Strony

wtorek, 14 kwietnia 2015

Zgodnie z przewidywaniami pecet dostał port GTA V działający z prędkością 1fps za każdy miesiąc czekania :>{relacja]



Tymczasem w krainie prowizory nawet utorrent nie jest gotowy do pobierania . Spisek konsol?





Władek zasłyszał dziś taką rozmowe gimbazy których komputery do nauki w końcu doczekały się gta5:


  • elo ściagasz juz?
  • idzie jak krew z nosa
  • która wersja?
  • "full otwarta na kickass" ( :D ) wiesza mi sie utorrent co chwile i sprawdza pół godziny od poczatku
  • może wirus , ziomek po lejach będzie lepsza wersja.


Śmiechłem pod nosem słysząc to,  gdyż przyczyna wieszania jest zupełnie inna. Otóż w krainie nieskończonej prowizory twórcy utorrenta zadecydowali że po kilkunastu latach od pojawiania sie procesorów 64bitowych nie chce im sie tworzyć wersji 64bitowej programu, gta ma 60GB a jak powszechnie wiadomo 32 bity najlepiej  pasuje do adresowania 4GB. Kimże ja jestem żeby ingerować w radosny świat pecetowej prowizory i uświadamiac niziołków, na pewno producenci konsol zapłacili żeby utorrent biednych graczy pecetowych się wieszał:D Aha , "po lejach" cracka nie będzie bo jest jakiś nowy DRM rockstara:D


Anyway Dostali na co zasłuzyli? Warto było czekać? oczywiście  że nie

Podczas gdy resztki oparów absurdu fantazji o specjalnej wersji dla peecee ulatniały się w obliczu screenów, pojawiły się pierwsze wrażenia z gta5 na peecee. Władzio  spojrzał na na preview od ign. Czy jak ostatnimi czasy przystało  dużym portalom standardowe pustosłowie na widok którego wymagający czytelnik ziewa? Yep widzimy caly art wodolejstwa o super przygotowanej wersji a jak rozbierzemy to na czynniki pierwsze okazuje się że zwyczajny port i kolejny przypadek chorego trendu gdzie reklamuje się możliwość zmiany rozdzielczości i skalowania płynności...rockstar złożył komputer za ponad 10tys ( 5900k, 2# 980, 32gb ram ssd) i zamiast gta8 po skończonej gadce o przełącznikach rozdzielczości  pochwalił się ze 

" właściwie oświetlenie aż tak nie zmieniło się od pierwotnych wersji na ps3 i xbox360".


Z tego pecetowcy mają być zadowoleni? (max detale z video z gamersyde, polecam otworzyć w nowym oknie)








Ewidentnie widać port po najmniejszej lini oporu . Słabe tekstury oświetlenie i modele kłują w pupe na taborecie.   Mam się cieszyć że tą oprawe  mogę sobie rozciągnąć do 4k czy tam wyostrzyć rozmyte tekstury dodatkowym antyaliasingiem? LOL Niestety tyle wystarczy żeby wmówić dzisiejszym pecetowcom ze wszystko jest cacy.

Gdzie podziały sie czasy gdzie w gta w  wersji na ps1( opóźnionej zupełnie jak wersja pc dzis)  nie jeździły pociągi  a miotacz ognia i wybuchy  rozświetlały całe otoczenie i zupełnie inny modele i tekstury.  Pecet niestety stał się kiepskim miejscem do rozwoju technologicznego i trzeba poprzestać na pustych pikselach . Gimby nie pamientajo więc marketingowcy zamydlą oczy cyferkami i już potężny sprzęt puszczony w samopas  zmarnowany.

Jaki koń jest każdy widzi  ale być może zdesperowani fanboje  doszukają się gdzieś kaktusów doczytujących się 200m dalej żeby doznać namiastkę zaginionych terraflopsów:>. jedynym pocieszeniem jest to że odpalenie raczej prostej grafiki nie wymaga zbyt wiele.

Jak sprawują sie polecane zestawy z  minimalnie lepszą grafiką niz na konsolach?




Jeśli chodzi o mityczne detale ultra nawet bez antyaliasingu  60fps ciekawie nie jest, ale do tego co bardziej uważni pecetowcy zdarzyli sie przyzwyczaić, chcesz 60fps , wymiana co dwa latka cokolwiek by sie nie działo:). Można wydać jak za dwie konsolki a gwarancji 60 wcale nie ma .  Nie obyło się tez bez pecetowych LOLi


  • jak przystało na sandboksowe gry na pc i tym razem nie obyło się bez stuteringu. Wzmaga sie na skrzyżowaniach i w lesie>  Milion użytkowników "dobrych tanich i przyszłosciowych" kart nvidi typu 970, 660 od dobrego wuja Jen Sena, nagle zapłakało widząc poniższego screena:D. Licznik będzie pokazywał jedno a odczucia co innego ;)





  • silnik potrafi zmywać tekstury i mieć delikatne problemy z doczytywaniem ale wszyscy wiemy ze "2GB i 660 wystarczą na cała generacje" :D






  • mnóstwo użytkowników donosi o crashach, spadkach do 8 fps w cutscenkach,  długim czasie instalacji , no i oczywiście dostosowanie pasków ustawień żeby dało się grać :>Konsolowcy tego problemu nie mają grafika równie dobra , animacja zablokowana tak żeby  nie skakało i psuło wrażeń, oraz  instalacja w minutke.


Podsumowując kolejny port kolejny raz widzimy z wielkiej chmury mały deszcz.  Potęga peceta miała się objawić tymczasem po rekordowych 18 miesiącach widzimy port z suwakami które może dodać stażysta dopisując kilka linijek kodu. Najśmieszniejsze że w praktyce uwypuklają wady zasobów celowanych pod 10letnie konsole  co widzimy na screenach. 

