Rekord w tej konkurencji widzimy na porównaniu ale trzeba przygotować się także na downgrade gameplayowy. Na pewno winne konsole:>
Na peecee już od dawien dawna problem z czymś co porwałoby z rozmachem i jakością, stad tyle pecetowcych komplesków i odwracania kota ogonem na internetach. W tą niszę wstrzelił sie w 2012 chris roberts roztaczając kosmiczne wizje. W obiecanki uwierzyli mustard rejs pragnący czegoś co pokaże konsolom, Także nerdowie herbu eve online przywyczajeni do płacenia za niemateriale rzeczy również w końcu chcieliby zobaczyc troche kosmosu a nie tabelek :> Miał być zbaFca peceta bez żadnych zastrzeżeń.
Kto czyta Władka być może mógł zauważyć jakie tytuły mu się najbardziej podobają. Zrobione z rozmachem i dbałością o detale , porywające klimatem w których to czuć autorską, artystyczną wizje a nie tylko odkreślanie punktów zredagowanych przez dział marketingu. Okejka jest dla przykładu : mass effect, rockstar , last of us, metal gear solid, bioshock wiedzmin 2/3. Paluszek w dół dla dragon age, evolve , saints row , risen, homefront . Początkowo byłem zainteresowany tym star citizenem ,baa nawet chciałbym żeby się udał choćby z tego powodu że chłopcy pecetowcy nawet nie wiedzą na co się już powołać w spinach i fajnie gdyby mieli choooooć jeeeeeden taki tytuł:>
Chłopcy pecetowcy rozpoczeli proces ślepego wspierania, na frajerską dosłownie skalę. kupowanie stateczków za setki dolarów. zaraz zaraz czy to nie chłopcy pecetowcy nieśli sztandary " precz z preorderami " precz z niedokończonymi grami to przez was konsolowcy " ? :> Tymczasem Roberts widząc to dorzucał do pieca kolejne wizje nadymając projekt na granice produkcyjności oraz mydląc oczy zapewnieniami że podział produkcji na moduły pomoże.
Mijają trzy lata i mamy : dema kiepkiego wyścigu, generycznej strzelanki oraz kilka pustych pokoi Chłopcy pecetowcy mówili " czekajcie do e3, czekajcie do gamescom, wreszcie czekajcie do citizencon, star citizen sie objawi."
Objawiła sie prowizora , polecam zobaczyć i porównać poniższe filmy.
tralier , "100% in game assets "
świeżutki gameplay z bardzo " podobną " zawartością do trailera.
DAŁNGREJD!!! ( JAKIEGO JESZCE NIE BYŁO)
W tej dzedzinie peecee ustanowił rekord. wystarczy spojrzeć na pierwsze lepsze porównie na obrazkach niżej . Chłopcy pecetowcy twierdzili że downgrady to przez konsole , więc ja się pytam CO TO JEST? :P
Co jeszcze rzuca sie w oczy.
1 Roberts na każdym kroku podkreślał że lepiej wykorzystają datki gdyż nie mają nad sobą wielkiego wydawcy. Doskonale widać to na powyższym gamplayu przy którym można ziewnąć szybciej niż na widok zbierania piórek na szczytach wieżyczek w grach ubisoftu. To jest najlepszy materiał jaki byli w stanie pokazać na konferencji po 3 latach pracy ? LOL
2 Z graficznego "zbafcy peceta" wyszła kupa . Prezentowana jest na pecetach o mocy 4 x ps4 i co widzimy?
Mam na mysli: WTF ? poniżej dwuletni killozne shadow fall . To jest ten legendarny zbafca peceta?
- wszechobecny " kartonowy" design, genryczny w pośpiechu robiony art byleby w końcu "coś " pokazać.
- kiepskie oświetlenie
-porażajace na każdym kroku zęby
- skandalicza jakość animacji i fatalna kamera sprawiajaca że gra jest wręcz niegrywalna
![]() |
90mln - będzie motion capture BEKA |
Zainteresowani widzieli zapewne niedawne ploteczki zza kulis produkcji (nie pierwszy raz zresztą sie pojawiające ) Przepiepszanie kasy, fatalna organizacja pracy itd itp. Roberts płacze że to tylko nieprzychylni ludzie, jednak fakty są takie iż gwiazdą ich prezentacji był zbudowany model stateczku rozciagajacy się ponad głowami gości a na ekranie po 3 latach pracy zobaczyliśmy projekt frankensteina i prowizore w podstawowych kwestiach kiedy powinny być już naprawde konkrety. Przednia beka również z widoku developerów przy monitorach w tle przewracajacych oczami na kolejne obiecanki chairmana na scenie:>
Na żadnego zbafce peceta się nie zanosi , aż nawet chłopcy pecetwcy coś coraz mniej o tym tytule wspominają xD . Obstawiam że zszyją tego frankensteina gdzieś na 7/10 (jak dobrze pójdzie)pod koniec 2017 ale obietnica zawarta w tytule już wcześniej zostanie przyćmiona przez Mass effect Andromeda i Destiny 2 a może nawet przez tajny projekt Naugty doga.
