Maszyna do pisania dostała właśnie sterownik directx12 , czy zwycięzca może być tylko jeden?XD
Jak to w świecie prowizory bywa , do każdej większej gry konieczne instalowanie jest nowych sterowników. Władek jako pokorny pecetowiec :> też tak zrobił. Jako że mam tutaj preview windows 10 moim oczom ukazała się już potęga direcx12 !!! Popatrzcie sami
Porównajmy specyfikacje
Playstation 3 Maszyna do pisania
Procesor 3.2GHZ 3.2GHZ
Pamięć 256MB 4GB
Magazyn( ouch!)-> HDD5400 Samsung 840evo SSD
Karta krafiki RSX 8800gts
shader model 3.0 4.0
jednostki
obliczniowe 24 96
moc obliczniowa 190gflops 403gflops
pamięć vram 256MB(128bit) 640MB (320bit)
przepustowość 22.5GB/s 64GB/s
Wydajność
teskturowania 13.2 Gtexeli 20.8. Gtexeli
teskturowania 13.2 Gtexeli 20.8. Gtexeli
Potężna 8800gts z ficzerami daleko przewyższającymi playstation 3 i 2-3 krotnie większą "mocą" a na dodatek szef nviidi to obiecał:D, Kosztowała tylko tyle co pół ps3 w miesiącu jej premiery należy dodać, dzisiaj taki numer by nie przeszedł. Maszyna do pisania ma 16 x więcej pamieci ram oraz ponad dwukrotnie więcej pamięci vram na pewno wciągnie nosem świat rockstara . Inżynier nvidi by się uśmiał! Władek to prawdziwy master race a nie jakiś pecetowy wieśniak i wyposażył maszyne do pisania w priorytetowy dysk SSD zamiast wiejskiego tunningu wiatraczków i kolorowych diód.
Walka dawida z goliatem nieprawdaż?:D
Zacznijmy od tego co pecetowiec lubi najbardziej czyli ustawień:> Niestety cudownie zoptymalizowany silnik rockstara nie pozwolił mi na więcej:D . Przestawmy zatem rozdzielczość na najbardziej podobną to 720p.
Próba zmiany rozdzielczości zakończyła się crashem
No nic spróbujmy raz jeszcze , JEST!!! DA SIĘ GRAĆ!!!
aby zobaczyć moc peceta w pełnej okazałości należy otworzyć w nowym oknie ;)
aby zobaczyć moc peceta w pełnej okazałości należy otworzyć w nowym oknie ;)
Prosperity street:>
AHA Nie sugerujcie się cyferkami w praktyce dzięki stutteringowi ostatecznemu bylo o wiele gorzej , gra dosłownie ztrzymywała sie co 50m choc licznik pokazywał ze da sie grać. aż w końcu :
"mocny pc" zakończył swojego questa ku chwale i zwiesił się na twardo...
przeczytajmy parametry i jeszcze raz wersja ps3Optymalizacja, directx , mocny przyszłościowy peecee na całą generacje, konsole przestarzałe :>
Jestem bardzo ciekawe jak wypadną "polecane zestawy " w gta VI . Myśle że spokojnie można założyć że dzisiejsze kastraty sprzedawane jako highend dorównają legendzie. Być może nie będzie trzeba czekać długo:D Chłopcy pecetowcy przekonani byli że battlefield 3 , robiony jest pod peceta. Tymczasem pod podobną specyfikacje do zalecanej , ale już w konsoli, zrobione są takie oto gry.
Jejku jak dobrze że są jeszcze stabilne platformy zwane konsolami , bez nich zginęlibyśmy w prowizorze.
Kwicze !!!!!!!!! direcx12 rozjebał system:D
OdpowiedzUsuńzgodnie z zapowiedziami:>
Usuńhttp://www.gamersyde.com/hqstream_grand_theft_auto_v_lone_ride-34480_en.html
Usuń970sli i jeszcze cholerny stuttering.
Myślę że zestaw jest "gotowy" na gtaVI :>
UsuńJawnie gdyby coś takiego zobaczył na 9tflopsch chyba komputer wyleciałby przez okno:D
Screen z podpisem "what i hear you " najlepszy XD
OdpowiedzUsuńMi sie najbardziej podoba http://4.bp.blogspot.com/-k599zzGihNk/VTFMwk_ecqI/AAAAAAAAA6E/3oCwXL2mlU8/s1600/17.jpg
UsuńHahahhaa sieszne jest to ze tutorial mowi tam o poruszaniu sie samochodem w powietrzu a faktycznie to wyglada jakby auto w nim zawislo :D.
Ludzie to trzeba nagłaśniać !!!!
OdpowiedzUsuńWładek san andreas wyglądało lepiej XD
byłbym wdzięczny:D Jak to? mój next genowy peecee który mial byc lepszy od ps3 i san andreas?:D
UsuńWładziu po tym teście legendę 8800 możesz oficjalnie wstawić do mauzoleum :D
OdpowiedzUsuńDlaczego pokazuje w ustawieniach VRAM 2GB ?
"Chłopcy pecetowcy przekonani byli że battlefield 3 , robiony jest pod peceta. Tymczasem pod podobną specyfikacje do zalecanej , ale już w konsoli, zrobione są takie oto gry."
Dokładnie w tamtym czasie gtx 580, gtx 570 czyli mniej więcej 7870 w ps4, 6970, 6950, proce w tamtym czasie jeszcze potężniejsze - sandy bridge.
Do mauzoleum? jak to ? przecież dostał direcx12 który na pewno go wskrzesi i zyska 1300% mocy XDXD ;) jest tylko jako maszyna do pisania więc może jeszcze troche zanim wyladuje w krematorium. Ale Ori jeszcze działa :D
Usuńkurde nie wiem chyba ten direcx12 coś pomieszał . Jako vram pokazuje teraz w całości również z tym "wirtualnym vram " będącym głównym ramem.
Własnie dlatego nic z nazwą x700 x800 na pewno nie kupie widząc takie cyferki i myśląc jak się marnują :)
Oj wladziu nie uczyli Cie, ze lezacego sie nie kopie ?? ale z drugiej strony to takie przyjemne patrzec jak lezy i kwiczy (PC) Mocniej dowal !! wiem, ze Cie stac :D
OdpowiedzUsuńJa tylko pytam gdzie jest moc za moje piniondze:D https://www.youtube.com/watch?v=VKh1iWpmvc4
UsuńPiękne wyciągnięcie blaszanej prowizory. Taka różnica w specyfikacji i takie "efekty".
OdpowiedzUsuńNiestety nikogo kumatego nie powinno to dziwić. Jeśli są względnie nowe to jeszcze jest ok , ale po jakimś czasie zaczyna się dymanie chociaż dalej sprzęt powinien sobie radzić.
Patrz to Władek
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1031119
Technologiczny plotek atakuje, dziś rano próbowali obsmarować pcars na konsole. Gra działa dobrze ale wyciągnęli jedną trase która dropowała z 44 samochodami , deszczem i efektami które można regulować i na tym skupili się w paszkwilu. Okazało się że to 2 miesięczny build w ogóle nie przeznaczony do testów. Zostali zjechani przez developerów i teraz przepraszają.
taaa typowe dla nich ostatnio. Albo własnie doszukiwać sensacji gdzie nie ma , porównywanie z przymrożeniem oka tak żeby zrobić sensacje a czasem nawet po prostu opowieści z dupy. A jeden z autorów na wytkniecie tego tylko mruga na gafie emotikonami.