Co kto lubi. Wypasione filmy najpierw na hbo a dwa lata później pomiędzy chłamem  na tvp, wypasione gry na konsolach a jak sie nagrają to na peecee. Tak już jest świat stworzony:> Tymczasem pecetowcy mogą zastanowić się co kupić do gtaVI.


83 komentarze:

  1. beka z filmu xD , konsolowcy przetestują powiedzieli, wszysko będzie super powiedzieli, grafika będzie nie do poznania. LOL

    OdpowiedzUsuń
  2. https://youtu.be/XqogOwiwLCk?t=2m7s

    pop-up 30m , pc stronk

    i7 5820K @4.3Ghz
    SLI GTX 970s
    16 GB DDR4 Ram
    Crucial MX100 512 GB SSD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cicho! to są karty do renderowania pikseli a nie karty grafiki:D o cpu juz nie wspomnę:D

      Usuń
    2. Według testów pclola do 60fps podkręcony i5 za 1100:)

      Usuń
  3. Lordani sie zastanawiał czy nie tworzyc artykułu o lol-porcie GTA V na PC ale Władziu z odsieczą (dzięki Władziu, bo semestr nieprzyjemny teraz mam) i zrobił swoje. I od razu przyznaję się do błędu. Błędu, który popełniłem w swoim wpisie na blogu (http://suckmyjoystick.blogspot.com/2015/03/gta-v-najlepsze-na-pc-bo-bedzie-miao-sto.html), napisałem mniej więcej tak:

    "w najlepszym przypadku wersja na PC będzie miała nieco lepsze teksturki tu i tam"

    To mój pierwszy błąd w pisaniu bloga. Otóż wersja PC nawet tego nie posiada, powiem więcej, jak ogladałem na benchmarku de facto pierwszy raz gameplay z PC (http://www.benchmark.pl/aktualnosci/premiera-gta-v-w-wersji-pc.html) to stwierdzam, że wersja pc wyglada gorzej jak wersja z PS4. Odpalilem filmik z wieśmarka zatytułowany "highest vs low settings", no okej, ogladam, patrze, HUD jakiś rozjechany totalnie na zewnątrz, mysle sobie: pewnie niska rozdzielczość, patrze, jakosc grafiki słaba, i mowie: no, slabo na low wyglada, ale troszke lepiej jak na X360/PS3. Gościu wchodzi w ustawienia: 1080p, wszystko na maksa. Moja reakcja:

    http://pl.memgenerator.pl/mem-image/wtf-pl-ae0808-15

    Nie wiem, czy te filmiki wszystkie maja tak kiepska jakosc czy co, ale teraz nie zartuje, wersja pc jest okrojoną wersją konsolową. Wszedłem sobie zobaczyć gta forums, a tam:

    http://oi59.tinypic.com/fu9jx4.jpg
    http://oi60.tinypic.com/35a1v1e.jpg

    Problemy problemy i jeszcze raz problemy! Powtórka z rozrywki (GTA IV). Tutaj kolejne dowody na lol-porta:

    http://oi62.tinypic.com/313381f.jpg

    Aha i władziu nie jest nawwet tak pieknie jak przedstawiles, bo pisałeś o detalach ultra, ale te nawet na pc lolu nie sa przedstawione, sa pokazane maks. bardzo wysokie (a chyba sa jakies wyzsze po nich w opcjach, ultra, dla niektorych detali). W kazdym razie... beka i to ostra jak papryczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Aha i władziu nie jest nawwet tak pieknie jak przedstawiles, bo pisałeś o detalach ultra, ale te nawet na pc lolu nie sa przedstawione, sa pokazane maks. bardzo wysokie (a chyba sa jakies wyzsze po nich w opcjach, ultra, dla niektorych detali)"

      a to przepraszam:D wkleiłem obrazek zlinkowany na innym forum , tak czy inaczej sprowadza sie to do " wyglada tak samo chodzi gorzej" ;)

      Cóż rockstar dostosował się do potrzeb dzisiejszego pecetowego rynku ;)

      Usuń
    2. Oooo widze władziu dodales mojego screena, taki fejm xD.

      Usuń
  4. "Gdzie podziały sie czasy gdzie w gta w wersji na ps1( opóźnionej zupełnie jak wersja pc dzis) nie jeździły pociągi a miotacz ognia i wybuchy rozświetlały całe otoczenie i zupełnie inny modele i tekstury"

    O czymś takim nie wiedziałem. Gdyby coś takiego zdarzyło sie dzisiaj gimbaza pecetowa spadłaby z taboretu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak było, porównaj sobie gta 1,2 psx i pc na youtube.:)

      Co więcej wersja psx działała w 320/240 - 15-25fps , wersja pc 1024/768 (10x więcej pikseli ) i prawie każdy miał taki monitor a byly nawet lepsze:) Tak to wyglądało w czasach o których krążą legendy że konsole taki mocne były:D

      To co peecee dziś dostaje to ochłapy, nawet w kwestiach piskeli i fpsów.

      Usuń
  5. czytam w komentarzach na pclolu, że przepaść w porównaniu do ps4, a tu guzik, Władziu jak zwykle sprowadza na ziemię.......;d


    http://steamcharts.com/app/271590
    jak na gta 5 to nie wiem czy tak dobrze....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie były marzenia , takie były fantazje , a prawda jest taka ze dostali port ze suwakami którymi mogą sobie puścić pare w dodatkowe piskele( a częściej cos obnizc zeby dalo sie grać ; ) . Widać to na wymaganiach , widać to na screenach.