PS chłopcy pecetowcy : spójrzcie na wymagajacych konsolowców. nie kupuje się niedokończonych gier a tymbardziej DLC przed premierą . Zaniżacie standardy i psujecie branże :> a może petycja o pomoc do jakiegos konsolowego wydawcy?:>
Różnica w trailerze i gameplayu potęzna! Na pewno sony i microsoft zapłacili za obcięcie grafiki :-S
OdpowiedzUsuńA tak na poważnie ciekawe czy da rade to podciągnąć do poziomu targetów.
Coś tam z pewnością poprawią ale cudów bym nie oczekiwał potrwa to mase czasu żeby doprowadzić gdziekolwiek do poziomu porównywalnego z tym ze zwiastunów,( wręcz się nie da zminić już wielu reczy bez zaczynania od poczatku.) Jesli się ogarną, bo jak ba razie to wygląda jak garażowa amatorka jeszce bardziej koncepcyjnie niż tylko graficzne. Co to było na tej prezentacji... dwa sucherowe quest typu zbierz bateryjki/piórka i to miałbyć gwódż programu i gameplay który miał wstrząsnąć branżą? delikatnie mówiąc nie wróży to najlepiej.
UsuńNie widziałem nigdy tego trailera https://www.youtube.com/watch?v=Ok_JC-ClscY , naprawdę fajnie to wyglądalo, klimat + nawiązania do odyseji kosmicznej.. Tyle kasy zmarnowanej, tu mamy 90 baniek, a wiedzmin z tego co pamiętam 80 i do tego na 3 platformy. Szkoda tytułu, ale tak to jest jak się nie ma sprecyzowanego celu i robi się pare gatunków naraz. Jak po 3 latach mamy hangar ze statkami ( one jedynie robią fajne wrażenie ), jakiś szpetny fps i lobby to ja widzę premierę jeszcze dalej.... :)
OdpowiedzUsuńStrach się bać, gdyby taką kasę dostał bungie, crytek, epic, noughty dog z celem - wypasiona gra na pc celująca w min 970/ 30 fps....
"a może nawet przez tajny projekt Naugty doga."
Też coś na necie słyszałem, szykują grę sci fi ?
Trailer bodajże na gamescomie rok temu był z zastrzeżenim " to jakość jaka was czeka" rok póżniej... Zresztą wszyskie się róznią. w takim tempie nawet zakładając fantazje że wszysko pójdzie gładko bedziemy mówić o ps5 zanim skończą . W tej ostatniej rundzie wylewnosci pracowników był tekst " mam wrażenie że robimy reklamówki na konwencje , a realna praca w rozsypce. " . Czy nie dokładnie to widzimy?:D
Usuńbedą celować gdzieś w 3 x 970 w 2019/20 ;)
W uncharted 3 były easter egi z last of us. w killzone shadow fall był hologram mecha podobnego do tego z horizon a w last of us
http://thelastofus.wikia.com/wiki/Comics
Nad czymś już pracują równolegle do uncharted 4 z tego co widac w profilach na linkedin. Ciekawe czy last of us 2 czy savage stairlight :)
Władzio good Job :)
Usuńhttp://forum.pclab.pl/topic/1076629-Czy-dzisiejsze-gry-eksploatuj%C4%85-ps4-w-100/page__st__180
XD
Usuń" ... killzone to single player , star citizen to sanbox, nie mozna porównywać "
ale dlaczego? ale ale jaki sandboks? lądujesz na satelicie czy czymś podobnym. biegasz po pustych kartonowych korytarzach . Czy galaktyka cała jest renderowana w tym czasie? taką prowizore/marnotrastwo to chyba nawet oni nie odwaliliby. i Co widzimy brzydote na tle dwuletniego killzona w tytule który według miał " pokazać " wszyskim konsolowym grom z osobna i razem wzietym:> gdzie to jest?