UsuńNa gifie z aliens to Wład i Lordani xD
OdpowiedzUsuńHahaha dobre porównanie xD. Jeszcze ciekawe porownanie dostalem na maila od jednego fana jakis czas temu:
Usuńhttp://www.photobox.co.uk/my/photo/full?photo_id=8613323650
nie ma foty pod linkiem
Usuńbuahahaha . Lordani chcesz być czarnym kapitanem?:D Ja troche podobny do tego drugiego :D
"Ja troche podobny do tego drugiego :D"
Usuńjuż sobie tak nie wlewaj! jeszcze nikt cie nie widział , pewnie zgodnie z nickiem jakiś rumuński macho jak tutaj
https://www.youtube.com/watch?v=Z0DO0XyS8Ko
Buahahaha no takich trolli chciałbym więcej:D ale nuta:>
Usuń"pewnie zgodnie z nickiem jakiś rumuński macho"
oczywiście ! jak w 0;55-1;05
Tak nie moge za bardzo się ujawniać no różni przedstawiciele kalifatu pecetowgo tu zagladają:), wolałbyś pieprzenie o niczym ale za to z bużką jak na youtube?:P
Władziu musi działać pod przykryciem bo sekta pctowego betonu spod znaku Jen-Sung Huanga jeszcze go porwie:D
UsuńHA! a wiesz że za każdym razem jak jest artykuł o wybrykach nvidi są wejścia z Santa Clara PRZYPADEK ? . Jakbym kiedyś zniknął szukajcie mnie w piwnicy Jen Sena XD
UsuńWezwiemy na pomoc Kaza :D
Usuńhttp://25.media.tumblr.com/9175a76e0dbdcaa0bbe78cd1ac20d962/tumblr_mij60zZxwu1qewabxo1_500.jpg
"Lordani chcesz być czarnym kapitanem?:D Ja troche podobny do tego drugiego :D"
UsuńNo to mamy problem bo ja właśnie tez podobny do tego po lewej :D. Ja proponuje jednak taki podział:
http://oi62.tinypic.com/bfkhzd.jpg
Jak dla mnie, idealnie pasuje xD (to ten screen ktory wczesniej nie działał).
"HA! a wiesz że za każdym razem jak jest artykuł o wybrykach nvidi są wejścia z Santa Clara PRZYPADEK ? . Jakbym kiedyś zniknął szukajcie mnie w piwnicy Jen Sena XD"
Ha hahaha teraz jebłem :D. To ja jestem niezlym hardcorem, bo linki do mojego bloga daję na moje fb :D.
LOL chce taki kapelusz:D
UsuńJa tam jensena sie nie obawiam, zrobiłbym taki wykład że może prawdziwy renesans by w końcu nastał:D
Rozumiem że gra oryginalna tak samo jak ten blog ?
OdpowiedzUsuńOczywiście!^^
UsuńWładziu trzeba było puścić w 1080p , przecież wszyscy pecetowcy od 98 grają w takiej rozdzielczości:D
OdpowiedzUsuńPróbowałem, natychmiastowy crash:D
UsuńDane steama pokazują że już w 97 liczba odbiorników fullhd przekroczyła 35%, nie mówiac już o karatach grafiki które gotowe były dwa lata wcześniej LOL
PC master race robi recenzje GTA 5 :D
OdpowiedzUsuńhttps://www.youtube.com/watch?v=skR9ueGPgv4&feature=youtu.be
LOL
UsuńCzyżby autor miał coś do murzynów?:> ah te nowoczesne dziennikarstwo:D
Klocuh to co prawda troll ale niezly w sumie idol i reprezentant prawdziwych pc retardów byłby :D.
UsuńW ostatniej recenzji Stranglehold powiedział cos w stylu "No jak widzicie gra sie chinczykiem, no, nie wiem czemu w grach robia ze sie gra murzynami albo chińczykami, a nie normalnymi ludzmi" xD.
No mi też kojarzy sie z pecetowym przedszkolem. Pierwszy raz widzę tą osobistość, mimo ze ogólnie czułem sie jakbym właczył polsat to trolling przedni:D
UsuńWładziu to musisz nadrobić zaległości https://www.youtube.com/watch?v=HeMFwipnt9I
UsuńGostek zrobił najlepsza recke watch dogs w calym necie chyba :D obczaj jego obecny kanał klocuchrecenzje i stary tez klocuch12. Po prostu beka totalna.
Wpisuje na youtube, widze podpowiedz klocuch mass effect. Myślę , "ale mass effecta to ty szanuj gimbo" i oglądam ( władek fan serii) ogladam:D . Dobra parodia typowego pececiaka mustard race z komputerem do nauki a także typowych niepełnosprytnych komentarzy i tego całego internetowego bUlu tyłka która sprawia że dobrzy ludzie z gamedeva uciekają jak ci z bioware :)
Usuń"Dobra parodia typowego pececiaka mustard race z komputerem do nauki"
UsuńNic odac nic ujac:
https://www.youtube.com/watch?v=clgLMvPuRNw&feature=player_detailpage#t=107 - "TROCHE zrywa, ale nie no, dobrze jest" xDDDDDDDD
taaa "da sie grać":D
UsuńOstra debata ma gafie, obudziły się pctowe zrzędy.
OdpowiedzUsuńhttp://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=160718605&postcount=1623
Władziu, jaka jest Twoja opinia, dostarczą w wersji finalnej to co pokazali w trailerze ? Może po prostu ludzie tak mocno wątpią, bo nie zdają sobie sprawy ile daje fotogrametria w połączeniu z PBR, pierwszy raz zastosowane przez jedno z najlepszych studiów w sprawach technikaliów. Ludzie którzy widzieli gameplay są zgodni, zbliżony do trailera.
Demo jest dostępne podczas imprezy, kilka stron wcześniej masz posty ludzi którzy widzieli na własne oczy. pre alfa , wersja ps4 , wszyscy twierdzą że wygląda bardzo podobnie i trailer dobrze oddaje oprawę. Jedynym minusem jest to ze teraz nie ma żadnego antyaliasingu.:)
UsuńO co chodzi z trailerem, misja jest taka " robimy trailer na star wars celebration , gry wyglądają już prawie jak filmy" wiadomo że w grze nie bedzie kilkusekundowych rozkladania pola silowego, przeladowania czy wsiadania na skuter bo gracz dostalby headshota i beczal na internecie ze popsUli, Nie wstawisz przecież przykurczonego zolnierza rozbrajajacego mine , wiadomo jak to śmiesznie wygląda, Tak samo animacje w battlefildzie w grze i na trailerze w grze wyglądają pokracznie ale tak musi być na potrzeby gameplaya. Na potrzeby trailera trzeba je trochę dopieścić. Mozna powiedzieć ze na pewno nie będzie takiego antyaliasingu, dof/motion blu rownież mniejsz bo nawet nie praktyczny w grze bo nie widziałbyś co jest za krzaczkiem 20m dalej. Poza tym z grubsza własnie tak będzie wyglądać.
to co widzimy to typowe faktyczne przejscie na next gen ktore odbywa sie wlasnie w drugim roku. Cross genowe przypudrowane porty zwodzą za każdym razem. Ta sama śpiewka za każdym razem na widok pierwszego trailera bad company bylo
https://www.youtube.com/watch?v=Ex12fxhtumk
, nie da sie przecież battlefied modern combat i 2172 wyglądają o generacje gorzej blablabla
https://www.youtube.com/watch?v=Mk4wEAO07hM
To samo pózniej w battlefield 3 i 4 " na pewno render" a potem okazuje sie ze wszysko jest z kosmetycznymi zmianami. Akurat w dice nie ma sensu wątpić . Nie widzieliśmy własnie skoku z cod ghost na advanced warfare? Zupełnie nowe techniki od podstaw zrobione na bazie async compute i nie ogrniczony 512MB robią swoje:) oczywiście trzeba bylo czekać bo na peecee nikt nie raczył i toporne api przeszkadzało:D. Dice podobno chciałoby juz wymagac windos10/dx12 Już widzę polecane zestawy z wsparciem dla dx 12 na papierze sobie poradzą. :D
A tak wogole wyśmienity ruch ze strony sony z podłączeniem sie pod to , jesienią hajp na film i battlefront ze skokowym rozwojem oprawy sprzedadzą miliony konsol. Halo to płotka przy tym:)
"to co widzimy to typowe faktyczne przejscie na next gen ktore odbywa sie wlasnie w drugim roku."
UsuńA na PC bedzie to powod do drugiej juz wymiany bebechów podczas tej generacji konsol (wczesniej było na 660 i 760, powoli już "da się grać" na low).
"Dice podobno chciałoby juz wymagac windos10/dx12 Już widzę polecane zestawy z wsparciem dla dx 12 na papierze sobie poradzą. :D"
Haha po tym jak napisałem o nastepnej wymianie, przeczytałem to zdanie xD.