      Przepaść to była i nigdy nie wróci , spójrz post wyżej:)


      Rekord dla gry aaa na pc będzie ale czego oczekiwać w koncu to gta ( nie ma tez cracka i wymagania niskie) ale na ps360 zrobiła 11.5mln pierwszego dnia :)

      Usuń
  6. pierwsze 15 min w mieście i zwiecha do pulpitu, 3770 i gtx 780ti. vram nie przekroczony wiec to nie to.......a może te nowe stery, na forach ludzie narzekają. nie wiem jak można siać taką propagandę na internetach, swietny port..... Władziu te min 53fps dla 780ti /ustawienia jak na pclolu/ trzyma nie zawsze, co ciekawe poza miastem, gdzie dużo roślinności zjezdza do 30. mam również na ps4 i nie widze wielkiej róźnicy moooooze tekstury ciut ostrzejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto pierwszy rzuci gdzieś narrracje i przepisują bez zastanowienia się. wiekszości redachtórów więcej sie nie chce i nie dziwie sie:D. A w niektórych redakcjach to juz wogóle trzeba zrobić dobrą mine po 18 miesiacach bo jeszcze więcej przestanie kupować grzałeczki :D

      Tak wogóle nie wiem dlaczego ludzie spodziwali sie jakiejś katastrofy, nie działać miało czy jak ? :D wymagania małe, przecież to port last genowego silnika z odświeżonymi zasobami taki asasins creed black flag a nie unity. Ale w nastepnej grze rockstara te karty z góry tabelki bedą na dole:)

      Nie no jasne że spadnie , sandboksy są nieprzewidywalne a juz szczególnie na wysokich ustawianiach pecetowych które mają za zadanie bardziej zamulić niz wnieść nową jakośc :) Tesktury pewnie te same są bo watpie żeby je przerabiali, na ps4 pewnie bardziej miekki antyaliasing i stad takie wrażenie.

      Usuń
  7. cienie w wys rozdzielczości włączone/wyłączone, kto to odróżni w trakcie gry.....
    http://i.imgur.com/ORCXQg0.png
    http://i.imgur.com/dTRdh4z.png

    lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż musiałem się nawet przypatrzeć o jaki cień chodzi:D

      Lata, generacje mijają a róznice coraz mniejsze, ogólnie i w jakiś tam cieniach:)

      Usuń
  8. http://pclab.pl/news63168.html PC Only :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gimby czekają na cracka to w międzyczasie będzie artykuł o każdym bugu xD

      Usuń
    2. niech napiszą o braku 64bitowej wersji utorrenta:D

      Usuń
  9. Mi nic nie zanika, chodzi płynnie 30-50 klatek na średnio/wysokich, a kartę graficzną mam za 300zł radeonik 7770 z 1gb.
    Większość stron opisują GTA V na PC jako świetnie wykonaną, dobrze zoptymalizowaną. Jedynie jak wbijam na ten blog to wynajduje jakieś nie istniejące bzdety o tym jakie to chujowe LOL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " radeonik 7770 z 1gb "

      cos mi sie wydaje ze te srednio wysokie wygladają jak xbox360:D

      "płynnie 30-50 klatek"

      ałaaa :D takie skoki grozą epilepsją.

      "Większość stron opisują GTA V na PC jako świetnie wykonaną, dobrze zoptymalizowaną"

      Raczej uspokajają gimby z wykastrowanymi zestawami które sami polecali nazywając niewymagającego porta z 10letnich konsol "dobrą optymalizacją". Ale nie oczekuj od redaktora stażysty głębokich anliz takie tylko na elitarnych stronach:D

      Usuń
    2. 1gb i srednio wysokie? Pierdolenie o szopenie: http://static1.gamespot.com/uploads/original/225/2256286/2843512-rsg_gtav_pc_menu_screenshot_003.jpg

      Proszę bardzo, średnio-wysokie i 2,7 GB Vramu zjedzone.. przy czym średnie oznaczają low, bo rockstar nie chcial obrazac pc retard race tym, że muszą zjeżdżac do low-medium xD. Jakie jeszcze bajki ezopie opowiesz?

      Usuń
    3. Lordani zrozum jedno że JEMU chodzi w 30-50 klatkach ale nie wiadomo w jakiej rozdzielczości. Chyba nie myślisz że sobie kupił taką kartę do monitora 1080p :) Znając życie to siedzi na kilku... nastoletnim CRT z max 1280x1024... albo LCD w formacie 4:3. Mi się wydaje że powinno być jakieś 4K, ultra, 60 fps a nie "da się grać" w 30-50. Są pajace którzy tak to zachwalają ale... czasami są na tyle głupi aby przyznać że nie mają nawet monitora 1080p a 60 FPS to widzą w ULTRA obniżonych detalach :) To tak jakby konsolowiec pisał że gra w GTA V na konsoli w 1080p ale nie wspominając że ma PS3 ale mógłby sobie kupić i tyle by miał na PS4. PC'towiec traktuje swoją platformę jednolitą z wszystkimi innymi PC'tami innych graczy. On ma monitor 1280x1024... będzie piał z zachwytu że MÓGŁBY sobie załatwić 4K albo będzie pisał na forach i zachowywał się tak jakby JUŻ miał.