Naprawde nie przestaje mnie bawić jak grupa która powinna być najbardziej światła w sprawach technicznych ( w koncu "lab" a jak przyjdzie co do czego takie śmieszon naiwne wymówki:D
Chcą przykład sandboxa? Horizon... wiecej nie musze mowic, gra wyglada lepiej od tego co pokazuje na razie SC, w dodatku jak Władziu pisał, SC to nie prawdziwy sandboks, to korytarzówka z roznymi swiatami, poziomami itd. jak mniej wiecej Mass Effect, nie mowie ze to cos zlego, ale z automatu ich argumencik można wrzucic do kibla i splukac. Także nie wiem gdzie tu jest content z którym "konsole nei dałyby rady", skoro bedziemy mieli ładniejszego i prawdziwego open world'a.
Usuń0:55 trailer - hahah Boże jakie te ryje martwe i plastikowe :D wygladaja jak ze wczesnych eksow na siódmą generację konsol, to na to caly wyżebrany budżet poszedł?
OdpowiedzUsuńDziś doczytalem i dooglądałem reszte... Ja pierdziele, animacja w gameplayu powala, śmierdzi tutaj niskobudżetowymi gierkami pokroju Two Worlds II, grafika co najwyżej okej, to już multiplatformówki często są ładniejsze, co do multiplatformersów napisałem nowy artykuł: http://suckmyjoystick.blogspot.com/2015/10/porownanie-multi-platformowek-konsole.html
UsuńW sumie chciałem go już wczesniej napisc ale zmotywowałes mnie Władziu TYM swoim wpisem, ostatecznie pecetowa prowizora przez nas została obnażona i w sensie eksów i w sensie multiplatformówek. A ostatnio miałem na blogu trolla ktory piał o tym jak to SC zniszczy za 2 lata konsole :D a to na dzisiejsze czasy już porażka, jestem ciekaw jak sie z tego wywiną producenci, którzy zapowiadali, że "słabe konsole by nie uciagnely tej gry" - być może, one by nie chcialy takiego wstretnego gowna renderować i by sie poddały :D. Wpis oczywiscie genialny, nie obserwowalem SC jakos ostatnio, ale mialem nadzieje ze cos z niego nawet bedzie, a tu kolejna prowizora. Wgl Władziu oceń te twarze z trailera 0:55 i powiedz czy nie wygladaja plastikowo jak pierwszy Saint's Row na X360 xD.
na gillian anderson i wille robertsa w san francisko:>
UsuńTwarzyczki bedą ciut lepsze w single playerze, nagrali bodajże 10h motion capture... ale jeśli ktos mysli że bedzie ogladać oldmana odkrywając nową planete jak na zwiastunie to sie gruuuuubo myli.
A widziałem te twarzyczki w singlu, mimika nie dorównuje Until Dawn, tekstury nie dorównuja (i to o baaaaardzo szeroki margines) Uncharted 4, efekty niczemu nie dorównują :D. A tymczasem port na nowe konsole gry z 2007 roku z konsoli z bebechami z 2005:
Usuńhttp://s3.postimg.org/4bymfyewj/UNCHARTED_KOLEKCJA_NATHANA_DRAKE_A_20151013142.png - woda i wodospad
http://s3.postimg.org/6a0p07i0j/UNCHARTED_KOLEKCJA_NATHANA_DRAKE_A_20151013142.png
http://s3.postimg.org/ryzl42k8j/UNCHARTED_KOLEKCJA_NATHANA_DRAKE_A_20151013142.png
http://s3.postimg.org/5pq9b9e5v/UNCHARTED_KOLEKCJA_NATHANA_DRAKE_A_20151013181.png
Nie wiem czemu ale mi zmniejszylo rozdzielczosc i pogorszylo jakosc, a nie zaznczalem zeby zmienialo ale whatever ;) w grze wygladalo jeszcze lepiej. Nie moge sie doczekać jak dojde dodwojki i trojki.