Co do halo, nikt nie odbierze juz Xboxowcom jego fejmu (halo) i to jest pewne, dopoki MS czegos nie spier**** (a znajac ta firme to wszystko jest mozliwe). Ale gameplay-wise i technology-wise, faktycznie, może battlefront roznieść na łopatki HALO.
Z halo chodzi mi o wielkość i znajomość marki dla szerszego grona. Nie ma wątpliwości że "OMG ale to wyglada star wars" w pieknie oprawionym bundle w okolicach nowego filmu ma większa moc przekonywania ;) Połączone siły marketingu na film , gre i cegiełka od sony vs halo to łącznie nie ta kategoria wagowa .
UsuńOczywiście ze halo na pewno będzie spoko gra i w ogóle ;) Chociaż chyba marka troche straciła na świeżości, nie pamiętam dokladnie ale ostatnie części sprzedawały się już gorzej i baza graczy muliplayera była po 3 miesiącach sporo mniejsza niż za czasów halo 2/3. Nieskończone ilości sequeli zrobiły swoje.
To fakt, star wars ma niesamowitą się przebicia i nawet halo pójdzie na drugi plan. W ogóle Microsoft wszedł w tą generację jakby na siłe, konsola też wyglądała też jakby na ost moment, do tego nieprzygotowany software na start ( wysokopoziomowy api dx11 na początku ). Na razie samo ps4 wystarczy w zupełności, klocek może za 2 latka.
UsuńNa pewno równie chętnie podczepiliby się pod star wars, ale mając już halo, nie warto marnować kasy na marketing konkurujac sam z sobą
Usuń"W ogóle Microsoft wszedł w tą generację..."
Taki oto łańcuszek
1 Microsoft (don mattrick) upojony sukacesem kinecta załozył że nastepca obowiązkowo ma mieć to w zestawie i wokół kinecta bedzie budowana cala platforma telewizyjna
2 Do powyższego potrzebne było 8GB ram. Kiedy trzeba bylo zamykać decyzje o specyfikacjach nie bylo tak dużych kostek gddr5 aby zagwarantować 8GB GDDR5. Sony zaryzykowalo i w ostatniej chwili pojawiły sie te kostki.
3 Podjęli decyzje o 8GB ddr3 + 32MB esram do zadań wymagających przepustowości.
4 esram zjadł 1/3 powierzchni SOC zabierając budżet GPU. Powiększyć SOC dalej nie dalo bo już mialo 450mm2 ( większe sa tylko najwieksze gpu lub proce serwerowe)
5 wewnętrzne przepychanki pomiędzy oddziałami i konieczność dostosowania się do polityki "one microsoft" zmusiły ich do korzystania z directx i 3 sytemów operacyjnych.
Xone tak chujowo wszedł, a w pol roku wyrobil sie lepiej ze sprzedaza gier jak pc xDDDDDDDDDDDDDDD beka razy milion
Usuń:D
UsuńPhil juz wiele wyprostował, co prawda 900p z xboxem juz zostanie , ale koniec konców bedzie to w maiare udana konsola. spencer wczoraj pisal na twiterze ze w tym roku e3 będzie pod znakiem gier na wyłacznośc.
Władziu, wrażenia z gry Wiedźmin rosyjskich dziennikarzy:
OdpowiedzUsuń"PC-version of the most beautiful and only on this platform should play "The Witcher". PS4 on all worthy, but noticeable drop in picture. On the Xbox One, unfortunately, pandemonium horror because of the low resolution, lack of anti-aliasing, cut vegetation and drawn parts (lod'ov) right near the player"
Tak wiem, nie puścisz tego posta dalej, cenzura musi być przecież (beka xD)
Ooooo czyżby kolejna sensacja jak w przypadku kaktusów w gta które okazały sie bzdurą?:D Ja wiem ze musiałeś kupić używane częsci na starej platformie i wogóle ale dalej marzenia o mocnym pc? Jak tam rockman pochwal sie co musiałeś wyciąć z gta na tych 4 tflopsach? LOL :> Sciągneło sie już przynajmniej? ?:> Z pewnoscią wspomnimy o twoim rydwanie w raporcie o wiedzminie. nvidia na pewno dobrze zadba o twój rydwan z radeonem:D
UsuńJa wiem ze tam u ciebie w tej górce koscielnej pociagi nie jeżdżą i w ogóle a w kiosku tylko fakt i zascianek czlowiek cale życie sie rozwija ale mógłbyś się w koncu nauczyć odrózniać tanią sensacje z "no name" stron od faktów i coś faktycznie wnieśc do dyskusji . :P
W przeciwnym razie tak jak sobie życzysz takie podjazdy będą wylatywać:P
Władek nie obsługuj półgłówków tutaj ;)
UsuńRocman co, gta zamula stutteringuje i wyglada na medium-high (czyli de facto high-very high) gorzej jak na konsolach wiec sie grac nie chce to cały internet przeszukałeś, żeby coś takiego znaleźć i moc pocieszać się? :D Na twoim komputerku nie zobaczysz nawet 80% tego jak witcher 3 bedzie wygladal na PS4. Pozatym polecam zapoznac sie z wywiadem z panami z cdp:
Usuń"Pytanie: Przy okazji Wiedźmina 3 niewiele mówiliście o sprawach technicznych. Zacytuję twoją wypowiedź dla Game Industry z marca 2013: „PC pozwala na więcej w tym momencie, ale next-geny go doganiają, w przyszłości będzie łatwiej zunifikować wymagania”. Uważasz, że ta przyszłość już nadeszła?
Odpowiedź: Myślę, że tak. Nie da się wyprodukować gry na trzy platformy, która będzie korzystała z wszystkich wspaniałych nowinek i usprawnień unikalnych dla poszczególnych urządzeń. To jest fakt techniczny. Tworzenie tytułu ekskluzywnego pozwala na wyciśnięcie znacznie więcej z danej maszyny.
Wiedźmin 3 jest bogatą produkcją, mamy mnóstwo nieszablonowych postaci, kilka tysięcy głów, dodajmy do tego zamki, dwa duże miasta oraz ogrom świata, który trzeba wypełnić. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, żeby gra wyglądała rewelacyjnie. I to nie jest zależne od platformy... Na PC moglibyśmy podnieść rozdzielczość, bo sprzęt jest mocniejszy, ale nie byłoby nas stać w tym czasie na zrobienie czegoś nowego, np. na przepisanie silnika renderującego, który byłby w stanie wyświetlić tak dużą ilość trójkątów. Może gra wyglądałaby bardziej gładko, gdybyśmy mieli lightmapy wnętrz, ale nie dalibyśmy rady jednocześnie zrobić dynamicznego oświetlenia w otwartym świecie. Zjedlibyśmy całą pamięć, nawet na pecetach.
Unifikacja platform istnieje – mamy jeden build, który jest dystrybuowany na każdą z nich, gra jest dokładnie taka sama, zasięgi rysowania traw są wszędzie identyczne. Różnice wynikają z tego, że np. GPU jest inaczej sparametryzowane na poszczególnych konsolach, co może powodować różnice np. w temperaturze barw.
Pytanie: A jak pecetowe ultra będzie się miało do konsol?
Odpowiedź: Będzie można znaleźć pewne małe różnice, np. we włosach Nvidii, ale one są bardzo wymagające graficznie, więc trzeba mieć mocną maszynę. To trochę niepolityczne, co powiem, ale w przyszłości będzie można włączyć tryb ubersamplingu, który przy premierze Wiedźmina 2 zabijał ten tytuł i teraz też zabije, więc nie chcemy tego na razie odblokowywać. Gra wygląda lepiej, ale ma absurdalne wymagania.
Pytanie: A wszystkie modele i tekstury są takie same?
Odpowiedź: Tak, jest tylko jedna wersja, bez tego nie bylibyśmy w stanie stworzyć gry na czas. Musielibyśmy ją rozebrać, budować i testować osobno na trzech platformach, co jest niewykonalne. Więc robimy to na jednej bazie, a potem dystrybuujemy ją na wszystkie urządzenia.
Na platformach, na których jest mniej pamięci inaczej nią zarządzamy. Ładują się mniej złożone modele, wszystko zależy od tego, co dzieje się na ekranie w danym momencie. Reasumując, jest niewiele różnic pomiędzy PC, PlayStation 4 a Xboksem One, raczej rozwiązują pewne błędy niż zmieniają konfigurację."