      Usuń
    4. Patrzcie to:

      Już znamy sekret cudownej optymalizacji: :d

      https://www.youtube.com/watch?v=cBDnJfpl7Fo

      rozdzielczość 760p , tekstury ustawione VERY HIGH na gtx560:D , karta 1GB pobiegniesz 20 m i tekstury zmyte tak ze sporo gorszych niż na last genach:D ( a karta i tak gdzies 8x potężniejszy ) do tego zęby, popup, stutter i inne.

      pomimo ustawień silnik ładuje sobie co mu się podoba. Czekam na raporty o max detalach na 8600gt :D Cudownie zoptymalizowana ! Da sie grać! ;)

      Usuń
    5. Te tekstury na budynkach, piskeloza straszna. No ale niech się cieszą i grają w błogiej nieświadomości w teksturach very high :D
      https://www.youtube.com/watch?v=-Mu3J2F080Q

      bida z nydzą te różnice, a jeszcze niedawno były sławne pctowe kaktusy :D

      Usuń
    6. Keniger za to zdanie - "To tak jakby konsolowiec pisał że gra w GTA V na konsoli w 1080p ale nie wspominając że ma PS3 ale mógłby sobie kupić i tyle by miał na PS4. PC'towiec traktuje swoją platformę jednolitą z wszystkimi innymi PC'tami innych graczy." mega PROPSY! Bardzo dobra puenta. To jest normalka w swiecie pececiakow marzacych o tym, ze więcej jest niż "da się grać", wszyscy zawsze tak ogolniczkami mowia o peecee, jakby to byla jedna platforma zamknieta ktora ma na poladzie i7 i 2x titan x :D zapominajac ze w ich obudowie piszczą wysiadające cewki jakiegoś 660 :D.

      "a jeszcze niedawno były sławne pctowe kaktusy :D"
      Po 2 dnaich obalone bo zdjecie sfabrykowane dla ukojenia pecetowego bolu dupy :D.

      Usuń
    7. Anonymous15 kwietnia 2015 19:56
      4:00 tyle tylko powiem i porownanjcie sobie plynnosc obracania ps4 vs pc.

      Usuń
    8. @Anonymous15 kwietnia 2015 19:56

      Rockman pewnie szuka poradnika którym suwakiem wyciać kaktusy z ps4 żeby framerate nie skakał:D

      Usuń
    9. Przepraszam za brak odpowiedzi od kilku dni, ale zagrywałem się w pecetową wersje GTA V (przeszedłem na konsoli, ale przyjemniej mimo wszystko na komputerku).
      TheKeniger - mam monitor Full HD, w grze również rozdzielczość 1080p. :)
      Szybka jazda samochodem nie powoduje również zanikania/rozmywania tekstur, gdyż jak już mówiłem, Konsolowcy mają na tym blogu informacje od innego Konsolowca który na widok peceta z odpaloną jakąkolwiek grą, wziąłby młot i go zniszczył z pianą w ustach. Więc jak wiadomo chodzi tutaj o wysysanie z palca wszelkich bzdet, żeby nie urazić wszechmocnej konstrukcji PS4/XBOXONE w nawet najmniejszym stopniu.

      Teraz moje małe odczucia w stosunku tej strony. Na tym blogu nie ma litości, jest ona delikatnie zakrywana w tych wszystkich emotikonach typu ":>" , żeby nakręcać rozwścieczonych posiadaczy komputerów osobistych do bezmózgiego ataku, a wtedy taką osobę w prosty sposób można zjeść paroma argumentami. Taki ot to schemacik. :P
      Jednak skoro się to sprzedaje, to mogę tylko pogratulować pomysłowości bloga Władziowi, który jednak chyba nie zna przysłowia "O gustach się nie dyskutuje".
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    10. @up
      http://restinpc.blogspot.com/2015/04/gta5-ps3-vs-maszyna-do-pisania-wada.html


      Przeczytaj sobie to , odetchnij 3.5 razy i zastanów sie jeszcze raz o czy i po co jest ta strona. handluj z tym :>

      Usuń
    11. Anonimku poprosimy o zdjecie Twojej konsoli z oryginalnym GTA V i kartką z podpisem Lordani66 lub Wład Pałownik ;). Inaczej ja mam 10x ferrari w garażu.

      Usuń
  10. Władzio jakieś przepowiednie co do trailera battleftont? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba to będzie gameplay jak z bf3/4 a nie trailer:)

      Cóż na pewno będzie ostra jazda , dice ma dziesiątki ludzi pracujacych tylko przy frostbite, dobrze zrobiony PBR robi duze wrażeniea tenże jest gowździem nowej wersji frostbite. Juz pisza na twiterze ze chcą podpalić internety w piatek. "naprawde tak wygląda" i " na wszystkich platformach" . Miesiąc temu demo na konfernecji gamstopu dostało owacje na stojąco. Wczoraj czytałem gościa który grał kilka tyg temu (nawet dal fotke lojalki) i twierdzi ze jest na co czekac , wygląda właściwie jak z teasera z e3, zapewnia ze grał w wersje xboxone i jest zarówno z first person jak i third person:)

      Jedno jest pewne , w piątek zobaczymy mnostwo komentarzy ludków którym wydaje się że wiedzą o czym mówią:D

      Jak ktoś ma konto na pclolu czy podobnym nich wklei im pod artykułem " widzicie jak bylibyście grzeczni to dostalibyście taką grafike na sprzęcie do battlefielda 3, dziękujcie teraz konsolom:D " zagotuje się ostro zapewniam:D

      Usuń
    2. Oby pokazali gameplay, assety robią wrażenie.
      http://s8.postimg.org/6w7sa84b7/SWB.png

      Ostatnio panowała narracja od niepełnosprytnych, że będzie kopia z bf4 e klimacie star wars, oj zdziwią się :)

      Usuń
    3. Ten gość napisał również że własnie wprost przeciwnie, to nie skin do bf:)

      Usuń
  11. Z cyklu "karta starczy mi na pięć lat"...