Na gifie niezła beka xD
OdpowiedzUsuńŻeby zrobić ARCYDZIEŁO potrzeba: utalentowanego dewelopera z konkretną wizją projektu, sporego budżetu, czasu (im więcej tym lepiej), i "last but not least" - najlepiej robić na jedną platformę o zamkniętej architekturze (bo znamy jej najmocniejsze i najsłabsze strony). Pierwszy warunek jest konieczny (a tutaj obawiam się Roberts leży i kwiczy), reszta... ? Im więcej tym lepiej - wówczas otrzymujemy... TLOU, tytuł wybitny, dla którego pożyczyłem PS3 i grałem z rozdziawioną japą, zapominając po pewnym czasie nawet o takich drobiazgach jak ssący na potęgę pad od tej konsoli. Jedna z niewielu ARTYSTYCZNYCH gier, rzekłbym nawet - DZIEŁO SZTUKI przez duże "S". Propsy Vlad, że jest też na Twojej liście.
OdpowiedzUsuńRoberts to nie ta liga, bez dwóch zdań - spory budżet nic tu nie da kiedy nie ma się wizji, brakuje talentu, plus jest się zakładnikiem "bakersów", których pomysły są czasem z dupy. Nie będę się śmiał z widocznego gołym okiem "dałngrejdu" (ale już z tej pokracznej animacji tak - ja pierdolę, 90 mln. dolków, a nie stać ich na porządny mo-cap?), z ciągłych obsuw... - trochę mi szkoda wpłacających nawet pomimo tego, że wielu z nich to pecetowy beton. Wiadomo jak jest z exami AAA na PC - zdechły lata temu, bo się nie opłacają przy dzisiejszych prędkościach łącz na torrentach ;-). SC miał być wyjątkiem od reguły, a tu szykuje się średniak, szkoda...
... Z drugiej strony - można się było tego spodziewać. Starsi pamiętają "Freespace" - Roberts już wtedy obiecywał cuda na kiju i wianki na lodzie, skończyło się na tym, że musiał przyjść Microsoft i kończyć projekt, dosłownie go ratując. Tym razem chętnych do ratowania nie widać, a napompowana hajpem bańka zaczyna pomału pękać... Ot, szykuje się przeciętniak, a kosmiczny w nim jest jedynie budżet.
xD dobry komentaż, nie chcialbys przypadkiem pisać artykułów na moim blogu? :D Ale serio to mialem beke z "kosmiczny w nim jest jedynie budżet". To, oraz wyobraźnia pecetowców jak i developerów tego tytułu. Nie wiem co jedni i drudzy sb mysleli :D.
UsuńZgadzam się w w 100%.
UsuńJa zasadniczo nie potrafię rozkminić "polityki wydawniczej" Robertsa. Moim skromnym zdaniem odbiło mu od zebranej kasy - 80 baniek USD, tyle podobno kosztował MGS V. Gdyby CR skupił sie na tym czym SC maił być od początku, a miał być zdaje się symulatorem kosmicznych lotów. Gdyby ekipa Robertsa skupiła sie na tym elemencie, przy okazji tworząc cały "świat", fizykę, system bitew/potyczek i te najważniejsze elementy dla całego kosmosu związanego z lotem/eksploatacja przestrzeni wydac to jako "podstawkę" i zaznaczyć ze inne elementy vide tryp FPS czy tam zwiedzanie planet per pedes będa dodawane w późniejszym terminie.
Ale Roberts rzucił się na wszystko na raz, a jak mówi pewne stare powiedzenie "co za dużo i świnia nie zeżre".
Ja naprawdę dobrze życzę ekipie CR, naprawdę chciałbym aby Sc był tytułem wybitnym i przecierającym szlak, pokazującym że super tytuły można robić tez na PC.
Ale niestety mam wrażenie że mimo całego hajpu SC będzie grą co najwyżej dobrą.
PS. Co do graficznego dałngrejdu, czyli zasadniczo głównego tematu, to zasadniczo ZERO zdziwienia statystyki Steama są nieubłagane i nikt logiczny nie będzie robił wypasnej supergrafy dla kilku procent graczy PC.
@lordpilot
Usuńlast of us bez wątpienia kwalifikuje się do experience w typie który zawsze jakoś oczekuje od dowolnej gry od czasów mgs1 , niezaleznie od gatunku czyli "omg ale to wszysko fajne i ładne , ale sobie to wymyślili , łał wykonanie zarazem z rozmachem i detalami, ale doszlifowane i nawet muzyka WOW ".
Podałem kilka przykładów ale niewątpliwe takich rzeczy szukać dziś na konsolach Pc jest jeszcze bardziej śmieszny jeśli ktoś interesuje się technikaliami i zamiast głupoty " o nowa grzałka ciekawe ile wyciagnie fps w kawałku softu pisanego pod 5 x słabszą sprzed 3 lat " widzi specyfikacje i co faktycznie oferują.