Pamięć krótka, a bol dupy latwo zalagodzic u pecetowcow moga jakies rosyjskie (lol) pismaczki :D. Wiadomo, rosja, kraj gdzie piractwo to norma, a gier nie kupuje nikt, trzeba tak samo jak polaczkow pocieszac takimi obiecankami:
http://1.bp.blogspot.com/-T5KlwewIiM8/VRWOA_6f84I/AAAAAAAAAVA/1SlM3xb_yZw/s1600/piractwo_polska.jpg
(mapka pokazuje gdzie jakie jest piractwo, widze na niej chyba nawet rockmanka :D)
PS. ten cytat Twój co podałeś, pisany chyba przez 4-latka, kali mieć, kali być :D.
Wyjdzie porównanie i po raz kolejny pc pokaże terraflopsy:>
Usuńterraklopsy Władziu :D
UsuńKilka przemyśleń.
OdpowiedzUsuńGTA na pc jest dosyć drogie jak na polskie warunki. Nówka: http://www.ceneo.pl/21082611 175-180zł z wysyłką. Mit dwa razy tańszych gier na pc powoli upada?
Przed premierą było wiele komentarzy, że wersja na PS4/X1 to odpowiednik pecetowego low. Krążyły nawet grafiki prezentujące przepaść graficzną na pc (z renderowanego trailera :P). Oczywiście po premierze pecetowa brać nagle przestała pokazywać wszelkie porównania, bo okazało się, że graficznie jest zbyt podobnie do next genów. Nawet Digital Foundry zrezygnowało z porównania grafiki konsole vs PC ograniczając się do testów w benchmarku gry LOL
Najniższe ustawienia graficzne w grze to "medium" - to chyba taki ukłon w stronę chłopców pecetowców, żeby mogli mówić: "poszło mi na medium-high, da się grać" (na high tylko jakość wody :P)
Na medium gra wygląda gorzej, niż na PS3, na ultra niewiele lepiej niż na PS4 - naprawdę opłacało się tyle czekać na wersję pecetową?
Gra sprzedała się i tak bardzo dobrze, co pokazuje, że jeszcze jakaś klientela na tym PC jest. Najbardziej wyczekiwaną grą od 3,5 roku na pc jest dwuletni port z konsol, w który zapewne większość gra na tych "medium" detalach.
Ogólnie gra jest przyzwoicie zoptymalizowana - mogło być gorzej Vlad - to nie jest szczytowy poziom pecetowej prowizory :) Ale trudno, żeby było inaczej - ta gra to port multiplatformy. Poczekajmy na grę z otwartym światem robioną tylko na next geny, będzie ciekawe jak pc to uciągnie
Nie tylko gry drogie , przez wysokie kursy dolara sprzet również drozeje, i5- 4690k za nawet 1100zl, i7 zdrozał z 1200 na ponad 1500 do tego inne wiatraczki do kręcenia, gtx970 zdrozal z 1400 na 1600. Kiepską ofertę prezentuje ten pc gaming ostatnio :)
UsuńFantazje o przerobionej grafice doskonale pokazują co lezy na serduszku pecetwoca.... aż do momentu kiedy na widok konsolowego exkluziwa trzeba powiedzieć grafika sie nie liczy, gramy w indie;)
Oczywiście ze mogłoby gorzej i w następnej grze celowanej w next gen na pewno tak będzie., sekretem w miarę dobrego działania sa: 1 korzenie last genowe, poziom skomplikowania modeli niczym z cod. 2 Pomimo ustawień gra w na bieżąco dynamicznie dostosowuje sobie jakość. Widać to na każdym filmie z konfiguracji z ustawieniami przkeraczajacymi vram DF na pewno jeszcze wróci do tematu, sam tytuł zobowiązuje mnóstwo kliknięć;). Pewnie szukają teraz doczytujących sie gdzieś bliżej kaktusów i myślą jak rozwlec to na cały kolejny sensacyjny artykuł z pseudoporównawczą metodologią :D
Różnice między normal a very high są tak znikome że po co przepłacać wydajnością
Usuńhttp://pclab.pl/art57777-4.html
A grać to można nawet na integrze
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/gta-v-na-zintegrowanej-grafice-apu-amd.html
Na PC w cenie PS4 z prockiem AMD A8-7650K za 400 zł da się grać w "cinematic experience" czyli 30 fps
Nie trzeba tytanów za 4000 zł jak wkółko trąbicie.
ROTFL
Usuńdzięki za smiecha. Dziecko w ustawianiach o takiej jakosci konsolwcy grali dwa lata temu. Redachtór tak próbował się wysilić , pogłaskać po głowie plebs , powiedzieć "da się grać" ale popatrzmy jak jest, Cienie na garażu jak az kłują w oczy a pod koniec filmu kiedy wjeżdza do miasta jakie skoki:D .Jakby tego było mało nagrane komórką żeby niebylo widać jaka bieda graficzna:D Jak na róznice w specyfikacji w porownniu do last genów to kiepsko. I jeszcze ten tekst "pomimo złosliwosci konsolowców" :D . A co bedzie w gtaVI ? :>. Dziecko zmień portale bo planują wyhodować cie na głuptaka:)
My tu szukamy co oferuje "mocny pc" a nie jakieś pudełko do biura , które jest 6 x mocniejsze niz ps3 a oferuje mniej:>
Tak poszukali, żeby nie było widać :)
UsuńPierwszy lepszy zrzut i tekstury od razu rzucają się w oczy .najniższe - najwyższe
http://i.imgur.com/XwLDou5.png
http://i.imgur.com/tN1gGF7.png
A ja cię zadziwię jeszcze bardziej... możesz nie dość że pograć w GTA V to i też w Red Dead Redemption, The Last of Us czy nawet Uncharted nie na procesorze za 577zł (najtańsza cena w sklepach AMD A8-7650K) ale na konsoli co się zowie Playstation 3 nówka ze sklepu za 750zł :) Po co przepłacać?
Usuń@Anonymous20 kwietnia 2015 17:39
Usuńustawienia lowest to masz u mnie :D jak byk teraz widać że dynamicznie pogarsza zasoby w zależności od sprzętu.:)
@keniger
I na szczęście większość ludzi w tym widzi wartość:) ( no chyba ze mówimy o kombinatorach na wschodzie europy:)
@snejki - Ja kupiłem ze 3 miesiące temu używane GTA V na Xbone za 150 zł co przy sprzedaży wersji X360 daje mi 50 złotych za grę, chłopiec PC-towiec może czekać 2 lata na promocje od Volvo albo sprzedać konto (co jest w chuj niebezpieczną prowizorą i nielegalną w dodatku) więc to byłoby tyle w kwestii "na PC zwróci mi się za sprzęt, bo gry na konsolę 100 złotych droższe!" Te ćwoki już nawet nie pamiętają co to jest second hand, bo już nawet gry sprzedawane w gazetkach wymagają przypisania do konta. Z resztą debile nawet nie zauważyli, że już od dawna gry na PC nie są po 100 złotych tylko standardem teraz jest minimum 130 do 170.
UsuńCo do grafiki, to już kompletnie odlecieli, bo się okazało, że nie ma rewolucji i granie w tych magicznych 60 FPS-ach wymaga ustawienia grafiki na gorszą niż na Xbone albo sprzętu za cenę 2 konsol.
Z resztą te 60 FPS-ów to danie się wydymać w dupę a potem mierzenie Fi otworu, pcretardrace walili konia do każdego spadku FPS-ów na konsolach, szkoda tylko, że ruch +/- 5 FPS-ów na ich 60 FPS-ach jest już morderczy bo przy tej płynności każde wahanie jest widoczne a należy zauważyć, że przy GTA nawet na kartach z półki 1600 zł spadki sięgają 20-30 FPS-ów co po prostu wygląda żałośnie.