    PC.Lab testy GTA V:

    "hd7770 na normal 52 fps
    hd 5870 23 fps
    o wuj tu chodzi w tej grze? Te karty to inna generacja, ale zawsze miały podobne wyniki."

    Tak się składa że miałem HD5850 ładnych kilka lat. Karta królowała w segmencie cena/wydajność i przez wiele lat nie widziałem żadnego sensu inwestowania w coś mocniejszego. W końcu w 1080p zaczęło się pojawiać coraz więcej "suwaczków" na "ultra" i ja jak głupi nabrałem się i kupiłem HD7950. Nowe "efekty" w żaden sposób nie zmieniały gier a tylko je zamulały więc karta poszła na allegro a za zwrot kupiłem sobie PS3 i Uncharted.

    Tutaj doskonale widać jak karta mocniejsza od PS4 (z procesorem Core i5-4690K @ 4,5 GHz) (już nawet nie przewiduję jaką wydajność mają procesory z tą kartą... też z 2009r.) poprzez brak optymalizacji sterowników dla karty pada na twarz. W skrócie po co robić coś co nie przynosi żadnych zysków? I teraz sytuacja będzie się pogłębiać. Stoimy na progu 1080p i dalej nie ma sensu go przekraczać. W związku z tym jak już mogliśmy poczytać na sieci sprzedaż kart poleciała ostro w dół. Przewiduję dalsze i szybsze "spadki" wydajności kart graficznych po wyjściu nowych generacji niż miało to miejsce dotychczas.

    Zrobiłem dzisiaj platynę w Demon's soul i zajrzałem z ciekawości na Steam Spy i zerknąłem jaki wynik sprzedaży miały Soulsy na PC. Dark Souls 1,83 mln. a Dark Souls 2 - 986 tyś. Wnioskując z recenzj i pochwał Pilars of Eternity na PC'towych stronach mam jakieś dziwne wrażenie że te 308. tyś posiadaczy tej gry od 26 marca to jakieś jajka. Już taki zmieszany z błotem Order 1886 samych pudełek sprzedał 700 tyś.... ale miał bazę graczy wypracowaną w ciągu 17 miesięcy a przecież na cRPG wychowało się mnóstwo graczy PC'towych od 1998r.. Skąd więc tak marna sprzedaż tej gry na PC? W dodatku Exclusiva. Czyżby ludzie woleli grać w "Japońskie dziwadła" niż PC'towy "next gen" :) Tym bardziej "bul" musiał być duży po Bloodborne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to że te gry faktycznie były portami z konsol opartych na x1800 lub wykastrowanym 7800gtx , 512mb ram i procesorze o realnej mocy pentium 4 ( może niech sprawdzą gta 5 na tym skoro taka optymalizacja LOL) . Do tych wszystkich suwaczków i podwojenia rozdzielczości powinny w zupełności wystarczyć karty typu 8800 absolutnie wszystkich gier a nie tylko niektórych jeśli wszystko w cyferkach miałoby się zgadzać:) Nie mówiąc już o tych kilka generacji nowszych jak 5850 czy coś.Jak się przypatrzeć to ten proceder działa w dwuletnich cyklach. wystarczy popatrzeć jak wydajność kart na keplerze zanurkowała w ciagu ostatniego roku:D

      Oczywiście że bedą wymyślać co tylko sie da żeby wymuszać upgrady ale realnego rozwoju kozackich gier zrobionych pod taki sprzęt to niee bo astronomiczne koszty . Już jest ustanowiony standard sprzedawania połówek jako highendowych chipów, wybryki nvidi z pamiecią, no i oczywiście 4k wpychane na siłe do wszystkich możliwych otworów kiedy nawet nikt nie robi tekstur które korzystałyby z takiej gęstości piskeli:D Na 4k sie nie skończy bo lg display już w tym roku szykuje do sprzedaży panel 8k :D. Już sobie wyobrażam przekaz za dwa lata " 4k ? ty wieśniaku , musisz kupić 8k" ( i grac w konsolowe porty):D ale realny rozwój będzie zakopany na 10 lat;d

      Sprzedaż będzie spadać ze względu na zmianę nawyków. Dziś dla 3/4 populacji pomysł kupna stacjonarnego komputera to zupełnie taki dziwactwo jak kupno discmana:) To nie 2005 kiedy laptopy byl drogie , słabe i nie potrafiły odpalić gierek. A gierki królują takie z oprawa pod laptopki;) Kula śniegowa.

      Hehe , oni kupują ale dopiero po przecenie albo w bundlu, osatnia rata sama sie nie zaplaci a a 60fps juz nie ma. Kiedyś w koszyku przy wyjściu z empiku , dziś jak gaben zaświeci banerkiem. Jak się nie ma co się lubi to sie lubi co sie ma to zaraz obok niegłosowania portfelem podstawowe przypadłości sztandaru peecee. tak czy inaczej świadczą o tym ze czegoś tam brakuje.:)

      Usuń
    2. Na pewno ta liczba jest większa. Np. według Vghartz Dark Souls 2 sprzedało się na PS3 i PS4 w nakładzie 2,5 mln. a tymczasem strona pokazuje na PS3 tylko 1.15 mln.

      BTW. Ta sama strona pokazuje The Last of Us ponad 8,3 mln. pudełek na dwie konsole o.0 Doliczmy cyfrę i pudełka nieśledzone i mamy jakieś 11mln.