".... a miał być zdaje się symulatorem kosmicznych lotów"
UsuńWłaśnie ! aspekt symulacyjny/ fizyczny był początkowo bardzo hajpowany. I co mamy? , nieskomplikowany się model latania , jakiejś zaawansowanej fizyki też brak.
< cynik mode on> pewnie po to aby backersi nie rozwalili sobie tych stateczków za setki$ na lądowiskach i zarządali odszkodowań zrzucajac wine na bugi :>
Naciągane, ale gif z Horizonem ma moc :)
OdpowiedzUsuńPisałem to już na "innym blogu" - jak strumień z kasą PCMR wreszcie podeschnie to Roberts ugryzie się w język ("Po pierwsze i jednocześnie najważniejsze - konsole nie byłyby w stanie udźwignąć takiej gry, jak Star Citizen.") i zajmie się zbieraniem hajsu na wersję PS4/X1. Chociaż może X1 nie bo wszak to przez kastrację Freelancera przez Microsoft Roberts zrobił sobie prawie 10 lat przerwy w robieniu gier ;)
" konsole nie udzwigną " to bezpodstawna bujda daleko większa niż w przypadku crysis 1 i wiedzmina 2. Chris roberts andrzejem lepperem pcmr :> Czego niby nie? cry engine 3* i pudełkowych pokojów o poziomie skomplikowania podobnym do cod? ? stateczków w kosmosie które bardzo łatwo mozna dostosować stosujac sprytne lod i occludery? elite dangaerous już hula w 60fps na xbox one i nie byl to nawet port z wielkimi nakładami.
Usuń* no chyba że zbezcześcili cry engine tak ze do renderowania tych kartonów potrzebują i7 :>
Początkowo ta wypowiedź Robertsa dotyczyła 7 generacji co miało sens, ale z tego co widzę powtórzył ją również dla 8 generacji co już sensu nie ma żadnego.
UsuńW Elite gram obecnie i nie sądzę by to było @60. Frontier wykonał również lwią część prac dużo wcześniej bo to ten sam silnik co Screamride (i pewnie ZOO Tycoon też) więc i portowanie poszło gładko.
PS Ten szablon i gify totalnie mordują każdą przeglądarkę jaką testowałem na tablecie. Myślałem, że to tylko kwestia obsługi gifów na chromie, ale FF też klęka.
z tego co pamietam to wypowiedz była zawiła ale nawet bardziej mówił w kontekście jesli nie bedzie opcji natychmiastowego patchowania, wsparcia do joysticków itd to "nie da sie zrobić" jednak media głównego scieku nieco przkeręciły znaczenie wypowiedzi.. Tymczasem juz rok temu devkity ps4 widziane w studiu:D i najczęsciej prezentowana na padzie, wonder why:>
Usuńhttp://1.bp.blogspot.com/-QLa_jSg9qB8/Uoo3S6vB3_I/AAAAAAAAA80/tHpDr2h22bQ/s1600/scps4.png
elite na xboxone widziałem tylko na yt i przysiągłbym że było coś ala 60 , nie wiem moze hangar , może jest odblokowanya moze piwko:D. Nieważne.
We wpisach bez gifów też tak jest? Ten miał pierwotnie 28MB :D Chciałem zminić gify na webm ale z żadnego hosta nie zdołałem osadzić webM z autoplayem. Google lipnie rozwija tego bloggera ostatnio, chyba trzeba pomysleć o nextgenowym restinpc:>
Może ten devkit PS4 to tylko w ramach podstawki pod monitor? :)
UsuńMożliwe, że Elite ma odblokowany fps bo czasem faktycznie jest płynniej. Dropy są dokładnie tam gdzie i na PC czyli w trakcie doczytywania danych. Generalnie Elite chodzi lepiej na xboxie niż na nieżyjącym już i7/8GB/GTX570.
Powiedzmy, że ogólnie ten szablon nie jest specjalnie mobile-friendly.
Toż to byłoby dopiero rozsądne gospodarowanie zasobami! wydawcy mogą się wstydzić!! XD ale nie takie niesłychane jak na wyczyny tego studia :>
UsuńHmmm aż sprawdziłem settings a tam bęc , ustawiona dynamiczna duza wersja z pc choć o ile dobrze pamietam ustawiałem kiedys prosty widok. Don't be evil google. Teraz powinno być lepiej.
Ja jebie...