Także po tygodniu od premiery topowymi tematami o GTA przestało być walenie konia do screenów PC tylko zachwycanie się tym, że jak włączę wszystkie niewidoczne efekty i ustawię tekstury na high (czyli przy zmienionych nazwach na średnich) to wyciągam 60 FPS-ów jak patrzę w niebo i to na sprzęcie za cenę konsoli! PC MASTER RACE! Myślałem, że chociaż powstaną filmiki porównujące grafikę na konsoli i PC, ale chyba twórcy nie za bardzo mają co pokazywać, więc jest wysyp porównywania grafiki na poszczególnych ustawieniach xD
Swoją drogą ciekawostka, wersje "pre-alpha" na X360 i PS3 sprzdały się w liczbie 13 milionów w pierwszym dniu, super platforma PC, która jest dużo popularniejszą platformą (bo ma ją prawie każdy) po tygodniu ma zaledwie 1.5 miliona... Tak długo wyczekiwana, "najlepsza" wersja i to mimo tak niskich wymagań, i tak słaby wynik? Aaa nie jest słaby, nie zauważyłem, że na samym kickass.to w kolejce po swoją "kopię" stoi już ponad 70 tysięcy osób xD
Keniger patrz na to co ja pisałem (po 7 jest 6 nie 8 w modelu procesora)
UsuńA8-7650K to obecnie procesor z najlepszym stosunkiem cena/jakość i kosztuje 4 stówy
http://www.zadowolenie.pl/sprzet-komputerowy/podzespoly/procesory/amd-amd-apu-a8-7650k-fm2-3-8ghz-ad765kxbjabox
W każdym PC musisz mieć procesor to chyba lepiej wybrać taki dzięki któremu można pograć w większość dostępnych gier bez dodatkowych kosztów (sam stwierdziłem, że dziś kupowanie dedykowanej grafiki na PC mija się z celem - najtańsze sensowne np 260X kosztują więcej niż ten procesor więc dla mnie to bezsens)
Ja mówię o statystycznym Kowalskim który kupuje komputer głównie do netu, filmów, pracy, nauki, muzyki a PRZY OKAZJI DO GRANIA bo głupstwem wg mnie jest kupować kartę grafiki w cenie PS4 np GTX970 lepiej kupić konsolę - ale jak ktoś ma tylko taki PC jak napisałem to mu nie potrzebna ani konsola ani dedykowana karta graficzna.
PS. To ja ten od Pentiuma, który teraz jest za APU gdyż 2 rdzenie nie jest przyszłościowe a sensowne APU można za 400 zł kupić
@20 kwietnia 2015 23:01
Usuńkrótko i zwiężle:D
Dodam że kilkadziesiąt tysięcy dziennie było tam w kolejce po zrpipowany preload tydzień przed premierą:D
@Anonymous21 kwietnia 2015 09:01
Ależ proszę bardzo , nie ma czego się wstydzić 80% graczy pecetowych własnie tak działa. I wszysko jak najbardziej spoko chyba że ktoś sobie z takiej okazji gonienia last genów wmówi że jakiś zwycięzca czy coś ;)
DX12 jest zainstalowany, ale nie jest obsługiwany przez twoją kartę. W opcjach gry widać, że karta korzysta z bibliotek DX10. Poza tym nawet gdybyś miał kartę pod DX12, to gra by tego nie obsługiwała (bo i po co, oficjalnie DX12 jeszcze nie ma i nikt obsługi i optymalizacji na zapas nie będzie robił). Poza tym porównujesz konsolę w fazie schyłkowej, w której wszystkie triki sprzętowo-programistyczne zostały wykorzystane, żeby gra jako tako wyglądała, ze starym komputerem ze słabszym procesorem (jakoś dziwnie pominąłeś kwestię rdzeni) i starą kartą graficzną (2007 r., ledwie rok nowszą od PS3). Ostatnie dwie części GTA były bardzo wymagające dla procesora. GTA V to jedna z pierwszych gier na PC, która potrafi coś jeszcze wycisnąć z 8 rdzeni. Podsumowując - ta karta nie ma żadnego "low-level access", a narzut na procesor jest pewnie tragiczny. Wątki z DX12 to niepotrzebny trolling laika (?) albo manipulacja dla beki. Reszta to czysta manipulacja, gra się dusi i rwie przez procesor.
OdpowiedzUsuńZ resztą PS4 też się zdarza przyciąć w miastach.
PS. Wersja na PC jest słaba i ma wygórowane wymagania. Nie o to jednak chodzi - post jest marny, stać Cię na więcej i nie musisz do tego stosować nieuczciwych trików.
O no prosze znalazł się jeden który wysilił sie troche i złapał się w sidła władzia. Po kolei bo miesza tematy żeby prowizore przykryć
Usuń". procesor...., rdzenie..."
Czyzbyś był jednym z pecetowychch laików którzy to najbardziej złapali sie na hajp cella? ahhh pamietam te dni dokladnie 10 lat temu:D
Przypomne ci ze faktycznie do zadan typowo procesorowych dostepny jest jeden rdzeń. Reszta to koprocesory które potrafiły liczyc tylko wektorowy kod i uzywane były jako wsparcie przestarzałej technologi nvidii.
instrukcje procesora
https://en.wikipedia.org/wiki/Instructions_per_second
athhlon fx2 i stare pentiumy są szybsze od cella. W praktyce było jeszce gorzej, rdzeń cella nie posiadał wsparcia dla "out of order " który był standardem od 5 lat . oparty o ppc970 miał 600cykli kary za "cache miss " ( dla architektury core to tylko kilkadziesiat cykli) i wiele innych "specjalnosci". Nawet nie porównuj tego do podkreconego core drugiej generacji , który samego cache ma 6x wiecej niz ppc cella. Nawet przy porcie pierwszego lost planet ludzie z capcom mówili ze konsolowe procesory są nawet słabsze niz pentium 4 , ale nie miałeś wtedy tyle internetowyh spelun pełnych pecetowych trolli spragnionych wypasionych gier , wiec tak szybko sie nie rozchodziło. Architketura wyprzedzajaca swoje czasy i jej spadkobierców widzimy dopiero w dzisjszych APU.
" direct x12,... obecny ale nie obsługiwany... dla beki "
Chłopie owszem że dla beki i podkreslenia ile obiecanki i cyferki na papierze często znaczą, obserwując od dawna swiat pecetowej prowizory nie mam cienia wątpliwosci że jesli jest opcja ze można cos pominąć/wykastrować/nie wspierać żeby sztucznie wymusić upgrady to na pewno branza to zrobi:> Pomimo że nie byłoby problemu . Czy ty wiesz wogole jak działa ten directx12 czy czytasz tylko PRowe nagłowki zupełnie jak w czasach dx10? Po prostu zmienia w jaki sposób wysyłane są rozkazy do gpu tak żeby cpu nie czekał nic nie robiąc. Nie ma tu wielkiej filozofii i przystosowania, powinno działać wręcz zautomatu z poziomu sterownika/WDDM2.0. ale.... po co
" stara karta, że karta korzysta z bibliotek DX10, low level acces "
ROTFL! NO I? Przecież tak się jaraliściesie dx10 i 8800 która mial zmiażdżyć konsole w ciagu dwóch lat :D geometry shadery , zunifikowana architektura , shader model 4 i DO TEGO 2-3 x wyzsza CZYSTA SIŁA:D z czym to sobie nie może poradzić? portem z gtx7800 (wykastrowanego niemalże do poziomu 7600 przez 128bit i 8 ROP) LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLL
Spójrz jeszce raz na specyfikacje :> tu nie potrzeba zadnego low level :> a tak na marginesie 8800gts grudzien 2006, ps3 w europie marzec 2007 za 2 x wyższa cene :D Jesli konsole poradziły sobie w takich warunkach to dzisiejszych zupelnie czeka świetlana przyszlośc.