      Port MK X na PC :)

      http://tvgry.pl/?ID=5304

      Usuń
    3. Co do mortal kombat. Pomijając już tradycyjny LOLport pecetowy. Kontentu mniej niż w poprzedniej części, wszysko brązowe , grafika po najmniejszej lini oporu, into z jakimiś marines, ogólnie pospolicie, byle jak i bez polotu . Nie kupiłbym za 20zl nawet, żenadka jak jakaś pecetowa wieczna alfa albo darmowa wydmuszka z komórek. Podobnie działa na mnie alergicznie seria dragon age , resident evil 6 . FuuuJ !

      Usuń
    4. Fakt, w tym mortal kombat nie czuc mortala, w zlym kierunku poszli :/

      Usuń
    5. Ewidentnie źle poszli w tej rysunkowej stylistyce.. kiedyś robili chyba hd remaster 2 albo trójki ale skasowali..

      Usuń
    6. Po prostu tak jakoś na odpieprz, nowe postacie zrobione jak przez amatora na nadgodzinach w indiach. Jeszce więcej unreala! tak żeby można zrobić kopuj wklej port na mikrofalówki:d. Tak w ogole to nie tylko ich problem, wiekszosc bijatykowych serii zamiast zrobić coś od podstaw na nowym silniku, przyłożyć sie z artem i nowym gamplay robi remixy po najmniejszej linii oporu przy którym kolejne cod sa bardzo kreatywne. Tekken i dead or alive również żenadka na podpicowanym silniku z ps2 :D Być może gatunek zaliczył zjazd popularnosci niczym rtsy i tylko na odgrzewane kotlety ich stać. Ostatnią bijatyką przy ktorej nie ziewalem po 15min byl soul calibur 4 :)

      Usuń
    7. a nowy tekken to nie na ue4? silnik nowy to gra powinna wygladac, a tu dalej niewiele lepiej od past genow.. nawet w 60fps bo masz 2 postacie które trzeba wymaksowac i statyczne otoczenie. może Japonce dziś mało zdolni technicznie? hmmm

      Usuń
    8. No ale nie powiem, MK9 przynioslo mega powiew swierzosci, a tym samym bedac zarąbistym odwolaniem do poprzednich serii 2D. Niestety moim zdaniem, wszystko to "wina" Warner Bros. Wystarczy popatrzec na to przez pryzmat tego, że karzą panom z Netherrealmu robić co 2 lata grę o "ich" DCU, także bijatykę. I niestety teraz MKX wyglada tak jak wyglada i daje takie odczucia, no... jakie daje :D. Czyli Injustice + fatality. Zresztą, moj komentarz sprzed 2 miesięcy na Youtube jak najbardziej podtrzymuję:

      "1. Shitty new characters, with Kotal Khan being an exception, the rest is gar-bitch.
      2. Strange roster anyway, but we will see the rest, i hope more MK4 characters will be there.
      3. Arenas look kinda crappy and I totally don't like that they are use'able like in Injustice.
      4. The health bars, select screen look nothing like Mortal Kombat. Too much DC in it. There isn't even "ROUND 2. FIGHT!" anymore. It's only "ROUND 2" and they you fight. A little things like these matter to me...
      5. Fatalities are kinda dumbed down. They are getting increative.
      6. The three variations of each character is kinda bad idea for me. i'd like every character to have one variation, but 3 costumes, and work on each character a little more, instead of rushing 3 versions for everyone.
      7. Graphics, while not bad, they are nothing better than injustice. When I saw the first trailer I shat bricks, I was hoping for the game to look more or less like that."

      Szczególnie bolą mnie pkt. 1, 3,4,5. Ta gra to chyba nie mortal kombat.

      Usuń
    9. @anon

      a no tak unreal zapomnialem. tak czy inaczej sam widzisz.... wszystko po trochu... a przeciez w tym gatunku mozna by tyle zrobic ze hej, chocby odjechane techdema...

      @lordani

      No dokładnie , taśmowa robota na czas:)

      Usuń
  12. Wład, pamietasz moj komentarz pod ostatnim postem że R* prawdopodobnie powiedziało "pocałujcie nas w dupke, modów w gta v na pc nie zobaczycie?" Obczaj:
    http://venturebeat.com/2015/04/15/popular-modder-rockstar-did-everything-to-prevent-modding-of-gta-v/

    xD ostatnia deska ratunku pecetowców zatonęła razem z ich marzeniami o pecetowej potędze. Kurde, az mnie korci zeby to samemu wszystko zwieńczyć postem na blogasku, zeby podsycic bol dupy u kolegow na fb :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że mody wylecą zupełnie jak w battlefieldzie. chcą zarabiać na muliplayerze ( i bronic przed cheatami) wiec nie ma mowy o modach.

      Usuń
  13. nareszcie :D

    https://www.youtube.com/watch?v=JAZim0JOIYg&ab_channel=Eurogamer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham to! SotB na Amige to bylo to! Nie moge sie doczekac na ta gre :P.

      Usuń
    2. Z najnowszego rzutu indie exkluziwów to mi sie podoba

      https://www.youtube.com/watch?v=2mdOenHiT8c

      tworcy resogun niezle podkrecili swoj voxelowy porn:D

      Usuń
  14. http://imgur.com/a/muHX8 . Nie wiem, z jakich źródeł bierzesz informacje, ale tutaj widać jak na dłoni różnice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ładne obrazki, jak na dłoni widac że jedyn róznica to fxaa i inna godzina:)

      zbiedniał nam ten peecee, kiedys to były wersje


      https://www.youtube.com/watch?v=t66NYsPEne0

      Usuń
    2. Faktycznie widać roznice. W nasyceniu kolorów. Otoz PS4 po podlaczeniu do hdmi natywnie (nie wiadomo dlaczego) ustawia rozpietosc kolorytu RGB na ograniczony (16-235), trzeba zmienic recznie na pełny (0-255) i masz poprawne barwy. Na 99% screeny z PS4 są ze standardowymi ustawieniami/ktoś jest retardem że nie porafil ustawic odpowiednio kolorytu. Pozatym, wklejajac do PS screen Z PS4 i PC widać, że te z Ps4 sa blizsze ideałowi w histogramie :D. Beka. Pare komciow wyzej zobacz sobie porownanie na video.