OdpowiedzUsuńDobra, Star citizen zanosi się jak zanosi ale skąd ta pewność że guerilla da rade z horizon? , przecież to przeciętne studio.
OdpowiedzUsuńDołączyło do nich grono bardzo dobrych programistów i developerów z innych firm, m.in. nad fabułą pracują byli pracownicy (miedzy innymi) CDP i innych. To jest projekt nad którym pracowali jeszcze przed rozpoczeciem prac nad Killzone Shadow Fall, a to wszystko mowi, bo mieli czas, pieniadze też sie znalazly (myslisz ze sony nie sypie garsciami dla swoich projektow?), umiejetnosci takze, zreszta tylko jedne demko dotychczasowe Horizon powoduje że stają suty.
Usuń@Anonymous16 października 2015 22:50
UsuńWUT?
brzmi jak jakis bait rzucony wiele lat temu na podrzędnym forum , przeżuty wypluty , ponownie przeżuty i odkopany .
przeciętne studio? wedle czego ? killzone dostał 7 na golu czy moze wyciagasz to średniej ( najwieksza głupota branży metarcritic) z innych tego typu przybytków z gatunku kup banerki albo będzie zaczepka?:> A może coś zasłyszałeś kiedsyś i powtarzasz : np redaktor xbot (jakich pełno było niegdyś) próbujacy narzucić narracje " porażka sony , nie udał sie halo killer" :>
po pierwsze studio bardzo uzdolnione technicznie i techniczno-artystycznie , potencjał pokazali już na ps2 . Autorzy świetnego killzona 2 z wybitnym cenionym przez konserów muliplyerem wyważonym i dopracowanym jak rzadko który , ze świetnym ai i single playerem który nie jest tylko na odczep jak w battlefildach. autorzy sequella który jest równie dobry jesli nie szukać dziury w całym . no i autorzy całkiem udanego tytułu startowego jak na to czym są tytuły startowe ( a nawet którym zbafca peceta 2 lata pózniej ma problemy z kwesti grafiki:> ) .
Nie czytałeś jakich ludzi zatrudnili z obsadiana i cdp? nie czytałeś jakie kontretnie mają cele i czego beda pilnowac w tym projekcie tak aby nie zmarnować potencjału tylko odkopujesz jakis niepełnosprytne ploteczko-opinie? kaman. A już na pewno nie warto porównywac nawet tego studia na tle nowo uformowanego z problemami organizacyjnymi bo wyglada to jak na gifie.
https://www.youtube.com/watch?v=TKQ5H7CBA1U
OdpowiedzUsuńscenki z halo5 na xbox one rozwalają citizena...
najwieksza beka w tym z tego że korzystają z dokładnie tego samego typu animacji (tzw "blend shape")
UsuńWitam zacnego kolego Władzia :)
OdpowiedzUsuńUśmiałem sie po pachy z tymi porównaniami SC do Killzone, albo do Horizon. Co ty porównujesz? SC zżera i wydala te gry pod względem wielkości świata. To niebo a ziemia.
W SC zaczynasz w kosmosie i londujesz na planecie bez LOADINGU
https://www.youtube.com/watch?v=TK2XG_raxJk
To jest wielkośc świata kolego. Musiałbys zlutować 10 PS4 żeby to poradziły. Pokaż mi tak wielki świat na konsoli, bardzo cie prosze :DDD
Oj tak te ruchy bohatera jak by miał się zesrać i 10-15 fpsów :D
UsuńmOCNY PC nie wyrabia coś.
Ale ty tak serio?
Usuń1. SC nic nie zżera z jednego prostego powodu - BO NIE ISTNIEJE. Poza kilkoma filmikami z prezentacji nie istnieje produkt pod nazwą SC.
2. Niebo a ziemia,. Zaczynasz w kosmosie.. i na dzień dobry przy wyjściu z nad przestrzeni raczony jesteś sporymi frrezami animacji. Ale po pewnie wynik dylatacji czasu a nie faktycznym niedorobieniem animacji. Dalej jest nie lepiej kompletnie pusta orbita poza jakimś obiektem przypominającym stację orbitalną i księzycem w tle- sama SO też na jakiejś dziwnej orbicie. I to wszyssko poza tym kompletna PUSTKA. Żadnych statków, patroli wojskowych? Samo lONdowanie :) na planecie też zabawne - animacja wchodzenia w atmosferę, filmik na silniku gry walący oczojebny biały blur , kolejna animacja wychodzenia z chmur i tadam jesteśmy na miejscu. Potem lest automatyczny lot na lądowisko w ciągu którego pooglądać możemy sobie widoczki ciesząc sie 10-15 fpsami :D Takie bardziej przekombinowane wersje Mass Effectowych "lądowań", tylko framerate ssie.