żeby było jeszcze śmieszniej , nie potrafi poradzić sobie mając KILKANASCIE x więcej pamieci i STUKROTNIE szybszy magazyn a ps potrafi to stremowac z bd x 1 i sata 2 ? ROTFLLLLLL
"faza schyłkowa , sztuczki tylko rok młodsza karta "
LOL to są podobne czy nie w koncu? to ps3 jest w fazie schyłkowej a 8800 i penryn, pomimo sporo większych możliwości i gigantycznych obiecanek o sprawnosci dx10 nie? Dlaczego?
gdyż mamy do czynienia z typowym pecetowym skandalicznym wykorzystaniem sprzętu które zaczyna sie jak tylko w sklepach pojawi sie nowy vs apogeumm chwalebniej 9letniej przygody celowania w jedna konfiguracje przez najlepszych progrmistów na świecie:)
PS ps4 od 1.10 juz nie dropuje w miastach, ale to tylko potwierdza wszystko powyżej:)
Pozdrawiam Laika:>
Ale jakie nieuczciwe triki? Przecież to oczywiste, że LLA będzie niedostępne dla starszych układów. Właśnie moim zdaniem autor wpisu starał się przedstawić jak najkorzystniej PCta jako platformę tj. nowy aktualny system jak i sterowniki do układu łącznie z zestawem bibliotek DirectX, szybki dysk SSD, ogólnie silniejsze podzespoły. Uważasz że miał to uruchomić z napędu BluRay lub najlepiej z DVD po częściowej instalacji na wolnym talerzowcu przy podkręconym Athlonie 64 X2 z układem graficznym NVIDIA GeForce 7900GTX? Paradoks jest taki, że wtedy byłoby to dopiero uczciwe, ale jednocześnie tak samo bolesne. :) A czy wersja na PC jest słaba lub nie, idealnie pokazuje to że na PC jest posucha jeżeli chodzi o ambitniejsze tytuły z racji że najbardziej wyczekiwaną grą na PC był właśnie kotlet z poprzedniej generacji łechtający jedynie najnowsze układy. To jest naprawdę przykre, co prawda uwielbiam grać na konsolach i maszynach arcade od dzieciństwa nie ma co tutaj ukrywać, ale hobbystycznie jak i zawodowo zajmuję się pisaniem różnej maści sterowników w tym także trafił się projekt stacku OpenGL i szczerze mówiąc kiedyś gracze jak i użytkownicy PC stali na o wiele wyższym poziomie jeżeli chodzi o wiedzę jak i podejście do hobby, nawet tak mocno za cyferkami nie podążali jak dziś z klapkami na oczach i dziarsko powielając marketingową papkę. Dzisiejsze konsole też nie są jakieś wybitne, nie mam na myśli kwestii technicznej bo tutaj nie trzeba nic dodawać ale przede wszystkim na myśli mam podejście developerów do graczy.
Usuń"PS ps4 od 1.10 juz nie dropuje w miastach"
UsuńMusze przyznac, zdarzaly sie dropy do 26 fps (na oko i z tego co paczylem na youtube), po udpacie doslownie zapomnialem o nich. Ewidentne dropy ktore dalo sie naprawic, gdyz byly miejsca w miescie bardziej zaludnione, z wieksza iloscia aut np. itd. a te spadki były zawsze w tych samych miejscach i to takze w wersji X360 je mialem, wiec ewidentnie blad programistyczny do obejscia. Teraz jest tylko jedno miejsce w ktorym zdropi do tych 26, to samo co kiedys, dokladnie to jak sie jedzie w strone domu Michaela, po prawej stronie jest albo ten sklep z drogimi ciuchami albo tn spedalony fryzjer (chyba to drugie) a zaraz za tym sa takie jakby zejscia do metro (?). Jeden z momentów w stylu "WTF? czemu tutaj akurat dropi", gdzie sa kilka razy bardziej dymaniczne i nawalone szczegolami miejsca ;). PS. dropy sa wszedzie i beda wszedzie.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=QczltZ6pGJc#t=452
7:32 - drop z dupy, w miejscu gdzie renderowana z jednej strony jest worda, na srodku troche aut i droga, po prawej gora... ( a do tego zauwzalny stuttering tym samym) na GTX 980! Bez msaa, 1080p
Władziu, ale cell w niektórych zastosowaniach jeszcze daję radę :
Usuńhttp://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/7/2/8/7/7/4/acu.png/EG11/resize/600x-1/quality/80/format/jpg
@cafebabe
UsuńNice post. Obserwując jak gra zachowywała się już na tych częściach, wątpię żeby wyszła poza logo . 512MBram i napęd optyczny to już w ogóle kompletna abstrakcja:) Szkoda że więcej tego typu głosów nie przebija sie mejnstreamie, pomogłoby to w faktycznym rozwoju zamiast półśrodków i cyferkowych tematów zastępczych. Cóż przerasta to pojecie redaktorów stażystów, a już na pewno jest w konflikcie z interesem stron siedzących w kieszeni producentów hardware:) Korci mnie złożenie adekwatnego hardwarowo do dzisiejszych konsol i sprawdzenie jak będzie wyglądał za pare lat po kolejnej rundzie obiecanek o efektywnosci:)
@lordani
a to widzisz jesteś lepszy od digital foundry . Odnośnie dropów zasugerowałem się komentarzem na gafie jednego z autorów df (dark10x) które twierdził że po 1.10 on nie widzi już żadnych nigdzie:)
@anon
No własnie dokładnie o tym mówię mając na myśli mocno równoległy wektorowy kod:) Tylko że tak naprawdę takie rzeczy są zadanim stworzonym dla gpu i to takie kombinowanie pod górke w tych zastanych warunkach. widziałem nawet jak ludzie z sce ATG i team ICE żartowali niedawno na twiterze SPU? " more like rsx apologetic units" :D W egzotyczne architektury można było się bawić w latach 90 kiedy produkcja o wiele mniej prachochłonna i ryzykowna, dziś można sobie tylko przeszkadzać.
W zadaniach stworzonych dla procesora cell był naprawdę bardzo cieńki, wystarczy odpalić linucha i zobaczyć jak to się wlecze:) Gośc pisze o rdzeniach że niby westemere słabszy bo tylko 2 rdzenie wiec mu wyjaśniam jak faktycznie bylo pod maską:)
sony i microsft ( szczególnie sony ) wiedzieli. że procesory będą odgrywać coraz mniejszą wage, juz niedługo rola procesora to będzie tylko logika gry i dźwięk. Wszystko będzie na GPGPU, Cerny mówił, że pełny potencjał ujrzymy koniec 2015-2016.
Usuńhttp://www.worldsfactory.net/wp-content/uploads/2014/10/ps4gpu_x1gpu.jpg
Ciekawe jak to będzie wyglądało na pc przy obecnej prowizorce.
Władziu chyba nie doczytałeś ;) Napisałem że zdarzały się kiedyś, teraz po update tylko w jednym miejscu miałem ze 2 razy (opisalem to miejsce w komciu). Albo ja nie zrozumiałem Twojego komentarza xD.
Usuń@Anonymous20 kwietnia 2015 19:35
UsuńZe tak powiem przekornie pecetowa wieś będzie zwalniać postęp:)
poczytaj posty usera sebbi na beyond3d (architekt silnika w ekipie od trials) , w ostatnich miesiącach wypowiadal sie w tym temacie
Chcieliby w ogóle zrezygnować z karmienia łyżeczką draw callsami gpu przez cpu i zrobić tak żeby całości renderowanie odbywało sie po stronie gpu, łącznie z kolizjami, fizyką itd. jednak daleka droga do tego. Pomimo vulkan/directx12 jest straszna fragmentacja , każdy nawet nowy model gpu nawet z jednej rodziny ma inne poziomy ficzerów i po prostu nie mogą odciąć się od tej bazy i zrobić skoku do przodu.
Pisał też że gdyby zaprojektowali silnik z zamysłem zawsze obecnej zunifikowanej architektury to port na cpu-pci-gpu w pc byłby niewykonalny. Także pecet zwalnia dewelopment. z nowymi ficzerami directx również troche lipa, każdy z nich (binding resorces, conserwative resterization i coś tam jeszcze jest pofragmentowany na kilka poziomów i nikt nie ma pewności co wspiera co dokładnie.
Intel olał sprawe i nie dał żadnego wsparcia dla async compute w skylake , a jako że intel to 70% grafiki pecetowej wiec latami będzie olewka tematu . ( pewnie również dlatego żeby zwolnić trochę uniezależnianie od cpu)
Tymczasem konsolowcy będą podziwiać bajery silnika z choćby tomorrow children.
@lordani
spoko już doczytałem. ogólnie na to samo wychodzi, piszesz ze w jednym miejscu , a gość mówił ze nigdzie nie dropuje ;)
@Wład Pałownik
UsuńAle w exach (Noughty dog, sms, guerilla ) nastąpi całkowite przejście na GPGPU, no bo na kogo mają się oglądać ? Niby ubisoft się przymierza, te grafiki, Sony chyba już w listopadzie dało wsparcie w sdk 2.0.