      Usuń
    3. Anonymous16 kwietnia 2015 16:51
      No gdzie te różnice ? Tak jak Władziu piszę, chmurki/pora dnia inna i co dalej ? Nawet draw distance prawie taki sam.

      @Lordani66

      Kiedyś był na gafie o tym temat.. z tego co pamiętam pisali, że część tv dobrze ustawia domyślnie, a część nie...poprawcie jeśli się mylę.

      Usuń
    4. @lordani

      yep, zdecydowanie limited rgb:)

      Anonymous16 kwietnia 2015 18:57

      Taa wciąż przeważnie są ustawione domyślnie na limited a to dlatego że jak ktoś podłączy stary dvd, chiński dekoderek, albo właczy powtórke polsatu które podają w 16-235 miałby black crush :)

      Usuń
    5. roślinność wygląda lepiej + 60fps zamiast 30tu. Co do kolorów się zgodzę. Gra wykorzystuje 3+ giga ramu, wystarczy screen od któregokolwiek posiadacza gry, 32-bit jest znane z tego, że OS zostawia dla aplikacji jedynie 3GB. Co i tak by mogło wystarczyć, bo silnik został zbudowany tak, by nawet na kilkuletnim 8600GT gra poszła. Tak dodałem by nie multipostować bez sensu, czasami masz dobre artykuły, ale teraz dowaliłeś mocno, dobry port, wszędzie chwalą, 2 problemy które rzeczywiście nie powinny istnieć (są workaroundy na crashe gry tylko ludziom nie chce się googlować) i już robisz nie wiadomo jakie halo. Przynajmniej nam GTA Online działa od day1 :)

      Usuń
    6. "60fps zamiast 30tu."

      i54.5ghzhaswell+ 980 i jest trawa +nieskaczące 60fps .... jak nie ma to 60fps z wykastrowaną grafiką:> nie zapominaj o tym.


      32bit? wut nie wiem o co ci chodzi, gdyby byla 32 nie wykorzystywalaby nawet 5 samego vramu. Na 8600 nie pójdzie , tak da sie zoptymalizowac jedynie wersje na xbox360 i ps3. dwujajowce=5fps.

      Chyba musisz przeczytać o czym jest artykuł, chodzi dobrze bo zrobili mało, w dodatku ładuje skaluje tekstury dynamicznie i ktos moze myslec ze gra na hig a gra na low, a pierwotna wersja jest na 9letnim sprzecie.

      https://www.youtube.com/watch?v=t66NYsPEne0

      widzisz róznice? ;)

      Usuń
  15. https://www.youtube.com/watch?v=eIsL4ezNlAY
    PC master race buhaha beta testerzy chyba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak ktoś usunął połowę plików gry to nie dziwne, ja mając już 10 godzin zagranych na ani jednego buga nie trafiłem. Prowizorka na maksa, specjalnie przerabiać/usuwać pliki gry, by pokazać jaka jest niedopracowana.

      Usuń
    2. A gówno prawda, to jest problem na PC i był obecny także w GTA IV i wynika z ułomnej architektury PC która do grania się nie nadaje. Konsole nie mają wąskiego gardła na drodze komunikacji procesor <> grafika bo obydwa znajdują się na jednej szynie, PC z domysłu nie posiada i posiadać nie będzie żadnego skrótu w komunikacji bo karta graficzna to urządzenie peryferyjne więc przy takim ustawieniu mogą się zdarzyć sytuacje gdzie coś pójdzie nie tak i powstaną błędy w ładowaniu tekstur i siatki kolizji.

      Usuń
    3. Kolego drogi dzisiejsze gry AAA maja taie zabezpieczenia ze readme usuniesz i sie nie uruchomia :D. (oczywiscie specjalna przesada)

      Usuń
  16. http://www.gram.pl/news/2015/04/14/mortal-kombat-x-w-wersji-pc-steam-lubi-sie-zawieszac.shtml Ludzie, jak można jeszcze grać na czymś takim jak PC. Nie dość, że cena sprzętu wyższa, to dostajemy same kastraty i najczęściej z opóźnieniami i błędami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Co znów mąciciele wyskrobali :
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-grand-theft-auto-5-pc-performance

    to ps4/xone ma wszystko na high ( czyli medium ) wg nich ? Bez jaj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ROTFL z kazdym tygodniem ta strona to coraz większy rynsztok. Chyba na serio ludziom sie znudziło 900p vs1080p wiec postanowili że będą wciskać kit pecetowym półgłówkom że "da sie grać"

      1 wersja ps4 nie dziala w 30 fps tylko jest ZABLOKOWANA na 30. Na wyswietlaczu 60hz chcesz miec albo 30 albo 60 inaczej wszystko skacze. Żeby mieć stale 30fps w grze open world, a po ostatnim patchu dokladnie tak dziala , musisz mieć sporą rezerwe. Dodatek Infamous miał odblokowany framerate i ile bylo fpsów? ~45. Podejrzewam ze gdyby gta odblokwac wlasnie by tak bylo.
      2 wideo wersji pc zrobione podczas wbudowanego benchamrka ktory jest o wiele mniej wymagający niż sama gra
      3 750ti ma 2Gb wiec nie ma tych samych tekstur co ps4 żeby nie wiem co bo zwyczajnie sie nie zmieszczą, a jak widzieliśmy w filmie kilka postów wyzej gra dynamicznie je przystosowuje niezależnie od ustawień
      4 wiele razy zostali juz złapani na opowieściach z dupy i tworzeniu fikcyjnych "ustawień" ( np tekstury w grach ubisoftu i dragon age ktore podobno byly nizsze a okzaly sie takie same jak ultra )
      5 zero mierzenia frametima który wykrywa stuttering w grze open world! zamiast tego zdawkowe fps ktore nic nie mowia o plynnosci. . technologiczny pudelek.

