    chwała developerom dla Sony i dla MS, że potrafią tyle wyciągać. nie, serio, ja im naprawdę padam do kolan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostroznie z tym sarkazmem to zdecydowanie powyżej możliwości poznawczych np rockmnana:D

      Usuń
    2. Vlad dzięki za nową porcję beki:) Im więcej świadomych konsumentów-graczy tym lepiej:) Kiedy zamieścisz post o monitorach?

      Usuń
    3. Jeśli jakiś potężny aktualny LOL nie spadnie to w poniedziałek:)

      Usuń
  11. Meanwhile FFXIII wychodzi na PC, a zaraz po nim reszta trylogii i najprawdopodobniej FFXV jakiś czas po premierze konsolowej. Czas świetności słynnych i ambitnych ekskluziwów dobiega końca skoro nawet japońszczyzna trafia na PC :> Teraz tylko czekać KH trilogy i jazda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czteroletni ekxluziwe konsolowy wychodzi na piicii tylko daletgo że nawet stazysta potrafi przez emulator to przepuscic i z tego radocha? Czyzby tak niesko UPADŁ pecet?:D meanwihle walki ff4 działa w 15 fps na pc.

      Myślenie życzeniowe pozostawiam bez komentarza , wszak to pecetowa specjalnośc:>

      Czas świetnosci exkluziwów nadchodzi , juz jest ich wiecje niz poprzednio a nawet from software robi exy na konsole w 2014, kontent is king, pecet to tvp a konsola to HBO.

      Usuń
  12. hahah obstawiam kupe lania wody jak u AMD, chociaż nvidia potrafi bardziej oczka mydlic.

    OdpowiedzUsuń
  13. wracając do tematu po długim czasie, Wiesiek 3 chodzi mi na 280x od gigabyte'a na high bez hairworks w 52-60 fpsach....Tylko w Novigradzie spada do 40 ale tylko chwilowo (na PS4 spada do 20 w Novigradzie) A tak się śmialiście... xD Tak wiem, i tak ten post nie przejdzie, przecież trza kasować kontrargumenty. Jesteś Władek żałosny...

    PS: W Wiedźminie 3 w ustawieniach video można sobie zablokować klatki na 30.. Zablokowałem... Po prostu granie robi się wstrętne... a karta chodzi na 50% xD. Z kolei ps4 przy 30 klatkach chodzi na 100% i jeszcze spada do 20 fpsów, hahahahahahah

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo a dlaczego w tym temacie? czyzbyś "odczuł spadek w jakieś grze i przyszłeś sie doedukować?:P

    dobrze wiemy ze zarówno wiedźmin od dawna nie działa w żadnym miejscu 20 jak i to że nie masz 52:> . 52 czyli nieparzyście z monitorem to dopiero jest wstręt. robisz drobne postępy ale w grze prawidłowo nie zablokujesz a zagadnienia frametime , framecap, stuttering, vsync i double buffering są ci obce:> Typowy pecetowy lesz któremo wmowiono ze wiecej to płynniej
    https://www.youtube.com/watch?v=zb3MsENJ-fU

    Karta chodzi na 50% ale to na ściemnionym wykresiku, tak naprawde te 4tflopsy wykorzystana jest w 25 :D

    Może spróbuj w czymś nowym jak tomb raider czy divion , obstawiam ze bedziesz mial problemy z zablokowaniam na 30 hahahahah

    OdpowiedzUsuń