Nie no oczywiście że w exkluziwach mogą robić i będą co im sie tylko podoba:) mówię o muliplatformach tu będzie bałagan, nawet jesli będą korzystać z nowych technik to dość ostrożnie a na pc skończy się rosnącymi wymaganiami.
UsuńNajlepszy przykład co można zrobić masz juz w tomorrow children , silnik tej gry przy innych to jak tesla sport przy wyklepanym dieslu.
http://restinpc.blogspot.com/2014/11/zapalmy-dzis-znicz-na-nagrobku.html
"poczytaj posty usera sebbi na beyond3d (architekt silnika w ekipie od trials) , w ostatnich miesiącach wypowiadal sie w tym temacie"
UsuńWładziu, dzięki za cynka, ciekawe rzeczy, więcej można się dowiedzieć niż ploteczkowe digital foundry.
czyli im więcej GPGPU w grze to przez pcie "express" blaszak może dostać niezłej zadyszki przez opóźnienia, bo komunikacji z GPU -CPU nie da się ominąć w fizyce.
"Pisał też że gdyby zaprojektowali silnik z zamysłem zawsze obecnej zunifikowanej architektury to port na cpu-pci-gpu w pc byłby niewykonalny"
A może pójdzie prowizora pełną parą ? Wys latency będzie nadrabiała potężna grzałka i mocny cpu ;)
"Pod względem audiowizualnym Battlefront prezentuje się fenomenalnie. Wizyta na Endorze zapoznała nas zarówno z doskonałym oświetleniem i przepiękną bujną roślinnością, wzorowaną na kalifornijskiej puszczy, jak i szczegółowymi modelami postaci oraz wehikułów czy efektownymi eksplozjami. Warto dodać, że oglądany fragment pochodził z wersji na PlayStation 4 – a więc w najwyższych ustawieniach na PC mógłby wyglądać jeszcze bardziej imponująco."'
OdpowiedzUsuńŹródło: http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=10407&STR=3
"polistyczna" poprawność albo własne przekonania nie pozwoliły napisać że będzie się nieznacznie różnić ale... będzie wyglądać bardziej imponująco :) Według niektórej grupy docelowej wydawałoby się że takie pojęcia jak fenomenalne czy obłędne nie powinny już egzystować na "tabletowym" sprzęcie PS4 czy XboxOne a tymczasem takie pojęcia właśnie mamy dzięki nowym konsolom a nie PC'towym zamulaczom.
"ustawieniach na PC mógłby wyglądać jeszcze bardziej imponująco"
UsuńNa pewno na takim do battlefielda 3 " konsolowcy na next gen nie zobaczą nic lepszego niż bf3 high w 30fps" :>
Dobry gamingowy redaktor musi dzis naprawdę nienawidzieć swojej roboty :D Dlatego "newsy" klepią za dyche stażyści:)
Ilekroć zdąży mi się czytać te wypociny , pojawia się szyderczy uśmieszek z zasobu słownictwa jak z wypracowania gimnazjalisty które ma brzmieć poważnie no i oczywiscie tej stuleji umysłowej pod kiepskiego czytelnika :D
Panowie zgłupiałem :/ Taki post napisałem na PCLab w odpowiedzi na część artykułu:
OdpowiedzUsuń'Do tego animacja była płynna nawet podczas szybkich przejazdów przez centrum miasta, podczas gdy na obu konsolach występują tam widoczne spadki z 30 kl./sek. do 15 kl./sek.'
Występują? To czemu nie widać ich na wykresie? W patchu 1.09 mieliśmy poprawki które likwidowały spadki najbardziej uwidaczniające się zejściem do minimum 24 fsp a po patchu czasami widać zejście do 28 czy 29. Oczywiście konia z rzędem temu kto bez licznika na ekranie sam wyłapie te spadki.
https://www.youtube.com/watch?v=luSxtvYDK-I
A tymczasem PC lab ma spadki do 15... WTF? Taki filmik już powinien wisieć na YouTube i pokazywać jaki to PCLab jest rzetelny i pokazuje to czego nie potrafią wychwycić inni.
W odpowiedzi otrzymałem to:
Na PS4 jest włączony VSync, więc nie może tam wystąpić 28 czy 29 FPS - film Eurogamera pokazuje uśrednioną liczbę klatek. Chwilowa wartość może wynosić tylko 30 , 20, 15, 10 i tak dalej FPS, co odpowiada frametime 33, 50, 66, 100 ms. Nawet na aktualnej wersji GTA V na PS4 zdarzają się klatki trwające 66 ms.
Buahahah co to za peecetowy półgłówek napisał:D
Usuń33ms =1fps,
skoro twierdzi że "zdarzają się klatki trwające 66ms"(2fps) to skąd? "15klatek" czyli dokładnie 495ms oraz "Chwilowa wartość może wynosić tylko 30 , 20, 15, 10 "(kazda x 33ms). Niech pokaże wykres frametime prezentujący te skoki do 495ms :> podpowiedz tylko na pc:D niegrywalny przykład juz na plazy:D
http://www.gamersyde.com/thqstream_gta_v-gNC9ncjVnGWFnGLL_en.html
Na PS4 jest włączony VSync, więc nie może tam wystąpić 28 czy 29 FPS
ale bełkot ze strony pc LOLa
Usuńtak jak pisał władek 1kl/s odpowiada 33ms
Vsync nie ma nic do rzeczy. Tak kiedy jest włączony będzie pokazywał 30fps . Mierząc framatime zamiast fps zobaczymy spadki w ms. Jeśli widzą frametime 66ms to odpowiada to 2fps spadkowi w mierzeniu według fps.
"Chwilowa wartość może wynosić tylko 30 , 20, 15, 10 i tak dalej FPS, co odpowiada frametime 33, 50, 66, 100 ms"
Chyba się ktoś się nawdychał oparów z zasilacza peceta gotowego na całą generacje xD
Władziu, czy ktoś był pod wpływem czegoś jak to pisał "podczas gdy na obu konsolach występują tam widoczne spadki z 30 kl./sek. do 15 kl./sek.'"
Usuńhttp://pclab.pl/zdjecia/artykuly/mbrzostek/framer_start/gta5_ps4drops_frametime.png
Mają wykres czas rozgrywki, gdzie tu 15 fps ? Przecież każda klatka musiałby się renderować z czasem 66,67 ms ,albo wykres musiałby przypominać spowiedź polityka na wariografie :)
I jeszcze tekst : "Tak liczba klatek (28-30)na konsoli razi szczególnie podczas szybkiego przesuwania kamery wzdłuż horyzontu" pod wykresem prezetujacym wydajnosc peceta za 2600zł na którym widzimy skoki 30-55fps . Toż to czysty idiotyzm.
UsuńLepiej na takie śmieć stronki dla plebsu nie wchodzić ;) to rada ode mnie. Szkoda tylko że ja na prawdę grając na PS4 prawie wcale nie zauważam spadkow fps, jak tak to nikłe i bardzo rzadkie (po patchach wyjątki to są) a 15 fps chyba na 970 z przekroczonym 3,5 GB. Filmiki w necie są, gdzie 980 spada do 23-24... to woła o pomste do nieba, karta ktora kosztuje jak ps4+zestaw 8 gier...
UsuńI jeszcze pare pcloli
Usuń- autor próbuje porównać pecata do konsoli , w artykule wspomina o długim czasie instalacji z 7 płyt , jednak zapomniał już wspomnieć o króciutkim czasie instalacji zapewnionym na playstation 4
- oficjalnie chcieliby się uważać za lepszych od eurogamera i odcinają się od ich analiz , jednak dziwnym trafem posłużyli się ich domysłami co do ustawień xD , serio żadnych analiz z cyklu "zrobimy lepiej sami"
jak wszystkie sandbosky na pc działające na konfiguracji " na styk" , również gta działa coraz gorzej i po kilku minutach wydajność spada co doskonale widać na wykresie "da sie grać za 2600". czem prędzej wyłączmy benchmark
- 1000-1200zł różnicy w cenie miedzy ps4 a zestawem za 2600 to "kilkaset złotych różnicy" za którą dostajemy skaczącą animacje XD
Pc LOL indeed Panowie:D
UsuńWie ktoś może co oni kombinują ze sprzętem AMD? Na wielu zagranicznych forach widziałem beke z testów pclaba gdzie wyniki sprzętu amd nie przystają do wszyskich innych testów. Nawet na Polskich stronach widziałem tekst " co złego dzieje sie z pcLOlem"
Anonymous25 kwietnia 2015 14:24
LOL juz widze jakie inne manipulacje , których z wierzchu nie widać zrobili żeby wyjść na "da się grać" XD
@lordani
Wchodzić tylko z adblockiem :) zostawić pocisk i nie nakręcać im ruchu.