      Tak oto manipuluje się faktami aby poszedł news :"a digital fraudry powiedział ze kilkajcie sensacja!:D" . Ściek . :)

      Usuń
    2. Nie spojrzałem że testują na benchmarku, co za łosie..... nawet na pc testach piszą, że nie warto testować na benchmarku bo mało miarodajny.
      I tak samo jak to 60 fps, skoro zjazdy do 41 ? to nie jest lock 60 fps..... coraz większa desperacja jak Władziu piszesz :)

      Usuń
    3. desperacja o kliki na pewno:)

      Usuń
  18. Robi się gorąco http://giant.gfycat.com/MeekBoringKiskadee.gif

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro:
      - światło jest z innej strony dałngrejd!
      - pc z 2007 zrobił lepsze
      - na pewno render
      - nie widac postepu
      - n i3 jest 60 fps( o ile nie dropnie do zera w lesie ) tekstury ultra w 2GB
      - na konsolach bedzie zupełnie inna!

      zaponiałem o czymś? :D

      Usuń
    2. "- na konsolach bedzie zupełnie inna! "
      "zaponiałem o czymś? :D"

      A jaka będzie taka sama na pc bo będzie dałgrejd to sony/ufoludki przekupiły :D

      Usuń
    3. "A jaka będzie taka sama na pc bo będzie dałgrejd to sony/ufoludki przekupiły :D"

      Nie no pod lupą znajdzie sie drobne róznice i pomijając to ze odpalane na sprzęcie który powinien wyświetlić 4 x tyle tekstur i polygonów juz mozna orzec : "Nigdy peecce tak dobrze nie stał z grafiką" :D Jak w zegarku, przysiegam ! LOL

      Usuń
  19. Tymczasem na torrentowniach setki tysięcy pijawek pobiera:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozniej płacz że 80% gier AAA nie jest wydawane na pc i pretensje do konsolowców, którzy te gry kupują, ew. bajeczki o okrypnym sony/microsofcie przekupujących producentów żeby wydawali gry tylko na ich suabe konsole.

      Usuń
    2. No pacz a miał być drugi milion w środe :D będzie ale w innej dystrybucji ;)

      Usuń
  20. Jako że ostatnio jestem wielkim fanem Souls-ów śledzę filmy na Youtube Kapitana Barowca z gameplay'ów i trafiłem na takie oto cuda :) Autor wyjaśnia co się dzieje kiedy grę zaprojektowaną na okolice 30 FPS'ów gra się w 60. Akcja zaczyna się od 1.45 min.

    https://www.youtube.com/watch?v=Q-KLK5RB2NU

    BTW. Kolejny exclusiv może zawitać na PS4... NI NO KUNI 2. Przyznam się bez bicia że grę kupiłem dopiero na wyprzedaży PSN za 21zł :) Ba! specjalnie kupiłem sobie nawet poradnik limitowany do gry. Otóż gra jest czystym JRPG tak samo jak Pilars of Eternity jest czystym CRPG. Gra szczególnie ważna dla Japończyków i dominacji Sony w Japonii. Oby tym razem patałachy z Cenegi tej gry nie wydali to może wyjdzie polska wersja z napisami.

    http://www.ppe.pl/news-35203-ni_no_kuni_2_trafi_na_playstation_4_.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście że zaledwie puszczenie w samopas fps bez dostosowania róznych aspektów gameplaya zwiastuje problemy, szczególnie w takich grach jak soulsy gdzie liczy sie timing i balans.

      Sony ostro działa z japonskimi wydawcami żeby ich tam iphony nie zjadły. Władek może przekazać że oprócz tych zapowiedzianych są nastepene exkluziwy w kolejce od square i capcom ( a żródło dobre , równy rok temu szeptało o tym co stało się pózniej bloodborne)

      Usuń
  21. star citizen położony na łopatki :D
    http://i.imgur.com/zeKq6Nh.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest profesjonalny development na stabilne platformy i jest prowizora

      Usuń
    2. Gowno sie znacie konsolowcy. SC rozwali battlefronta na dzien dobry. Tak, do tej pory UDAWAŁEM że bronię konsol ale tak na prawde zawsze grałem na PC i to moja jedyna platforma jaka mam bo po co mi takie słabe konsole, które nie potrafią utrzymać 30 fps a pc potrafią uzyskać 120fps w gta w 4k i na ultra, które miażdży przepaścią graficzna konsolowe porty. Tak wgl battlefront slodki filmiki pre renderowany, na pewno ta gra na wasze zabawkowe konsole nie bedzie wyglądała. Hahahaha smiac mi sie chce z was. Przez was tylko opozniany jest proces technologiczny gier, i my, master race przez to cierpimy. Aha i o tej prowizorze to rozumiem miales na mysli te slabe wasze konsole hahahaha.

      Usuń
  22. http://www.pssite.com/upload/demotywatory/display/2015/4/takie_roznice___.jpg :D

    OdpowiedzUsuń