Potem "zwiedzanie" planety - i znowu żadnej kontroli po wylądowaniu, żadnych celników, gliniarzy, urzędników - co pan przywiózł, co do ocelnia itp? Pierwszy i jedyny efekt WOW to 612 minuta filmiku...Który skuteczne jest niszczony przez totalne dropy animacji? Bosze ile tu jest kl/s?10?5? i kolejna kwestia - przecież ta miejscówka jest kompletnie martwa, sorry ale Stacja Omega czy Cytadela w serii ME była bardziej żywa niz to? I non stop gówniany framerate,
3. Wielkość świata? Że co? Kompletnie pusta przestrzeń okołoplanetrana z dwoma statycznymi obiektami, i korytarzowe zwiedzanie planety? Serio. To jest ta wielkość? Chłopie to juz MGS V jest większy niz to, że o GTA V nie wspomnę.
4. "...Musiałbys zlutować 10 PS4 żeby to poradziły..." No to patrząć na statystyki Steama musze cię zmartwić, osobników mających tak mocne kompy które uciągną Sc będzie może na świecie kilkaset tysięcy, ergo grę kupi kilka tysięcy, ergo klapa finansowa SC i RSI, ergo ból dupy fanatyków Robertsa i PMCR z komunijnymi lapkami, którzy sobie może obejrzą SC na YT - że konsolowy spisegi i że Sony i MS zapłaciło
o no prosze napisałem odpowiedz a Hanys mnie ubiegł, :) anyway:
UsuńNie schodź z tematu. Skala czy nie , nie zmienia to faktu że renderowane jest tylko to co w danej chwili widzisz (szczególnie w trybie FPS ) i widzimy bardzo biedne pudełka z generycznym artem , renderowane z bardzo słabą wydajnoscią na pc z 2 x 290x i wygladające gorzej niż dwuletni startowy killozne :> . Nie byłeś przypadkiem jednym z pajaców mówiacych w 2013 " za dwa lata bedą śmieszne" . patrzymy na porównaie i Już wiemy z czego ci tak śmieszno :P . Więcej czytania bzdetnych slajdów i łykania pr nvidi. Co do skali i konsol :
otwieram , patrze a tam loading nr1 przy planecie i za chwile nastepny zamaskowany "chmurami" kiedy się przez nie przebijamy widzimy ze cała "planeta" czyli pudełkowe miasteczko w którym do zwiedzania dostepne są 4 gereyczne pokoje LOL . AHa no downgrade oswietlenia , fx, tekstur w porównaiu do tego co jest grywalne dziś.
Chcesz prawdziwy symulator galaktyki z 300mld gwiazd , a nie zasłone dymną prowizory? prosze bardzo:> star citizen nawet nie ma w planach takiej skali:P ale pewnie uruchomią wyprzedaż statków i bedzie scretch goal na 2021:>
https://www.youtube.com/watch?v=7VJvckCmNBo
ciekawe czy bezproblemowo poradzą cobie karty grafiki z 2GB vram za 900zł na ktore tak się nabieracie bez oporu statnio:D. Oprócz no man sky jeszce elite dangerous z którym też jeszce na wiosne slyszałem ze konsola nie poradzi:> tymczasem na xbox one, także moduł planetarny wkrótce:P
https://www.youtube.com/watch?v=9rtamKGsL-Q
jak tak dalej pójdzie to chłopcy pecetowcy będą wkrótce opowiadac że garażowe platformerki 2d nie wyjdą bo nie da rady:>
aha nie pisz bzdetów nie na temat jak porównania the order do horizon czy innych tego typu akcji bo wylecą , serio nie lubie opowiesci z dupy szcególnie jak sa pisane jak offtop. Nieporównywalny wiekszy hype i nagrody już mozesz sobie porównać po pierwszym e3:P
UsuńOj tak te ruchy bohatera jak by miał się zesrać i 10-15 fpsów :D
OdpowiedzUsuńmOCNY PC nie wyrabia coś.
Władziu, ponoć nintendo rozsyła devkity do devów. Jak myślisz, co tam w niej siedzi ? Muszą zrobić coś porównywalnego do xbox one, żeby liczyć się w third party, bo to gwarantuję sukces finansowy.