@Wład Pałownik
UsuńZaraz zaraz... Jakie 495ms ?! Władziu musi wrócić do szkoły bo z matematyką trochę krucho.
Założyłeś równianie, że 1fps=33ms a to by oznaczało, że 1 klatka/SEKUNDĘ = 33 MILISEKUNDY. Eeee... WTF?!
Ten "półgłówek" jak go zdążyłeś nazwać dobrze napisał. Przy 30fps jedna klatka to 33ms. przy 15fps jedna klatka będzie trwała 66ms a nie 495ms :D
Nie zastanowiłeś się głębiej, zbeształeś człowieka od "półgłówków" i zrobiłeś cały bezsensowny wywód. Ciekawe tylko, czy będziesz miał na tyle cywilnej odwagi, żeby ten komentarz opublikować i jeszcze przyznać się do błędu.
kaczorku nvidia pozwoliła ci właczyc juz rgb na tv?
Usuńdobra przeczytałem ze vsync właczony. Tak czy inaczej . Na jednej platformi "chwilowe spadki" które są tak chwilowe że wogóle ich nie czuć są wytkniete a na drugiej wahania od 35-50 fps i co za tym idzie jeszcze większe we frametime już są pominiete. Toz to nawet nie półgłowizm, to ćwierćinteligencja
Pewnie dlatego ze nagle pc za dwie konsole okazalby sie smieszny:> Nie wspominając już o innych rzeczach opisanych powyżej . Ale nie bój żaby to nie żaden Lab tylko podrzędna stonka obklejona sponsorowanymi artykułami:>
Wiem, że piszę w złym miejscu i jest prawdopodobnie mała szansa, że ten post będzie przeczytany(lub po prostu zostanie usunięty), ale to co steam teraz robi nie może minąć bez echa i news o tym i tu powinien się pojawić(sam jestem graczem pc, ale wszystko jak widać zachęca mnie bym kupił konsole w wakacje).
OdpowiedzUsuńChodzi o Mody, coś co było bardzo dużym plusem pc'ta (nie wiem czy się z tym zgadzasz jednak nie można odmówić, że mody dodawały żywotności grze i przedłużały zabawę z grą, bądź czyniły ją bardziej dopasowaną do "lepszych" maszyn jakim jest niby pc). Valve widząc jaka mamona opuszcza ich na steamie wprowadzili to "coś" czyli kupowanie kiedyś DARMOWYCH modyfikacji do gry. I to nie jest tak, że teraz poprawisz sobie wiele gier za darmo, nie masz wybulić $$ bo hajs się nie zgadza. Rozumiałbym jakby to było na uczciwych warunkach (jeśli chcesz wesprzeć twórcę moda to dajesz mu dotację coś w tym stylu), ale nie musisz wybulić te 5$, żeby ściągnąć prostego moda do np. skyrima, który nie koniecznie ulepszy na tyle grę by był tego warty, ba autor moda z tego co czytałem dostaje 25% jak nie mniej... W dodatku Valve dogadywało się z wielkim serwerem modów jakim jest nexusmods.com i zachęcało twórców, by przeszli na steam nie robili darmo wersji (bądź nazwali je edycjami "Gold"). Przecież co to się dzieje to... nawet słowa nie są w stanie tego opisać. Mam nadzieje, że udławią się kasą trzeba czekać, aż w czerwcu sesja się skończy i kupować konsolę uciekać z tego bagna, bo będzie jeszcze gorzej. Szkoda nerwów na kiszenie się w tej beczce z mikropłatnościami wszędzie.
Spoko wszystko sie zgadza. nie zgodziłbym się tylko z tym dopasowaniem do sprzętu. Mody robione są przez amatorów i absolutnie nie są zoptymalizowane pod faktyczne możliwości sprzętu. Czysta podmiana niektórych zasobów ale na pewno nie dopasowanie.
UsuńCiesz się że są jeszcze konsole bo tylko dzięki nim i pewnej stabilności którą wprowadzają , powstają jeszce duże produkcje a nie pocięte na kawałki wydmuszki rodem z komórek.
http://restinpc.blogspot.com/2015/03/pecetowa-prowizora-jest-powodem.html
Anonymous25 kwietnia 2015 10:39
UsuńBardzo dobry wybór, wyjdź z tego bagna zwanego tfu tfu piss-iii i wejdź na salony. PS4 to już jedyne 1400zł, a niedługo może i mniej ze względu na fakt, że za granicą cena ostatnio spadła ze względu na zniżke Xbox One.
to ja dawny lucjan
OdpowiedzUsuńwładzio napisz o tej aferze z platnymi modami na steam XD
http://i.imgur.com/j6DKPUP.jpg
cześć lucjan , mialem pisać ale dziki zgon zaliczyłem, jeszce wrocimy do tematu bo tylko przyklepany ;)
UsuńCzego ten Pan na początku się nałykał ?
OdpowiedzUsuńhttps://www.youtube.com/watch?v=e1mwhdYZvSE
Dla mnie lipa to demko 4x titanx i wygląda przeciętnie mając do dyspozycji taką moc. Większe wrażenie robiło demo sorcerer demo.
srry za zatarcie. Oczywiscie ze nic takiego, rozmowa przed buildem :
Usuń-microsoft : ej ludziska ; chcielibysmy jakies demo directx12 na konfernecje , macie cos ładnego?
-devsi : microsoft spadliscie z byka czy jak, kto wam postawi nową technologie i armie artystów żeby to pokazać
- microsoft: serio nikt?
-square enix : ej robimyy reserch nowych shaderów do final fantasy 16 na konsole , wyglądają ładnie, możemy też zacytować liczbe poligonów w modelu żródłowym w maya"
- microsoft - dobra chodżcie ;)
wygląda ładnie ale nawet nie dotyka mocy 4 tytanów.:)
Siema Władek, i jak tam, patrzyłeś już porównania Wiedźmina 3, konsole vs PC? xD
OdpowiedzUsuńhttp://polygamia.pl/Polygamia/51,96455,17905381.html?i=0
Tak wiem, że tego posta tutaj nie umieścisz, bo jesteś hipokrytą, śmieszny człowieczku.
i co Gupio Ci?:>
Usuńhttp://restinpc.blogspot.com/2015/05/w-toksycznych-gowkach-widzmin-3-mia-byc.html
BTW dzieki za smiecha prawie tak techniczny art osiagaja juz pizoim w rynsztoku do którego są podpięci "porównanie parówke z dyskontów i pupa kaczorowskiej"
Rockman Ty przypale :D jak nie porownujesz screeny promocyjne do screenow z konsoli z inacej ustawionym kadrem ("żeby nie było widac kaktusa" ;) - GTA) to screeny z wersji pre alpha gry która tak nie będzie wyglądała także na PC :D. Na pc, ktorego zalecane ustawienia to karta w cenie prawie 2x ps4, a to nie gwarantuje Ci stabilnych grywalnych klatek bo wiadomo zdupczona platforma otwarta niczym odbyt czekający na kolejne ruchanie już o ultra w 60 fps nie wspominając (oczywiscie wszystko to przy jakims slabiutkim 2/4xsmaa i 1080p). Tak było w GTAV (porcie z lestgenów), bedzie jeszcze gorzej w grze pod current geny xD.
UsuńWładziu, znów gównoburza wiedzmin dałngrejd " konsole hamujOM rozwój" :D
OdpowiedzUsuńznowu dałngrejd? wszak juz w grudniu był:D na pewno optymalizują pod przyszlosciowe kĄputery z 2GB vram
Usuń