OdpowiedzUsuńOd wsparcia third party wręcz zalezy nawet nie sukces ale czy wogole konsola sie przyjmie. Zatem muszą być conajmniej na poziomie posostałych , a nawet nieco szybsza żeby przekonać lazy devs. Nintendo bardzo unika wysokich TDP( wysokich jak u konkurencji ;) Jeśli jest to trandycyjna konsola *
Usuńi jeśli będą produkowac chipy na bazie przyszłorocznego 14/16nm finfet z TSMC to nie byłoby problemu złozyć urzadzenia które dorównuje pozostałym pobierając kilkadzisiat Watów. Z drugiej strony mają też tendencje do unikania produkcji na nowych procesach... więc moze to pójść w każdą strone .
* Plotki i oficjale wypowiedzi sugerują dwa scenariusze.
1 Coś jak wiiu ale tym razem tabletopad jest samodzielną konsolą przenośną z konsolą matką pod TV . Wtedy automatycznie budżet na bebechy mocno sie zmniejsza bo trzeba obdzielić nim defecto dwa urządzenia każde z swoimi procesorami a cały zestaw trzeba sprzedawać w rozsądnej cenie bo kazda akcja typu 599$ dziś to z automatu fail ( fail to również cena wyższa niż przyszłoroczne ceny ps4 i xboxone...) . W tym scenariuszu , obowiazkowo musieliby budować na 16nm aby byc gdziekolwiek obok konkurencji.
2 konsola przenośna oraz konsola stacjonarna sprzedawane osobno ale na bazie dokładnie tej samej architektury ( różnej mocy) tak aby ten sam tytuł powstawał jednocześnie na oba urządzenia. Już wcześniej szefostwo wspominało że absolutnie muszą tak to rozwiązać bo nie mają takich mocy przerobowych aby przy dzisjszych nakładach pracy produkowac dwa linupy gier na dwa rózne urzadzenia co prowadzi do tego ze są długie przerwy w premierach flagwych tytułów.... Jednak w tej opcji nie może też być zbyt duża róznica w mocy miedzy urządzeniami aby wogóle można zrobić "tą samą" gre na jedno i drugie urządzenie. Wtedy stawiałbym na to ze konsola będzie gdzies w okolicy xbone ( choć mogłaby być mocniejsza niz ps4 na 16nm) aby za daleko nie "uciec" handheldowi... Stawiałbym na ten scenariusz, pierwszy brzmi zbyt drogo i mało elastycznie.
Dokładne specyfikacje trudno wróżyć , zalezy jak zmieniła sie polityka szefostwa, który proces produkcji wybiorą / bedzie dostępny i czym w ogóle ma być ten system. Chipy na 98% dostarczy AMD bo tylko oni maja możliwośc skalowania tej samej architektury cpu i gpu na powiedzmy 7W dla handhelda i 70 W konsoli , zaoferowania tego samego środowiska i wyprodukowania z tego APU za rozsądna cene. (apu obowiazkowo bo handheld a do tego osobne cpu i gpu wypchnełoby ich ceny ponad pozostałe konsole)
Dobra, tylko co powiesz na to?
OdpowiedzUsuńhttp://www.gamersyde.com/hqstream_star_citizen_squadron_42_meet_the_old_man_teaser-36223_en.html
Też mi się wydawało, że to będzie porażka, ale zaczynają szlifować. Może jednak nie będzie tragedii.
Pytanie ile jest podpicowane na trailer a ile faktycznie zrobione. byl jeszce jedne trailer gdzie pokazali ladowanie na planecie i wymodelowana postać a potem wersje na żywo tego samego z kilkoma zauwazalnym donwngardami i..... kiedy zblizal sie moment z postacią wideo zostalo przerwane. Zresztą wystarczy spojrzeć na gameplaye i trailery. Nie mowie ze bedzie tragedia, twierdze że nie będzie żadnego zbafcy;)
UsuńSkąd takie negatywne nastawienie do Star Citizen? Gra nie wygląda tragicznie, było wiele gorszych trailerów. Nie mówiąc już o tym, że crowdfundingowe gry to zupełnie inna bajka niż produkcje, w których sponsor wydaje grube miliony na pokrycie kosztów pracy projektantów.
OdpowiedzUsuńBo póki co to nie jest gra tylko piramida finansowa. To czy Roberts dowiezie czy nie stoi nadal pod wielkim znakiem zapytania.
OdpowiedzUsuń